PDA

View Full Version : Alonso laat zich weer van zen beste kant zien...


Grig-O
25-08-2006, 19:20
:no: Ik heb zopas een bericht gelezen op pitstop.tv waarin staat dat Alonso het weer aan de stok heeft gekregen met Robert Doornbos...
Aan het einde van de rechte lijn zo hij de Nederlander weer verrast hebben enzo zou Doornbos Alonso een tik hebben verkocht, weliswaar onvrijwillig...

Dat Alonso weer een straf krijgt -al dan niet lichter dan zen vorige- lijkt me vanzelfsprekend...

sledge
25-08-2006, 19:59
Ik heb de beelden reeds gezien, en het was een stevige tik. Maar dit was een race-incident. Doornbos kon evengoed wat ruimte gelaten hebben.
Ik ben de laatste om Alsono gelijk te geven; maar hier is er niks aan de hand.

Grig-O
25-08-2006, 20:06
Blijft toch wel raar dat weer Alonso en Doornbos hierbij betrokken zijn...
Waar kan je die videobeelden zien?

sledge
25-08-2006, 20:08
Blijft toch wel raar dat weer Alonso en Doornbos hierbij betrokken zijn...
Waar kan je die videobeelden zien?

Beelden staan hier: http://www.youtube.com/watch?v=46cliw6GqRY

schumivill
25-08-2006, 22:23
Alonso begint wat zenuwachtig te worden denk ik,dan neem je al eens wat meer risico,of smijt je je in een gat waar geen is.

senna's kingdom
26-08-2006, 14:20
:no: Ik heb zopas een bericht gelezen op pitstop.tv waarin staat dat Alonso het weer aan de stok heeft gekregen met Robert Doornbos...
Aan het einde van de rechte lijn zo hij de Nederlander weer verrast hebben enzo zou Doornbos Alonso een tik hebben verkocht, weliswaar onvrijwillig...

Dat Alonso weer een straf krijgt -al dan niet lichter dan zen vorige- lijkt me vanzelfsprekend...

Hier is niets aan de hand.
Doornbos sneed wat naar binnen en verplicht op alonso vroeger naar binnen de bocht aan te snijden.
Gevolg was dat hij overstuur kreeg toen hij de bocht in stuurde.

Nicki_Mks
26-08-2006, 14:30
Ik zou zelfs durven stellen dat de bewoording op PS.tv ietwat bevooroordeeld lijkt (niet dat we dat gewoon zijn van hun).

airco
27-08-2006, 12:39
Ik zie hier ook niet veel graten in ... Zeker niet voldoende om tot een bestraffing over te gaan ...

Wel kan ik me enkel bij schumivill aansluiten ... Dit is niet het gekrakeel waar een titelkandidaat zich in deze fase van het seizoen mee moet bezighouden.