PDA

View Full Version : Gaatjes in je lijf


laurent
15-06-2003, 13:28
en neen, k heb t niet over een verdwaalde kogel of een jachtongeval....

Hebben mensen hier op de paddock piercings?

Ikzelf heb er gisteren eentje laten steken... in mijn tong.
http://www.laurentonline.com/lookingstonedandpierced.JPG


het ganse verhaal trouwens op www.laurentonline.com

Finish
15-06-2003, 13:41
ongestraft uw tong uitsteken naar ons ! Ge moet maar durven, tssss :no:

;) :D

Ikzelf zou het zeker niet willen:
1) pijn, PIJN ! (+ontstekingen, eet- en spraakproblemen en allerlei ?)
2) ligt niet in mijn 'rebels' imago :p

laurent
15-06-2003, 13:46
mja, pijn is fabeltje (om de wereld van de piercings vrij te houden van mietjes :p) (grapje he)
ik heb niks gevoeld, behalve eerst een prikje, zoals een bloedprik en dan een ongelooflijk leuk gekriebel, dat uitnodigd voor nog en meer...
derna effe uw tong da opzwelt en heel veel speekselontwikkeling, en dan, mja, nu enkele dagen last met eten, spreken valt mee, alleen s & z klanke zijn ni wat het moet zijn....

ontstekingen, tja, das uw eigen verantwoordelijkheid...

redje
15-06-2003, 14:06
Amai, lelijke kop. :+ :+ :+ :p

laurent
15-06-2003, 14:21
mja, da komtdoor de camera en t onsmettingsmiddel :p lol

Guido
15-06-2003, 21:41
uw lief heeft u blijkbaar laten zitten :D

Finish
15-06-2003, 22:15
- I used to be a schyzophrenic, but now we are alright -

Die foto past er wel bij, anders ;)

laurent
15-06-2003, 22:48
Huudo, ja, ma al enkele weken geleden.. doet veel pijn ma heeft niks met de zaak te maken, om effe te verduidelijken....

Guido
16-06-2003, 11:38
Hey Laurent, was maar een grapje hoor. Pleeg ik nogal eens te zeggen wanneer venten oorbellen en andere peircings beginnen dragen ;) Ieder zijn ding natuurlijk, he, maar niet aan mij besteed.

laurent
16-06-2003, 12:16
:-)
okay dan.... k dacht da ge "inside info" had :p

bien
16-06-2003, 13:10
Neen, voor mij gene piercing.
Ik heb een tatoe op mijn schouder.
En als ze goed gezet worden zijn het echte kunstwerken.

bien

laurent
16-06-2003, 13:45
das waar.... ma k ben aant zien, ofwel een volgende pierce, ofwel tattooo :-)

Beemer
16-06-2003, 23:51
En blijven gaan :)

Supra
23-06-2003, 10:14
mijn ma heeft zelf een navelpiercing en mijn nonkel heeft zijn hele rug vol getatoeerd( hij wil op termijn zijn hele lichaam vol) ik ben er niet tegen ma het is toch niets voor mij(een piercing) ma een tatoo van een supra...

Sennake
23-06-2003, 11:09
Noem mij conservatief, of ouderwets, of wat dan ook, maar hier ben ik (in tegenstelling tot het roken - zie andere thread) totaal TEGEN. Lichaamsverminking noem ik dat. Met alle respect voor wie een piercing "cool" vindt, ik vind het mottig. Als jullie het recht hebben om zoiets leuk te vinden denk ik toch wel dat ik het recht heb om het mottig te vinden, niet?

Bweeuurrkkk!!!!

Driesco
23-06-2003, 11:29
Zulke dingen doe je volgens mij in een zotte periode, een modetrend, om erbij te horen.

Veel van deze mensen hebben er later spijt van dat ze toen niet geluisterd hebben naar de mensen die hen dat ontzegden.

Ikzelf heb ook hier weer geen problemen mee, maar stel je even voor dat je carriere als een pijl de hoogte in gaat en dat je marketing directeur wordt bij Renault, ze zullen je graag zien komen met al die piercing. Het buitenland kan je zowieso al vergeten, je geraakt nooit door de metaaldetector :)

yvdp
23-06-2003, 11:31
hmmm, ik vind het ook mottig. Een mooie navelpiercing bij een mooie vrouw daarentegen mag best wel van mij hoor :D En een tattoo, ik weet het niet. Zou er zelf geen willen.

