PDA

View Full Version : Toch nog een hollander in de F1

Rrubinio
11-01-2002, 23:16
:) De jonge Nederlander Christian Albers wordt testpiloot bij de Italiaanse Formule 1-stal Minardi. De 22-jarige Albers zal op dinsdag 15 januari voor het eerst aan het stuur van een Minardi zitten, voor een serie van vier testdagen op het circuit van het Spaanse Valencia.
BELGA

Mark
12-01-2002, 00:40
correctie, deze uitertst arrogante Larense kwallebal zal voor de TWEEDE keer deelnemen aan een testsessie van Minardi.

Naar ik hoop zal het daar ook bijblijven. Dan heb ik toch liever Verstappen in een Minardi zitje.

TiBo
12-01-2002, 12:00
Wat heeft Albers al laten zien buiten een titel in de F3?
In de F 3000 niets lijkt me, ... en in de DTM niet veel meer.
Waarom verkoopt een Nederlander zo veel beter dan een Belg?

JPMontoya
12-01-2002, 12:24
Wat me meer zorgen baart is dat tijdens die
test er veel rijders getest worden die allemaal een
kans maken om voor minardi te rijden maar waar
is DAVID SAELENS ; Ik maak me dan ook zorge dat men hem
weer aan de kant heeft geschoven en dat het dit jaar weer noppens zal worden godverdomme !

Weet er iemand meer

P.S. is er iemand die lid is van de DAVID SAELENS Fanclub
want die laten mij niets meer weten
heeft er iemand soms een adres of e-mail adres
help me !

Joosen
12-01-2002, 15:50
Volgens mij gaan wij allemaal nog heel hard verschieten. De volgende Benelux piloot (neder-belg) in de F1 zal waarschijnlijk V uit S zijn (degene waar niemand aan denkt). Sorry ze mannen, maar 'k mag er echt nie meer over zeggen, het is een gerucht, maar wel een 6.5 Miljoen dollar sterk gerucht !

STAFFO
12-01-2002, 16:20
We kunnen misschien ook den tip geven dat hij lid is van Excelsior en hier bedoelen we Bas Leiders niet mee !!!:D

STAFFO
12-01-2002, 16:33
Nog een klein detail, Paul Stodart heeft vandaag verklaard dat de rijders die de komende dagen gaan testen vooral niet als 2e rijder moeten bescouwd worden.Binnen de 6 weken weten we meer.

Mark
12-01-2002, 23:57
Originally posted by Joosen
Volgens mij gaan wij allemaal nog heel hard verschieten. De volgende Benelux piloot (neder-belg) in de F1 zal waarschijnlijk V uit S zijn (degene waar niemand aan denkt). Sorry ze mannen, maar 'k mag er echt nie meer over zeggen, het is een gerucht, maar wel een 6.5 Miljoen dollar sterk gerucht !

Dus dan gaat Val Hillebrand niet naar de IRL, m.a.w. Jantje Lammers trekt weer eens een lange neus naar die akelige "zandvoort-mafiaclan"