PDA

View Full Version : R:Racing evolution


The Interceptor
16-04-2004, 16:11
deze game is pas uitgekomen voor PS2, GameCube en XBox, het is van de makers van Ridge Racer
iemand die hem heeft of gespeeld heeft?

mij lijkt het niet zo de moeite om te kopen, wel enkele echte circuits (Suzuka, Monaco, Montegi, Yokohama en Philip Island), ook de grafics zien er goed uit. Maar het spel omvat slechts 11 circuits en 32 wagens, maar wel ook verschillende racetypes zoals GT, rally en dragracing. Toch wat weinig auto's en circuits lijkt me dan.

Er is ook een verhaallijn aan verbonden en met twee vrouwelijke piloten ;) , uit reviews leid ik al af dat deze verhaallijn wat kort is.

Wel mooie wagens verder: Audi R8, Bentley, Supra, NSX, Skyline, Dodge Viper, Corvette C5R ...

meer info: www.racing-evolution.com

http://209.196.49.115/racingevolution/downloads/screens/rre_001.jpg

http://209.196.49.115/racingevolution/downloads/screens/rre_008.jpg

kulgan
16-04-2004, 16:42
Ik heb mij dit spel gekocht, maar heb er al spijt van...

Graphics zijn inderdaad niet slecht, MAAR:....

1. Inderdaad veel te weinig auto's en circuits
2. Niet echt moeilijk te noemen
3. De Carrière mode is echt belachelijk: Heb het op een namiddag uitgespeeld.
4. Rally deel is totaal niet realistisch: Het is onmogelijk om te 'glijden' met de WRC's.
5. In feite slechte poging tot het samensmelten van DTM race driver en GT3

AlainH
16-04-2004, 18:52
Had het gespeeld op de Racing Show in Brussel, en ben het direct gaan kopen...maar toegegeven, enkel en alleen omdat er een BMW GTR inzit... want verder is het niet zo een goed spel...

The Interceptor
17-04-2004, 14:08
Originally posted by kulgan
In feite slechte poging tot het samensmelten van DTM race driver en GT3

het lijkt mij ook eerder een game gericht op zowel de DTM als GT fans, en dan natuurlijk uitgebracht enkele maanden voor de release van de nieuwe versies van DTM en GT!

FIRE
17-04-2004, 14:26
Beter als GT3 is er niet...Nog even geduld en GT4 komt op de markt.