![]() |
Quote:
De Porsche van Sport promoteam zal er ook in zitten. Na hun eerste release gaan ze misschien de Vertigo maken. :) |
voila, nu eindelijk de school gedaan is kan ik mij fulltime inzetten voor dit carpack.. de teamfiles worden op dit moment nog wat aangepast en dan de exe file en het is klaar :) ik schat morgen of overmorgen het 1ste v/d 2 packs ;)
|
de eindspurt is ingezet !!! nog 1wagen afwerken en dan de exe file en alles daarrond .. :)
|
Quote:
|
belcar pack is uit
http://members.lycos.nl/suffeleersnick/
ga naar dit adres en klik dan op belcar carpack 2004.exe knap werk marcosmeister |
bedankt vertigo voor het posten van de link.. was het ff vergeten :)
|
wanneer komt part 2 uit ?
|
daar is nog veeel werk aan :D
|
vergeet de link niet meer te posten dan he :D
|
Bedankt! vanavond gelijk even proberen
|
Weet je hoe het komt Marcosmeister, dat sommige wagens dezelfde livery hebben (waarschijnlijk de wagens waarmee je gepaint hebt , ART = Hart en Point , PSI = AD van de Wauters Broers, APP = AD van Verbergt en Menten, JVG Racing = Track Promotion, GPR en Thiers/Thiers). Kan dit verholpen worden of niet ?
|
euh raar als ik track promotion neem in game bij online races dan krijg ik de Thiers porsche weet ge nog fiagt ?
|
Quote:
|
Quote:
|
met veel spijt meld ik dat er geen carpack 2 uitkomt, maar dat wel de gewenste wagens appart zullen uitkomen.. zoals GLPK viper, Kuismanen, Beide heren PSI, etc...
ik heb namelijk bij een laatste format, de helft van de skins verloren, en heb nu GLPK,Kuismanen,Ecurie opnieuw moeten painten ... :(:(:( |
All times are GMT +2. The time now is 20:06. |