Gilles
23-06-2003, 13:14
tattoo'ke zie ik ook zitten ... een Ferrari paard van aan 20 tal cm lang op mijn rug :D

verder is een navelpiercing ook wel schoon :)

Sennake
23-06-2003, 13:44
Originally posted by Gilles
tattoo'ke zie ik ook zitten ... een Ferrari paard van aan 20 tal cm lang op mijn rug :D

Om even over na te denken : ik was vroeger ook een Ferrari-fan in hart en nieren. Niet dat ik zo'n tattoo zou laten zetten hebben, maar STEL dat ik het zou gedaan hebben. En dan komt er zo'n pipo van een Schumacher bij Ferrari rijden, die ik (zoals iedereen wel weet, voor diverse redenen maar daar gaat het nu niet om) niet echt in mijn hart kan sluiten. Daar sta je dan met je Ferrari-paard. Om maar te zeggen : een tattoo is volgens mij een ingeving van een moment, en geïnspireerd op een bepaalde voorkeur die je op een moment of zelfs gedurende een langere periode bovenaan je prioriteitenlijst zet. Allemaal goed en wel, maar als die voorkeur om één of andere reden wegvalt, zit je wel met de gebakke peren... En een tattoo laten verwijderen is niet alleen pijnlijk, maar laat ook zijn sporen na. Om maar te zwijgen over de dubbele investering natuurlijk.

Let wel : persoonlijk heb ik niets tegen een artistiek verantwoorde tattoo, het is gewoon niet aan mij besteed. Dit in schril contrast met een piercing, waartegen ik me ten allen tijde en met alle mogelijke middelen verzet, of het nu bij mezelf of bij iemand anders betreft. Ik blijf het mottig vinden. Dat is voor mij nu eens echt een afknapper zie!

Bweeuurrkkk!!!

laurent
23-06-2003, 15:14
een tattoo is moeilijk... k heb enkele desings in mijne kop, maar... een mens veranderd, dingen veranderen.. en dan sta je daar...
t enigste wa'k mij echt zou laten tattoeren, zijn de namen van mijn kinderen, en iets met mijn geboortedatum, dingen die k no matter what voor de rest van mijn leven meedraag...

Die pierce is zeker geen modeding of trendvolgen... K wou ze al heel lang, en heb heel lang getwijfeld. Nu heb k de stap gezet en ben er echt wel blij mee.. (ben eig ook de enigste gast die k zelf ken met een tongpierce.. :/)
Het leuke aan een tongpierce is wel (eig aan eender welke pierce) als je ze beu bent, dan doe je ze uit en groeit eht gaatje dicht...


en de doorgroei mogelijkheden met of zonder pierce zijn weinig verschillend denk ik.
De directiesecretaresse hier bij BIAC, heeft een mooie lip en neuspierce + de nodige ringetjes in haar oor... ;-)

laurent
23-06-2003, 15:15
euhm maar natuurlijk, alle respect voor zij die een pierce lelijk/afknapper en dergelijke vinden..
k hoop alleen da ge nog tegen mij wil babbelen :( ;-)

fordje
23-06-2003, 15:30
Originally posted by laurent
euhm maar natuurlijk, alle respect voor zij die een pierce lelijk/afknapper en dergelijke vinden..
k hoop alleen da ge nog tegen mij wil babbelen :( ;-)


Als ge maar niet teveel lispelt.... :D :D :+

Sennake
23-06-2003, 15:39
Originally posted by laurent
De directiesecretaresse hier bij BIAC, heeft een mooie lip en neuspierce + de nodige ringetjes in haar oor... ;-)

Even voor alle duidelijkheid : oorringen beschouw ik niet als zijnde een "piercing" : zoiets is al sinds eeuwen sociaal aanvaard en of dat er dan 1 of 6 zijn maakt weinig uit. Nogmaals : dit betekent niet dat je mij binnen de kortste keren met een oorbel gaat zien (zou nogal ne post pakken op het werk) maar ik kan het perfect accepteren en zelfs bewonderen. In tegenstelling tot elke andere vorm van piercings... Enneuh Laurent, ik zal nog wel met je praten hoor, maar je tong niet uitsteken naar mij eh!

FastFons
23-06-2003, 15:42
secretaresse tot daaraan toe, maar ik denk niet dat de directeur met een piercing rondloopt...
Volgens mij heeft dat wel invloed op uw doorgroei kansen, zeker als ge hoger op de ladder geraakt...

