Quote:
Originally Posted by TB8
Tja, over Jos kunnen we denk eeuwig discussiëren, omdat ik van mening ben dat hij de persoon is geweest die in Nederland de autosport (en ook f1) heeft 'groot gemaakt'. Maar daar zal je het ongetwijfeld niet mee eens zijn...
|
Nee tuurlijk niet. Waarom kwamen dan al die mensen in de jaren '60, '70 en '80naar Zandvoort? Als jij werkelijk denkt dat Verstappen autosport op de kaart heeft gezet in Nederland dan heb je een gigantisch hiaat in je autosportkennis ;)
Verder met de volgende vermakelijke persbabbel ;)
Alle quotes te vinden op deze link: http://www.brl-v6.com/nieuws/2006/20060922.htm
Quote:
Cup-coördinator BRL-series Peter Grondel heeft ooit gezegd: “al wordt een coureur bij de BRL-V6 in de wedstrijd laatste, dan is het nog een kanjer, want het deelnemers veld bij ons is een van de sterkste in Nederland.” Ik kan dat alleen maar onderstrepen. Al deze coureurs weten exact waar het gaspedaal zit, dat hoef je ze echt niet te gaan vertellen
|
Ja, rechts ;) Met alle respect, heb dit jaar enkele wedstrijden mogen aanschouwen van de BRL-V6............leuk veld, leuke wedstrijden. Echter er zitten toch enkele serieuze krabbers tussen de V6-gasten.
Quote:
Ditmaal hebben wij niemand minder dan Junior Strous aan de start weten te krijgen. Junior is dit seizoen onder andere actief geweest in de Formule Renault 2.0 en zal zich zeker laten zien in onze super kanonnen de BRL-V6.
|
Wie? Junior Strous? Is dat niet die gast die al 4 jaar !! niet verder komt dan FRenault 2.0? Is dat een eye-catcher op de posters? Zal maar geen opmerking maken over de leesbaarheid van de laatste zin ;)
Quote:
Jan Lammers rijdt (zoals bekend) dit A1 GP weekend ook in de BRL-V6 en heeft het goed naar de zin in de voor hem toch onbekende raceauto. Jan vertelt hierover: “Ik ben al 35 jaar aktief in de autosport en ik heb toch aardig wat auto’s gereden, maar het rijden met de BRL-V6 is toch wel een nieuwe ervaring. De auto voelt eigenlijk aan als een NASCAR raceauto
............
Ik heb vandaag met de test niet iets serieus kunnen doen omdat wij samen reden met de “HARK”
|
Mooie uitspraak van Lammers in deze persbabbel. Stekelige vraag: Wat is het referentiekader van Lammers? Zover ik weet heeft Lammers nooit in een NASCAR wagen getest.
De HARK? Dat staat zo slordig...............een tuingereedschap in een persbabbel. Zal wel de HARC zijn geweest ;)
Nee, de persdienst van de BRL V6 heeft nog wat werk voor de boeg. Tja, en al die sites nemen dat dan maar klakkeloos over. :rolleyes:
|