PDA

View Full Version : AJ op tv bij Het leven zoals het is: Autorijschool


Snelle Japie
18-03-2004, 22:11
Ik was net naar de herhaling aan het zien van "Het leven zoals het is: Autorijschool" en AJ (met een BMW 3serie) heeft daar ooit aan meegedaan. Een jongen uit Heusden krijgt van zijn vader een kado dat hij mag mee rijden met een Nissan 100 ZX van Eran Racing.
Nog mensen die dit gezien hebben of wisten?

fordje
18-03-2004, 22:16
Mooie reclame voor ERANracing. Vraag me wel af wat er zo snel gebricoleerd werd aan de wagen ...

Depaddockleden zijn tegenwoordig populair bij TV1..

Brecht
18-03-2004, 22:29
Ik heb het ook gezien, ik denk dat die jongen uit Heusden (Emmanuel) ze niet allemaal op een rij heeft eerlijk gezegd, ik denk dat die jongen nog altijd zijn rijbewijs niet gehaald heeft.

Greetzz.. Corvetteboy

Snelle Japie
18-03-2004, 22:31
Originally posted by corvetteboy
Ik heb het ook gezien, ik denk dat die jongen uit Heusden (Emmanuel) ze niet allemaal op een rij heeft eerlijk gezegd, ik denk dat die jongen nog altijd zijn rijbewijs niet gehaald heeft.

Ik denk dat die jongen Manuel noemde, Emmanuel is volgens mij iets anders ;)

moore
18-03-2004, 22:40
Originally posted by Snelle Japie
Ik denk dat die jongen Manuel noemde, Emmanuel is volgens mij iets anders ;)

yep hij heet manuel t'is trouwens mijn neef :)

Snelle Japie
18-03-2004, 22:48
Originally posted by moore
yep hij heet manuel t'is trouwens mijn neef :)

Heeft hij ondertussen zijn rijbewijs? Ik vond het wel tof dat zijn pa zei op ne moment, rij maar eens binnen en waar Manuel dan even later ook nog tegen de garagepoort reed.

Nu we toch over Autorijschool bezig zijn, Jozef met zijne Xsara, naar het schijnt zou die een dodelijk ongeval hebben gehad enkele weken geleden?

Brecht
18-03-2004, 22:54
Nu we toch over Autorijschool bezig zijn, Jozef met zijne Xsara, naar het schijnt zou die een dodelijk ongeval hebben gehad enkele weken geleden? [/B][/QUOTE]

Ik heb zowat drie weken geleden een reportage gezien op man bijt hond waarin Jozef en Cleo terugblikten op hun stuurmanskunsten in Het leven zoals het is : Autorijschool. Maar het kan natuurlijk zijn dat hij daarna is verongelukt.

Greetzz.. Corvetteboy

moore
18-03-2004, 22:56
Originally posted by Snelle Japie
Heeft hij ondertussen zijn rijbewijs? Ik vond het wel tof dat zijn pa zei op ne moment, rij maar eens binnen en waar Manuel dan even later ook nog tegen de garagepoort reed.

Nu we toch over Autorijschool bezig zijn, Jozef met zijne Xsara, naar het schijnt zou die een dodelijk ongeval hebben gehad enkele weken geleden?


idd Manuel heeft nog steeds zijn niet, (dacht ik) dat verhaal van de garagepoort is ook juist ;) ja manuel wilde dat eens graag meemaken en zijn pa (jos) heeft daar voor gezorgt
van Jozef weet ik niets

Brecht
18-03-2004, 22:59
Ik vond Jozef zijn pa ook wel een sympathieke gast. Vooral de uitspraak : 'ma dju toch hè' zal altijd bij blijven.
Greetzz.. Corvetteboy

Oneliner
18-03-2004, 23:01
"maar allez jozef, nu rijdt ge in die 6 maand nooit doort rode licht, en op uw exaam wel, ge stelt me diep teleur jozef!"

Manman, waar is den tijd :)

Gilles
18-03-2004, 23:09
AJ is nu ne bekende vlaming ;)

Guido
19-03-2004, 00:39
"Jozef, duut oere clignoteur aan!" :D :D

Ottooke
19-03-2004, 15:39
"Ja sorry he" :D :D
Ontopic: Ik heb het gemist :frusty: Maar papa zei dat Andy er op was. Doeme toch.

Thomaske
19-03-2004, 17:58
Heb ook horen zeggen dat Jozef een dodelijk ongeval gehad heeft. Maar als het waar is zou ik ook niet weten.

Brecht
19-03-2004, 20:15
Originally posted by Oneliner
"maar allez jozef, nu rijdt ge in die 6 maand nooit doort rode licht, en op uw exaam wel, ge stelt me diep teleur jozef!"

Manman, waar is den tijd :)

Het waren geen 6 maanden maar 8 maanden. ;)

Greetzz.. Corvetteboy

Supra
20-03-2004, 13:03
in die aflevering dat jozef maneuvres ging oefenen. en maar op zen kop krabben ...

A.J.
23-03-2004, 15:30
voor mijn handtekening kan je terecht in Wheels :D

Wat die reportage betreft. Het is bijna 3 jaar geleden opgenomen en het was plezant om aan mee te werken.