PDA

View Full Version : De Paddock Online Quiz 2005 : wat kan ik winnen?


Sennake
19-03-2005, 12:41
Ook dit jaar heeft onze "huis-kunstenaar" Carlos Ghys voor een prachtige gesigneerde en gelimiteerde lithografie aan De Paddock geschonken, om als eerste prijs van onze Online Quiz te dienen.

Langs deze weg wensen we alvast Carlos te bedanken voor dit mooie gebaar.

De winnaar van de Online Quiz 2005 wordt de trotse eigenaar van deze reproductie :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2005/1eprijs.jpg

Guy
19-03-2005, 15:15
Zeg plezante,

Den deze heb ik al !

Allez, laat de anderen dan maar winnen ! :D :D

Sennake
19-03-2005, 16:26
Het staat de eventuele winnaar natuurlijk altijd vrij om voor de 2e prijs te kiezen...

De 2e en 3e prijs zullen in de loop van het jaar ook aangekondigd worden, dus ik zou zeggen : gooi de handdoek nog niet ;)

Juha
19-03-2005, 19:05
Originally posted by guy
Zeg plezante,

Den deze heb ik al !

Allez, laat de anderen dan maar winnen ! :D :D
Hij zoekt nu al excuses voor het geval hij niet wint. :D

Pat
19-03-2005, 23:25
Guy, ge zijt niet alleen !

pompierke
02-05-2005, 21:03
Zeg plezante,

Den deze heb ik al !

Allez, laat de anderen dan maar winnen ! :D :D

Guy,

ik zal hem wel nemen, geen probleem hoor. :D :D :D

Jan
05-09-2005, 13:32
Zeg plezante,

Den deze heb ik al !

Allez, laat de anderen dan maar winnen ! :D :D

Jammer dat we niet in hetzelfde team zitten, dan konden ze via de boordradio omroepen dat de tweede in de stand ietsje sneller is en een vrijgeleide krijgt om in te halen :D :D :D
We moeten dan wel opletten dat Pompierke niet in de slipstream meevoorbijglipt ;)

Guy
05-09-2005, 20:56
Jammer dat we niet in hetzelfde team zitten, dan konden ze via de boordradio omroepen dat de tweede in de stand ietsje sneller is en een vrijgeleide krijgt om in te halen :D :D :D
We moeten dan wel opletten dat Pompierke niet in de slipstream meevoorbijglipt ;)


;) ;) :applaus:

pompierke
06-09-2005, 00:13
Jammer dat we niet in hetzelfde team zitten, dan konden ze via de boordradio omroepen dat de tweede in de stand ietsje sneller is en een vrijgeleide krijgt om in te halen :D :D :D
We moeten dan wel opletten dat Pompierke niet in de slipstream meevoorbijglipt ;)

Die twee hebben blijkbaar schrik van pompierke :D :D :eek: :applaus:

Is niet nodig, ben ne brave mens hoor alleen wa veel lawaai bij, maar dat kunnen andere jullie wel bevestigen, daar twijfel ik niet aan. :p :p

Jan
19-10-2005, 22:26
Het staat de eventuele winnaar natuurlijk altijd vrij om voor de 2e prijs te kiezen...

De 2e en 3e prijs zullen in de loop van het jaar ook aangekondigd worden, dus ik zou zeggen : gooi de handdoek nog niet ;)


't Is zo stilaan het moment om hierover meer klaarheid te scheppen, vinden jullie niet?;)

Guy
19-10-2005, 23:33
't Is zo stilaan het moment om hierover meer klaarheid te scheppen, vinden jullie niet?;)


Hallo Jan, heb jij je prijs van verleden jaar al gekregen ?

PS: zal nog heel wat geluk nodig hebben om terug op het podium te geraken......

Sennake
20-10-2005, 07:04
't Is zo stilaan het moment om hierover meer klaarheid te scheppen, vinden jullie niet?;)

Dat wordt op tijd en stond wel meegedeeld, net als de datum en tijdstip van de prijsuitreiking :)

Jan
20-10-2005, 08:59
Hallo Jan, heb jij je prijs van verleden jaar al gekregen ?


Zeker wel Guy, en ik ben er aan gehecht.
Voor die Villeneuve heb ik dan weer niet zo'n ambitie, maar ja, dat is kwestie van smaak hé. En zoals we al langer weten, Pompierke is daar wel in geïnteresseerd.;) Ik zie mijn eventuele winstkansen trouwens stevig slinken, laat ons zeggen dat ik er geen "goed oog" in heb, om bij de problematiek van vraag 39 te blijven.

pompierke
20-10-2005, 15:33
Jan joeng,

ik heb ze ook nog niet allemaal, wie weet wint er wel iemand anders dit jaar want er zit er éne op ons hielen en ik zou die zijn gezicht wel eens willen zien;) :D ;) :D

pompierke
04-11-2005, 23:13
Ik heb hem gewonnen!!!!!!:applaus:
Maar eigenlijk is het toch een beetje ironisch.
Ik heb de dood van Gilles villeneuve van zeer kortbij meegemaakt, stond juist de hoek om op de volgende post toen het gebeurde, ik was als 4de of 5de bk erbij, zie zijn lichaam daar nog steeds liggen.
En nu mag ik zo'n prachtige litho van hem ontvangen.
Het zal een toch speciale plaats krijgen in mijn huis.:worship:

Thomaske
06-11-2005, 21:20
@ Pompierke: stond je toen misschien met Tony Eyckmans op de post want als ik me niet vergis stond die ook een post na de crash?

Mvg...

pompierke
06-11-2005, 23:57
@ Pompierke: stond je toen misschien met Tony Eyckmans op de post want als ik me niet vergis stond die ook een post na de crash?

Mvg...

Ja, ik heb jaren samen met Tony samengewerkt als BK.
Ik heb een Nederlands autosportboekje thuis liggen (Formule1 denk ik, ben op dit ogenblik op het werk dus weet niet juist de titel) en daarin staat een foto in enkele ogenblikken na de fatale crash en daarop staan drie bekende gezichten van toen, Tony Eyckmans, Louis Bus en den deze. Je moet wel zelf weten dat je er stond want anders zou je ons niet herkennen.
Ik zal de foto eens inscannen en op de paddock plaatsen.
De bk's die op dat ogenblik aan de binnenkant stonden daar op post hebben toen veel geluk gehad want de wagen is volledig over hun hoofd heen gevlogen.
Ik kwam als 4de of 5de persoon aan bij het lichaam, wat ik mij nog zeer goed voor ogen zie was het zeer opgezwollen hoofd met uitpuilende ogen van Villeneuve.
Hij was volgens mijn kennis van brandweerman ambulancier toen al klinisch dood, wel nog hartslag maar hersendood.Dit is wel mijn eigen visie hierop.
Dit ongeval zal mij altijd bijblijven hoor.