![]() |
Dat van China zou een onbevestigd gerucht zijn maar je kent het ondertussen he "waar rook is, is vuur" heb die info ergens via een link gelezen maar is dat betrouwbaar dus me niet afschieten
okilidoki |
Quote:
DAT GA IK EVEN OPZOEKEN |
Quote:
info komt van www.racing1.de :) |
*MOD*
De verdere discussie over DTM in shangai vindt hier plaats .... Hier gaat het on-topic verder over de toekomst van Verstappen. BTW thx dulu ;) |
Quote:
komt ie........:D Quote:
|
Zwaar neergaan :D
Double Dutch, dat is volgens mij iets anders :D |
Lap ... nu is er eens een nederlander die terug een waterkansje heeft op de F1 .... nu beginnen ze al te dromen over 2 mensen in de F1 ..... Binnen hetzelfde team dan nog ....
Als ze binnenkort nog beginnen dat Jordan de huiskleur zou veranderen naar oranje ipv geel is het verhaal helemaal rond |
Volgens de recente berichtgeving vanuit het F1 circuit ( tijdens de life qualificatie van de Grand Prix San Marino ) zal Verstappen dit jaar NIET op een zitje moeten rekenen bij Jordan.
|
mjah, dat hadden de meeste al door toen pantano tekende bij Jordan ;)
|
Lach mee met Fok! :D :cool:
|
ja, dat stond gisteren ook al op pitstoptv.be :D
van mij mag Jos wel eens een vergelijkende test doen met Fisico, dan weet ie meteen dat hij echt geen plaats meer heeft in de F1 :D |
Aaarrgggggghhhhhhhhh
Zoals op diverse sites te lezen is gaat Verstappen testen op 1 juni. Vandaag Eddie Jordan in de Autosport: Quote:
Conclusie: De kaartjesverkoper in Spa heeft weer Dollar tekens in de ogen staan ;) |
Quote:
|
Quote:
Blijkbaar gaan ze niet echt op zoek naar talent als er maar een pak $$$$$$$ aan vasthangen op welke manier dan ook :crazy: |
begrijp me niet verkeerd hé....
ik wil niet zeggen dat Jos geen talent heeft verre van ... waar zijn de tijden dat hij bij de start zomaar eventjes in 2 ronden naar de 9de plaats reed....en dat gebeurde in meerdere races !!! Maar nu zitten er daar toch bij ...allez zoals die manne rijden zo gaat mijn ma frieten halen met de fiets.....alleen die mannen hebben koffers met geld en ons ma niet :D:D:D:D :applaus: voor ons ma |
All times are GMT +2. The time now is 21:01. |