De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar Midsummer Race, de aanloop. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13306)

Neo-242 29-06-2006 22:52

Dit vond ik wel gieren: zie rechts van het stuur: een Nokia 3310:eek: Wat moet je daarmee in een GT? Team bellen als je in de grindbak zit?;)
http://hitme23.cabspace.com/images/m...MMERRACE00.jpg

Raceboy 29-06-2006 22:54

Quote:

Originally Posted by Neo-242
Dit vond ik wel gieren: zie rechts van het stuur: een Nokia 3310:eek: Wat moet je daarmee in een GT? Team bellen als je in de grindbak zit?;)

Ja daar dient ie voor.

Pinzie 30-06-2006 00:58

@ Viper:

Hoe kan Penders Wauters hebben aangetikt met de achterbumper van zijn porsche? Rijden ze dan op donderdag achteruit, of bestaat er nog een andere manier ?

Viper GTS-R*** 30-06-2006 01:06

Quote:

Originally Posted by Pinzie
@ Viper:

Hoe kan Penders Wauters hebben aangetikt met de achterbumper van zijn porsche? Rijden ze dan op donderdag achteruit, of bestaat er nog een andere manier ?

Schade aan die achterbumper kan ook van ervoren geweest zijn, dat duel duurde langer dan 1 tour hé.. bon denk dat we zullen wachten op beelden hibn en of pitstop tv op kanaal 2 dan zal het wel duidelijker zijn...

moore 30-06-2006 08:28

Quote:

Originally Posted by Mark
Die wagen is al vaker te gast geweest in de Belcar. Dacht tijdens het Racing Festival te Spa in 2004. Rudiger Noll was daarvoor vaker te zien met zo'n Audi Quattro, het klassieke model.

gisteren wist me iemand van het team te vertellen dat dit hun laatste race in de belcar zou zijn.
reden: mag niet meer met deze wagen starten in de belcar, de juiste reden ervan is me onbekend

Viper GTS-R*** 30-06-2006 08:54

Quote:

Originally Posted by moore
gisteren wist me iemand van het team te vertellen dat dit hun laatste race in de belcar zou zijn.
reden: mag niet meer met deze wagen starten in de belcar, de juiste reden ervan is me onbekend

Dit jaar al bedoel je? Voor volgende jaren is dit zo omdat het een Touring is hé.. maar zou raar zijn mogt hij volgende race's ook niet mee mogen doen. MIts een goed resultaat tijdens BMR (wat dus niet het geval was, buiten de kwlif) had ik ze wel in Lausitz verwacht, thuisrace voor hen eh.. maar zal dus niet zo zijn...

Bart.Vandecavey 30-06-2006 09:15

Quote:

Originally Posted by moore

Je mag slechts 1 maal per jaar medoen als guest volgend jaar mogen ze niet meer dus...

Viper GTS-R*** 30-06-2006 09:22

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
Je mag slechts 1 maal per jaar medoen als guest volgend jaar mogen ze niet meer dus...

Dus stel dat ze nog eens willen meedoen (Lausitz) kan dit gewoon ook niet onder Klasse 2 ofzo?

Bart.Vandecavey 30-06-2006 09:36

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Dus stel dat ze nog eens willen meedoen (Lausitz) kan dit gewoon ook niet onder Klasse 2 ofzo?

Mja maar ik denk eerder aan klasse 1

Viper GTS-R*** 30-06-2006 10:30

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
Mja maar ik denk eerder aan klasse 1

Door het hoge vermogen? 680pk's lijkt me ook zoals je zegt beter thuis in Klasse 1. Maar de rondetijden in kwalif liet meer leunen bij Klasse 2. Net zoals die Mc Donald Biturbo bv, kunnen ze beter in K2 inschrijven;)

Bart.Vandecavey 30-06-2006 11:14

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Door het hoge vermogen? 680pk's lijkt me ook zoals je zegt beter thuis in Klasse 1. Maar de rondetijden in kwalif liet meer leunen bij Klasse 2. Net zoals die Mc Donald Biturbo bv, kunnen ze beter in K2 inschrijven;)

reglement:
Klasse 2:
o Wagens uit de lijsten A en B met een nominale cilinderinhoud van maximum 5000
cc voor atmosferische motoren, van maximum 3600 cc voor drukgevulde motorenmet één compressor en van maximum 2500 cc voor drukgevulde motoren met
twee compressoren, die behoorden of konden behoren tot de klassen GTA, GTB
en TA van Mediagroup Van Dyck Belcar 2005.

Autobild
Das Geheimnis dieses Teufels im A4-Format sind seine beiden gewaltigen KKK-Turbolader, welche die Luft bei Bedarf mit maximal 1,4 bar Druck in die acht insgesamt 3721 cm3 großen

Volgens mij (als mijn duits me niet in de steek laat) is dat een biturbo dus max 2500cc toegelaten maar het is een 3700cc...

Autosport.be 30-06-2006 21:35

Quote:

Originally Posted by Neo-242
http://hitme23.cabspace.com/images/m...MMERRACE00.jpg

Dit lijkt me de McDonalds Porsche Biturbo te zijn.

De GSM wordt gebruikt om met de pits te communiceren. Het is aangesloten op de micro/oortjes, en is eigenlijk een goedkoper, maar bijna even goed systeem ter vervanging van een "echte" intercom.

Neo-242 30-06-2006 21:40

Het was inderdaad die wagen. Het lijkt me niet zo handig tijdens het rijden als een intercom, maar wie ben ik:D
Ik vind het qua livery wel één van de knapste Porsches in het veld, samen met de ProSpeed Porsches.:applaus:

Nicki_Mks 30-06-2006 21:46

Mijn impressie van de BMR is dat de totale dominantie en onbestrafte arrogantie van de twee topwagens er steeds meer voor gaat zorgen dat de Belcar op alle gebied begint te lijken op de F1 van een paar jaar geleden. Wie niet op een andere planeet gewoond heeft weet dat dat niet goed is. Ter wiskundige informatie: het verschil in beste qualitijd tussen de slechtste Corvette en de best of the rest is nog steeds meer dan 103%, verwaarloosbaar minder dan bij de First Race.

Raceboy 30-06-2006 21:51

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks
Mijn impressie van de BMR is dat de totale dominantie en onbestrafte arrogantie van de twee topwagens er steeds meer voor gaat zorgen dat de Belcar op alle gebied begint te lijken op de F1 van een paar jaar geleden. Wie niet op een andere planeet gewoond heeft weet dat dat niet goed is. Ter wiskundige informatie: het verschil in beste qualitijd tussen de slechtste Corvette en de best of the rest is nog steeds meer dan 103%, verwaarloosbaar minder dan bij de First Race.

Waarom arrogantie? HEt verschil in sualytijd is 3% geen 103% Anders zouden ze het dubbele van de tijd +3% rijden.

All times are GMT +2. The time now is 17:23.