FF

laurent
23-06-2003, 17:01
u zal niet merken da er iets door mijn tong steekt (moest ge t wel merken, ik zou t ten sterkste apprecieren da u er mij op wijst, t is ni de bedoeling da'k er continu mee speel, ma t gebeurd wel onbewust :-))

en lispellen? Bijna gedaan :-)

redje
23-06-2003, 18:38
Originally posted by yvdp
Een mooie navelpiercing bij een mooie vrouw daarentegen mag best wel van mij hoor :D
Groot gelijk.

Supra
23-06-2003, 19:09
Originally posted by Sennake
Noem mij conservatief, of ouderwets, of wat dan ook, maar hier ben ik (in tegenstelling tot het roken - zie andere thread) totaal TEGEN. Lichaamsverminking noem ik dat. Met alle respect voor wie een piercing "cool" vindt, ik vind het mottig. Als jullie het recht hebben om zoiets leuk te vinden denk ik toch wel dat ik het recht heb om het mottig te vinden, niet?

Bweeuurrkkk!!!!



ja , bompa :D (grapje) dat recht heb je zeker . ik ken nog mensen die er zo over denken

Gilles
23-06-2003, 21:16
Originally posted by Supra
ja , bompa :D (grapje) dat recht heb je zeker . ik ken nog mensen die er zo over denken
jah, pa bij ons is ook zo ene ... toen men broer een wenkbrouwpiercing wilde ... dat hebbe we hier lang moeten aanhoren ... :)

maar allez nu senna ... nix zo mooi en indrukwekkend als zo'n cavallino rampante op je rug :D in Monza vorig jaar heb ik een tiental mensen zo gezien en amaai, stuk voor stuk echte kunstwerken

Sennake
23-06-2003, 21:21
Kunstwerken : akkoord, maar daar bestaan doeken of papier of motorkappen voor, daar moet je je lichaam niet voor gebruiken (vind ik). Maar nogmaals : tegen een tattoo ben ik niet gekant, tegen een piercing WEL. Kan ik het nog duidelijker zeggen?
En is dat dan mijn goed recht niet misschien? Of moet ik met de grote hoop meepraten om me "populair" te maken misschien???

Gilles
23-06-2003, 21:29
lol sennake, da was echt ni bedoeld als aanval ofzo hé :)
btw: iedereen heeft eigen mening en moet voor die mening uitkomen.
trouwens ... iemand al ooit die kerel gezien met wereldrecord piercings ...? hij had er een 400-tal als k me niet vergis

FastFons
23-06-2003, 22:17
Da was dan ook een walgelijk iemand als ge het mij vraagt, zen oren waren bekan uitgerekt tot op de grond van het gewicht (als em ook zone zware "prins albert" heeft :D )

FF

laurent
24-06-2003, 09:59
Originally posted by Sennake
Kunstwerken : akkoord, maar daar bestaan doeken of papier of motorkappen voor, daar moet je je lichaam niet voor gebruiken (vind ik). Maar nogmaals : tegen een tattoo ben ik niet gekant, tegen een piercing WEL. Kan ik het nog duidelijker zeggen?
En is dat dan mijn goed recht niet misschien? Of moet ik met de grote hoop meepraten om me "populair" te maken misschien???

Mmm Nope....
Ieder zijn mening, en aan ieder respect voor de mening van een ander. Ik ga dus ook geen moeite doen om u te "overtuigen" of zo...
En vooral, k zou ni inzien waarom Gij (i mean Sennake, k kende de naam voor k ne piloot kende in de Belcar :D) u populair zou moeten maken ;-)

laurent
24-06-2003, 10:01
@ wereldrecordhouder... sterk, ma ook wel degoutant.... Kan diene eigenlijk nog in bad zonder te verzuipen (of vol te lopen langs al die gaatjes :D)
Neen, dat is er los over. Eén of 2 pierces okay, ma zoveel, dat is onbegrijpelijk.
Zelf ben k ook al wel aant zoeken naar een nieuw plekje, omdat het toch iet of wat verslavend werkt, maar da zal wel slijten... K ga t bij deze ene proberen te houden.

airco
24-06-2003, 12:34
Originally posted by Sennake
Even voor alle duidelijkheid : oorringen beschouw ik niet als zijnde een "piercing" : zoiets is al sinds eeuwen sociaal aanvaard en of dat er dan 1 of 6 zijn maakt weinig uit.

