PDA

View Full Version : Moet Bernie op de kleintjes gaan letten?


Mark
16-11-2008, 11:11
Gaat Bernie zijn centjes verliezen aan zijn vrouw?

After 24 years and two daughters, the 78-year-old Formula One tycoon is to be found living alone at the £10million marital home in London after Croatian-born Slavica decided she needed a pit stop - permanently.
While Bernie was in Brazil watching Lewis Hamilton's nail-biting Grand Prix triumph, Slavica, I can reveal, was packing her belongings and moving in to her own apartment nearby.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1085514/RICHARD-KAY-Bernie-Ecclestones-wife-Slavica-breaks-racing-boss.html

Thomaske
16-11-2008, 11:14
Denk niet dat papa Bernie dit echt gaat voelen hoor en zoals ik gisteren ergens heb gelezen zal hij pas afscheid nemen van de F1 als hij sterft. Dus het geld blijft binnen stromen (en de vrouwtjes ook).

Mvg

FIRE
16-11-2008, 14:01
Ik las deze reactie op het Ten-Tenths forum:
Poor Bernie he now going to find out what its like to get riped off.

:applaus::D

Thomaske
16-11-2008, 14:04
:champagne::champagne::champagne:

Raceboy
18-11-2008, 01:25
Denk niet dat papa Bernie dit echt gaat voelen hoor en zoals ik gisteren ergens heb gelezen zal hij pas afscheid nemen van de F1 als hij sterft. Dus het geld blijft binnen stromen (en de vrouwtjes ook).

Mvg

Probleem. Bijna alles wat F1aangaat staat op mevrouw haar naam.

camso belgium
18-11-2008, 22:15
verschillende miljarden euro in twee moeten delen: het is pijnlijk maar er blijven steeds toch nog enkele miljarden Euro over.
Alleen als hij wat Fortiskes of ander beursspul in huis had, wordt het kritiek.
En wees eens eerlijk, wat heeft een 78 jarige (ik moet het hem toegeven, hij ziet er toch wel 10 jaar jonger uit) eigenlijk nog nodig? Een zacht bedje; iedere dag enkele pilletjes (neen, als apotheker verraad ik jullie niet welke een bijna tachtigjarige het meest gebruikt); een paar warme pantoffeltjes; 's morgens een papje (gebit, weet je wel) en dat is het ongeveer wel.
Zoals ik het van afstand kan inschatten is Bernie nog lange hier niet aan toe: zou het dan toch waar zijn dat geld scheppen jong houdt?

Mr. Ko
18-11-2008, 22:37
Ni goe ! De prijs van een ticketje wer naar boven ! De kloot !

Mark
24-01-2009, 12:18
Bernie Ecclestone is planning legal action against his estranged wife to claw back hundreds of millions of pounds placed in off-shore trusts in her name, the Evening Standard can reveal.

But the Evening Standard can reveal that Lady Ward, the wife of a Court of Appeal judge, has been brought in to negotiate a settlement with Slavica over hundreds of millions of pounds put in her name.

Slavica could walk away with up to £1 billion.

http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23625236-details/F1+boss+hires+Guy%27s+lawyer+in+battle+for+off-shore+millions/article.do


Heerlijk, krijgt die kleine een koekje van eigen deeg :)