PDA

View Full Version : autoart design


Stefan
01-01-2004, 23:36
Ik weet niet of dit het juiste forum is maar it keam er het dichtst bij in de buurt

Autoart heeft een aparte lijn acessoires die met auto's te maken hebben zoals asbakken, klokken in vorm van een remschijf, maar ik kan nergens een online winkel vinden in Europa die die dingen verkoopt. Kan alleen maar winkels vinden in de Usa, maar om nou 42 euro verzendkosten te betalen vind ik iets teveel van het goede.

dus, wie weet waar ik die producten kan bestellen.

http://www.autoartmodels.com/images/design/40011.jpg

jos
01-01-2004, 23:39
in www.domino.be ik woon in de buurt van die winkel en daar verkopen ze zo'n klokken mooie klokken trouwens

Ottooke
01-01-2004, 23:42
Enkele producten van hun zijn enkele weken geleden ook in de uitzending van Top Gear ter sprake gekomen. Ik heb ook gezocht naar een winkel dichterbij huis, maar ik heb niks gevonden.

Stefan
01-01-2004, 23:49
link werkt niet :(

dat ik ze trouwens niet gezien heb in topgear

Snelle Japie
01-01-2004, 23:58
In Essen heb ik gezien dacht ik dat Hamann ook van deze gadgets had maar het moet van Autoart zijn ?

Scapa
02-01-2004, 00:26
Bij ISA kan je dat kopen denk ik. Maar iemand anders heeft momenteel m'n catalogus dus ik meer kan ik niet er niet over zeggen ;)

vanni
02-01-2004, 01:09
Originally posted by alarma
link werkt niet :(

dat ik ze trouwens niet gezien heb in topgear


De juiste link is www.dominomodel.be ;)

Steve
02-01-2004, 18:38
Probleem met AutoArt zijn de leveringen en leveringstermijn, genoeg plaatsen waar ze AutoArt verdelen maar niet èèn verkoper zal met zekerheid kunnen zeggen of en wanneer het artikel leverbaar is.

AutoArt wordt in China gemaakt en dan vertrekken ze o. a. naar de depot in Aken in Duitsland (zelfs daar is er bijna geen stock)waar ze dan nog eens verdeeld worden.

De horloge is wel hèèl mooi, heb ze gekocht op een oldtimerbeurs bij een verkoper die toevallig wat AutoArt-artikels had...

jos
02-01-2004, 20:09
Originally posted by vanni
De juiste link is www.dominomodel.be ;) :rolleyes: :rolleyes:
hoe dom van me

Stefan
02-01-2004, 23:13
kan helaas op die site niets vinden, alleen maar modellen van autoart, maar zal ze eens mailen, misschien dat ze info hebben.