Daar slaag je de nagel op de kop .... sociale aanvaarding

Als je 30 jaar geleden met een tattoo rondliep bekeken de mensen je ook vreemd. Iemand die in heel zijn oor oorringen had was toen ook alles behalve normaal. Vandaag de dag kijkt niemand er nog van op.

Daar waar vandaag mensen met piercings "vreemd" bekeken worden zijn zij de voorlopers van wat binnen 10 jaar als sociaal aanvaard beschouwd wordt.

Ikzelf ben niet echt pro tattoo, piercings, etc. (ik zal het zelf nooit laten plaatsen). Maar ik kan het best knap vinden bij bepaalde personen. Als die personen er dan gelukkig mee zijn .... Mij best.

Onder de term sociale aanvaarding kan je veel thema's noemen die de laatste jaren meer en meer ingeburgerd raken. Denk maar eens hoe Holebi's 10 jaar geleden door de maatschappij bekeken werden en waar ze vandaag de dag al staan. Ik zeg niet dat Holebi's al overal op sociale aanvaarding kunnen rekenen .... Maar ze zijn toch al een pak verder dan 10 jaar terug. Maar dit laatste hoort eigenlijk niet meer echt bij het onderwerp en is eigenlijk voer voor een andere discussie.

Finish
24-06-2003, 12:55
In Amerika is het 'tongsplitten' (sic) momenteel een rage.

In New York is een nieuwe trend onder tieners en twintigers. Ze laten hun tong in tweeën splijten, zodat het op een slangentong lijkt. "Het is een kunstvorm", zegt T.J. McGillis, die de dienst aanbiedt voor 250 dollar. Het aantal mensen dat de tong heeft laten splijten wordt geschat op 1500 tot 2000.

Het proces is erg luguber. De tong wordt in een klem gezet, verdoofd en tot 5cm vanaf de voorkant ingesneden. Het bloed gulpt er vervolgens uit, wat schoongemaakt wordt met mondspoelmiddel. De twee delen van de tong moeten apart gehouden worden, totdat ze dichtgegroeid zijn. Veel mensen vinden het eng. Maar volgens velen is dit nog maar het begin: Doormidden gespleten pennissen zijn reeds in opkomst.

bron: fokzine.net

Voor een fotootje: <a href="http://images.fok.nl/upload/mdf300960.jpg">Voor mensen met een sterke maag</a>
Omdat ik paddock-moderator ben geef ik hierbij wel een waarschuwing: als je een niet al te sterke maag hebt, of als je net gegeten hebt, klik hier niet op ! Op eigen 'risico' zou ik zo zeggen....

In ieder geval een walgelijke rage, waar je je hele leven met zit opgescheept.

laurent
24-06-2003, 13:01
mja... mijn gedacht : ieder zijn ding :-)
maar k heb al horen zeggen dat het ongelooflijk leuk is voor devrouw bij orale sex ...

(k heb t maar van horen zeggen he ;-))

Finish
24-06-2003, 13:08
Mja, daar gaat ge op uw 70ste ver met zijn. Een bompa met een gespleten tong.... :rolleyes:

Die piercing kan je nog laten verwijderen, een tattoo heeft niets te maken met 'lichamelijk letsel', maar je tong uit mekaar laten snijden, ho maar. Hoe gekker hoe beter ?
Volgend jaar krijgen we de rage van de '4 vingers' ofzo; je middelvinger laten afsnijden omdat zo'n stompke vinger 'cool' staat :D
Maffe wereld ! :)

laurent
24-06-2003, 13:24
alsmaar extremer in alles nietwaar??

redje
24-06-2003, 13:48
Hiervan keert mn zwakke maag.

Gilles
24-06-2003, 14:06
hopla ... daar ging mijn pasta van deze middag :D

en hier nog n beeldje van moeders mooiste... http://www.probe.org/images/piercings.jpg

Finish
24-06-2003, 14:19
Originally posted by Gilles
hopla ... daar ging mijn pasta van deze middag :D

en hier nog n beeldje van moeders mooiste... http://www.probe.org/images/piercings.jpg

Da's ziek ! :D

laurent
24-06-2003, 14:35
verschrikkelijk!!

