PDA

View Full Version : Race-incident ? ?


Mechanic
04-08-2003, 19:49
Het zat PSTL racing met de Lotus weer niet mee.
Een aanrijding op het rechts achterwiel met een complete kromme ophanging tot gevolg.
Heeft er iemand dit incident gezien. Ik had graag eens een andere kijk gehad dan die van de piloot aan het stuur. Dit is al de 2é maal en we hebben zo een vermoeden dat hij soms in gaten duikt die er niet zijn. :no: Graag een ooggetuigenverslag als iemand dit gezien heeft. Bedankt.

Driesco
04-08-2003, 20:22
Gat was er wel degelijk, maar om één of andere reden werd de deur dichtgeklapt zelf na 3 blauwe vlaggen.
Als het om de tik in de Villeneuve ging wel te verstaan :)

Mechanic
05-08-2003, 09:17
Was die blauwe vlag voor de Lotus ? Of haalde hij in en negeerde de voorganger de blauwe vlag? Er is hier nu twijfel over een Clio en een BMW ? Na die tik zou hij volledig zijn rond gegaan. :fight:

Driesco
05-08-2003, 09:35
Even kort het verhaal:

Hij kreeg 3 maal blauw, en samen gingen we naar de Villeneuve, ik achter de Lotus. Tot mijn grote verbazing ging hij ook hier weer rechts rijden op de lijn. Een 10 tal meter voor de bocht ging hij naar links waardoor ik rechts inhaalde en me verremde. Mijn verbazing was dan ook zeer groot toen hij zonder pardon weer rechts de bocht indook. Wij gingen beiden rond waardoor kostbare tijd verloren ging, net terwijl we aan het aanvallen waren op de Golf van Buytaert.
De R19 van VDB hing hier ook in de buurt. Wat mij betreft een gewoon raceincident, wat 100% te wijten is aan jullie piloot en wat voor ons grote gevolgen had kunnen hebben. Al in de eerste chicane werd de deur fors toegesmeten, en dat doe je niet als je op een ronde wordt gezet.
No hard feelings, maar wijs niemand met de vinger als de oorzaak zelf bij jullie te zoeken is.

Met vriendelijke groeten

Mechanic
05-08-2003, 11:06
Ik wijs zeker niet naar jullie. Wij hadden een vermoeden dat het verhaal dat de piloot aan ons verteld niet juist was. Dit word nu door u bevestigd. En zeker als je gedubbeld word. Nu kunnen wij conclusies trekken. Bedankt. Wij dachten dat onze piloot inhaalde in gaten die er niet waren. Nu blijkt dat hij gaten dichtgooid onder blauwe vlag. :no: Groot verschil. Hier zal nog een aardig woordje over gepraat worden binnen het team. Hopelijk tot volgende TC.

bart VDB
05-08-2003, 17:42
[i]Originally posted by Driesco

De R19 van VDB hing hier ook in de buurt.
[/B]
Inderdaad. Als het om dit voorval gaat kan ik het verhaal van Dries enkel bevestigen. ;)