PDA

View Full Version : Ralf toch "out"


sledge
13-09-2003, 10:12
Na de trainingen gisteren last van zware hoofdpijn. Vervanger van dienst is Marc Gené.
Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik een klein vreugdesprongetje maakte, ik ben altijd al eens benieuwd geweest naar Gené's resultaat aan het stuur van een goeie wagen.

Oneliner
13-09-2003, 10:47
Ola...
Bon, veel plezier gené, grijp de kans met beide handen en zie dat ge wint morgen ;)

ralff1
13-09-2003, 12:53
Ik gun het gené,maar vind het toch jammer voor ralf :(

schumivill
13-09-2003, 12:55
Idd jammer voor Ralf,maar ik ben ook wel eens benieuwd wat Gené kan :)

Finish
13-09-2003, 13:32
Ola, ben benieuwd :)

Speesman
13-09-2003, 16:58
Hij heeft kwalifs niet slecht gedaan, een voorzichtig rondje gereden dat hem op 5de plaats zet. Ben benieuwd voor morgen.

redje
13-09-2003, 23:25
Eindelijk Gené nog es aan t stuur zien in een race. En hij kan een stukske rijden ze. Nu ja, de wagen was ook goed.

Gilles
16-09-2003, 12:14
ja maar zonder wedstrijdritme invallen en dan sterk rijden, proficiat

redje
16-09-2003, 17:08
Originally posted by Gilles
ja maar zonder wedstrijdritme invallen en dan sterk rijden, proficiat
Wedstrijdritme heeft hij uit de World Series.

JPMontoya
17-09-2003, 16:22
Gene richt zich volledig op Formule 1

Marc Gene heeft besloten uit de Nissan World Series te stappen om zich volledig op zijn testrol bij het team van BMW Williams F1 te richten. Dit seizoen probeerde de Spanjaard zijn rol als testcoureur samen te voegen met een racecarrière in de Nissan World Series bij het Spaanse team van Adrian Campos Motorsport. In 1998 werd Marc met ditzelfde team als wereldkampioen in de Formule Nissan.

“Ik weet zeker dat Marc voor de titel had kunnen strijden als hij naast deze carrière niet nog eens een teststoeltje bij Williams had”, aldus Adrain Campos, de teambaas van het Spaanse team in de Nissan World Series. “Omdat hij de enige testcoureur is bij Williams, kon hij weinig bij ons testen. Soms kwam hij zelfs pas op de zaterdag op het circuit, vlak voordat de kwalificatie begon”.

“Het werken met de medewerkers van het team van Team Adrian Campos Motorsport is een fantastische ervaring geweest”, zo liet Marc Gene zelf weten. “Dankzij het team heb ik kunnen genieten van de competitie. Ik ben blij dat ik ervoor heb gekozen om in de World Series te rijden, want de ervaring die ik daar heb opgedaan heb ik tijdens de Italiaanse GP van de Formule 1 duidelijk tot zijn recht gebracht”.

Raceplanet.nl

Guido
17-09-2003, 17:47
Gene is meer dan OK. Toen hij tijdens zijn eerste seizoen in de F-1 voor het eerst op Silverstone verscheen tijdens een test-sessie, reed hij met de fiets het hele circuit af langs de omheining om te kijken welke lijnen de andere reden enz.
Heb toen even met hem gebabbeld en een handtekening gekregen. :o

Heb dus ook, met meer dan gewone nieuwsgierigheid zitten kijken, hoe het ging.