PDA

View Full Version : De Paddock goes ... Mini Wheels in Berchem!


Sennake
05-12-2005, 19:58
Ook dit jaar stuurde Guy Devreker me de affiches door. Het is (net zoals alle jaren) echt interessant voor alle modelbouwers om eens een kijkje te komen nemen, dus be there!

http://www.depaddock.eu/sennake/26032006_01.jpghttp://www.depaddock.eu/sennake/26032006_02.jpg

Deze beurzen zijn niet alleen bekend voor hun standhouders die plastic bouwdozen bijhebben, nieuwe EN uit de oude doos (!!!!!), maar ook voor de talloze accessoires zoals decals, wielen, photodécoupage-onderdeeltjes en andere onderdelen die je bijvoorbeeld nodig hebt om een diorama en dergelijke te maken. Vergeet niet dat België een groot 'bouwers'land is en dus is er steeds een ruim aanbod van nieuwe en oude kits van rally-, circuit- en formulewagens, al dan niet gebouwd.

Er zijn deelnemers uit vele landen.

Eén tafel heeft een breedte van twee meter en zo waren er vorig jaar bv 180 verhuurd ! Heb je zelf spullen om te verkopen en dergelijke, kan je ook nog altijd standhouder spelen......

Het allernieuwste is er te vinden ( een straat-Minichamps aan 25 Euro en een raceversie aan 32 Euro bvb), maar er zijn ook steeds verzamelaars die er de brui aangeven en zo komen er ook oude en onvindbare zaken tevoorschijn !

Guy heeft ervoor gezorgd dat ALLE DePaddock clubleden, op vertoon van hun lidkaart, GRATIS inkom hebben. Let er wel op dat zo een beurs om 09.30 begint , maar dat vanaf 13.30 de meesten beginnen in te laden.

Guy
18-03-2006, 18:41
Beste Paddockers,

NIET TE VERGETEN !!!!

Volgende zondag , 26/03/2006, wordt er voor de dertigste maal de jaarlijkse ruil ( en verkoop) beurs voor autominiaturen georganiseerd door de bende van Mini-Wheels. Deze vindt plaats in het Alpheusdal, Filip Williotstraat 22, 2600 Berchem - Antwerpen.

Voor de bezoekers gaan de deuren open om 09.30h, maar let er wel op dat die beurzen vrij snel gedaan zijn door een grote deelname van buitenlandse standhouders (België, Nederland, Duitsland, Frankrijk en Engeland). Dit betekent dat zo rond 14.30h iedereen terug ingepakt is !
Voor Paddockers met een GELDIGE lidkaart is de toegang gratis, anderen betalen 3 Euro en kinderen onder de 14 jaar zijn ook gratis. Versnapering en drank ter plaatse!
De beurs is volledig uitverkocht , dit wil zeggen dat er ongeveer 150 standhouders zijn, waaronder....Sennake en Huudo !

Alle info en een plannetje om er te geraken (op 500 meter van de Antwerpse ring) vind je op www.mini-wheels.be
Tot zondag en...vergeet niet dat het zomeruur in voege treedt !

Loeten
18-03-2006, 19:49
Hmmm, ik moet dat noteren. Misschien geraak ik daar wel...

Niet dus... Tis net Club - Anderlecht om 13.00 uur... Some other time dus... Wel jammer...

Dominique
19-03-2006, 11:48
Sorry jongens, ik kan er niet bij zijn. Ik had graag de spitsbroeders wat uit de nood geholpen bij hun werk aan de stand, maar het zal niet lukken.
Het zal voor een volgende zitting zijn, denk ik.

Guido
19-03-2006, 15:33
Hmmm, ik moet dat noteren. Misschien geraak ik daar wel...

Niet dus... Tis net Club - Anderlecht om 13.00 uur... Some other time dus... Wel jammer...

Dat is nu wat we noemen uw prioriteiten kennen in het leven. Club tegen RSCA :frusty: :fight: Was natuurlijk wel de ideale gelegenheid voor die pint he. :D

Grapje natuurlijk!! ;)

Die gelegenheid zal zich zeker nog wel eens voordoen.

Clubman
20-03-2006, 22:02
Ahaaaaa, dat wil zeggen dat ik met een beetje geluk een aantal van jullie zal zien !

Miniwheels is al sinds de jaren 80 m'n vaste stek !
( ik heb ooit nog karretjes gebouwd voor wijlen Playtoy , dat hielp me m'n autootje te onderhouden toen ik daar nog op de unief zat ! :D )

alleen ......... auto voor de BSC is nog niet af, dat zou wel eens prioritair kunnen zijn !

:eek:

Dominique
20-03-2006, 23:54
Dat is nu wat we noemen uw prioriteiten kennen in het leven. Club tegen RSCA :frusty: :fight:

Wat is dat eigenlijk: RSCA? :confused: Race and SCale Automobiles ??? :confused:

:p

Gulfie
24-03-2006, 17:58
Ga zondag jullie moreel komen steunen. Als vrouw en kind er niet bij waren zou ik zelfs komen helpen op de stand (zwak excuus ... vrouw aan het werk zetten op de stand, en zelf modellen gaan kijken/shoppen ... that's the spirit!).

Sennake
24-03-2006, 18:47
Ahaaaaa, dat wil zeggen dat ik met een beetje geluk een aantal van jullie zal zien !

Met een beetje geluk? 't is nie moeilijk hoor : de 2 met de grootsten teut van de ganse beurs, da's Huudo en ik ;)

Guido
24-03-2006, 19:27
Met een beetje geluk? 't is nie moeilijk hoor : de 2 met de grootsten teut van de ganse beurs, da's Huudo en ik ;)

Hela, spreekt eens voor uzelf. Gij hebt misschien wel een deftige tent en een grote teut... ik maak gewoon veel lawaai... :D :D :+

Dominique
24-03-2006, 20:22
Hela, spreekt eens voor uzelf. Gij hebt misschien wel een deftige tent en een grote teut... ik maak gewoon veel lawaai... :D :D :+
:confused: Tent ?? :confused:

Guido
25-03-2006, 12:46
:confused: Tent ?? :confused:

Insiders :D :D :+

Werner333
27-03-2006, 22:45
Waar blijven de foto's???

Guido
28-03-2006, 00:32
Waar blijven de foto's???

ne mens niet afjagen he. :D

Deze?

foto1 = een overzichtje van alles wat we te koop hebben aangeboden
foto2 = eens mooi lachen naar het vogeltje :D

Fijne dag gehad en zo goed als niks verkocht, zoals een prettige dag dus behoord te zijn. Andere medestandhouders :D hadden meer geluk en hebben iets meer kunnen kopen en/of ruilen. Nu goed, ik was vooral meegegaan om de hoop te vullen. Ik heb immers niet de juiste artikelen in huis voor het soort publiek dat naar Mini-Wheels komt, zijnde vooral verzamelaars en in toch wel mindere mate modelbouwers.

MFahrer
28-03-2006, 08:18
Aaarh... die Seiko Porsche en die Volvo 850 waren wel in een plastick zakje naar Gent gesleurd geweest, moest ik daar ter plekke geweest zijn...

G.

Werner333
29-03-2006, 13:23
Thx Huudo. ;)

Sennake
29-03-2006, 14:02
Aaarh... die Seiko Porsche en die Volvo 850 waren wel in een plastick zakje naar Gent gesleurd geweest, moest ik daar ter plekke geweest zijn...

...en dan zou ik je je Paddock lidkaart kunnen geven hebben... :D