AlainH
24-06-2003, 16:50
Er bestaan ook platen met pinnekes op die onder de schedelhuid kunnen bevestigt worden, en scarification is zo een trend om express littekens te gaan branden op het lichaam... Dat van die middenvinger als een stompje, da's een idee dat niet had mogen luidop gezegd worden denk ik ;)

Maar komen veel van die dingen niet van Afrikaanse, Aziatische,... inheemse stammen die dit gebruik al eeuwen in hun cultuur als normaal aanvaarden ? Zelfs verplichten bij het volwassen worden van hun kinderen ?
In de onderlip zo een schoteltje, rond de nek heel veel ringen om die heel lang te maken, en die zware oorbellen om de oorlellen uit te rekken... Beentjes door de neus...

Sennake
24-06-2003, 17:15
Originally posted by AlainH
Maar komen veel van die dingen niet van Afrikaanse, Aziatische,... inheemse stammen die dit gebruik al eeuwen in hun cultuur als normaal aanvaarden ? Zelfs verplichten bij het volwassen worden van hun kinderen ?
In de onderlip zo een schoteltje, rond de nek heel veel ringen om die heel lang te maken, en die zware oorbellen om de oorlellen uit te rekken... Beentjes door de neus...

Moet ik het daarvoor mooi vinden of goedkeuren? Dacht ik niet.

Mario
24-06-2003, 17:48
Neen, jij niet Sennake, niet hier en nu, maar ginder is het een al verschrikkelijk lang ingeburgerd gebruik dat voor die mensen doodnormaal is en waar ze zich geen vragen bij stellen.

Wie weet vinden zij het het feit dat sommigen hun haar hier blonderen ook wel shockerend of compleet belachelijk. (Bijna) alles is relatief (als je dan weer over (vrouwen)besnijdenis begint, heb je al meteen een controversieel onderwerp).

Raceboy
07-07-2003, 00:30
Bij de tongpiercing van de Britse Becky Nuang (26) is de bliksem ingeslagen. Het meisje was op vakantie op Korfu toen de bliksem neersloeg in haar tongpiercing.

Terwijl Becky en haar vrienden een schuilplek voor het onweer aan het zoeken waren nabij het strand van Kavos, sloeg de bliksem neer in haar schouder en daarvandaan sloeg het over naar de twee piercings in haar mond.

"Toen het me trof zag ik niks anders als de bliksem. Ik zag alleen maar blauw, mijn lichaam schudde tot tien minuter daarna", zei Becky tegen de lokale krant 'Reading Chronicle' uit haar thuisstad nabij London.

Zo goed als blind, en niet in staat tot spreken vanwege de brandschade in haar mond, kwam ze bij het ziekenhuis aan nabij Kavos en werd daar behandeld. Ze heeft nu problemen met slapen, nog steeds pijn in haar schouder en mond en is helemaal moe van iedereen die haar vraagt of ze haar batterijen weer opgeladen heeft in deze vakantie.

Ze moet nu nog een aantal onderzoeken ondergaan voordat ze weer kan beginnen te werken. Ze werkt voor vliegtuigmaatschappij Virgin op Heathrow Airport. Voorlopig lijkt het erop dat haar hart geen schade heeft ondervonden.

bron fok.nl

FastFons
07-07-2003, 00:32
Lol gij jaagt de mensen ook graag schrik aan :)

FF

laurent
07-07-2003, 11:23
:d
hihi...
zie k bij mij nog ni direct gebeuren, en als da t wel tgeval is...
dan heb k da ook weer is meegemaakt he :D

Finish
08-07-2003, 21:09
Om de wereld nog wat gekker te maken:

<a href="http://www.babyink.com/">tattoo's voor kinderen</a>

Trouwens, die piercings zijn 'in' naar het schijnt. Zonet op de radio een spot gehoord waarin men reclame maakt om metaal in je lijf te laten boren.

laurent
08-07-2003, 23:58
:-)

piercings zijn verslavend...
de volgende komt eraan....

please don't shoot me (of bekijk me ni scheef op de 24ui ;-))

Lender
10-07-2003, 17:46
Ik vind da vree lelijk, ik weet niet hoe mensen dit willen? (no offence :D :D )

laurent
10-07-2003, 20:39
none taken ;-)

k begrijp ook ni hoe mensen bvb willen rondrijden in een smart of zo

Finish
10-07-2003, 20:46
Originally posted by laurent
none taken ;-)

k begrijp ook ni hoe mensen bvb willen rondrijden in een smart of zo

LOL

Kan ik ook niet begrijpen; oerlelijk, onpraktisch en super onveilig...