![]() |
BMS en 12 u Sebring ALMS...?
BMS test alvast met een DBR9 op Sebring dezer dagen. Bronnen: 10/10's, italiaracing.it, lmsr.net... |
Quote:
|
Peugeot heeft ondertussen de lineup bevestigd. Marc Gene zal inderdaad het volledige LMS kampioenschap doen.
De eerste foto's van de presentatie en de test op HTTT staan op endurance-info.com. |
Wat een prachtwagen is het. En de lineup is ook geweldig dus hopen dat Audi van de troon afslaan.
|
Mee strijden voor de overwinning zal iets voor 2008 zijn.
|
Bij die presentatie staan er 7 piloten naast de wagen, ik zie niet meteen wie de 7e man is?
|
Hélary (e.e.a op Autosport.be)
|
Quote:
Alles wat je wil weten staat in dit uitgebreid persbericht van Peugeot. |
De Peugeot is een prachtige (op de luchtinlaten na) auto.
Een "Racing for India" Courage? http://www.courage-competition.com/h...n_project.html |
Inderdaad prachtige wagen. Ik vind de luchtinlaat achteraan juist mooi. Er zit een splitsing in, dus vermoedelijk wordt het gebruikt als inlaat voor turbos als koeling voor achterremmen. Uitlaat voor achterwielen is ook een leuk detail.
http://www.endurance-info.com/2007_L...es_908_217.jpg Smalle cockpit in vergelijking met de Bentley. De Fransen zijn wel lichten en spiegels vergeten :D |
Camera + LCD display ipv spiegels?
De Swiss Spirit Courage werd volgens mij vorig jaar ook gepresenteerd zonder lichten. |
Quote:
Lichten zullen waarschijnlijk nog gewoon afgeplakt zijn. Lijkt mij wel een auto met nogal wat downforce. :) |
Quote:
Lichten hebben ze in elk geval nodig. Tenzij ze voorzien dat ze de nacht niet zullen halen ;) |
Quote:
|
Mooie wagen maar de Bentley overtreffen doet hij zeker niet. Het getuigt in ieder geval van veel moed dat ze Audi bekampen!
|
Ik vind het een mooie wagen op de voorkant na. Die is veel te kort, met die lange achterkant en die korte voorkant is hij uit proportie getrokken.
Ik hoop wel dat hij de Audi's partij kan bieden, en dat ze er een mooie show van maken. Als Audi-rijder en franse-auto-hater kan ik natuurlijk niet gaan juichen voor ze, maar een goeie show is nooit weggelegd ;) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Audi heeft zijn ALMS line-up voor 2007 bekendt gemaakt:
- Allan McNish / Rinaldo Capello - Marco Werner / Emanuele Pirro www.projectlemans.de/ |
Mazda met Lola-AER in ALMS:
Quote:
|
Nog altijd een kans op het officiele fabriekscorvette team in LMS
Quote:
|
Nu BMS aan het testen is in Sebring, zou er dan een mogelijkheid kunnen zijn dat BMS het ALMS seizoen gaat doen, AMR zelf de LMS en Larbre naar de Fia GT?
|
Quote:
Wat jij allemaal opmaakt uit een simpele bandentest :crazy: |
Andere geruchten zijn dat BMS officieel Porsche team wordt in FIAGT...
|
Quote:
Ik kan trouwens de foto van de Peugeot op de voorstelling op het Parijse autosalon alweer in de archieven opbergen... :rolleyes: |
Ook geen Tomas Enge meer bij AMR:
Quote:
|
Man man, nu word ik wel heel erg benieuwd naar de Aston line-up. Al die toprijders weg...
|
Quote:
|
Quote:
Overig personeel + wagens kunnen natuurlijk worden verpacht aan klantenteams. Wat doet Frederic Dor tegenwoordig? |
Quote:
|
Quote:
|
Prodrive heeft een tijdje BAR gerund in de F1, de Subaru WRC gebouwd, ze hebben een team dat ze ondersteunen in de V8 Supercars, we kunnen niet ontkennen dat daar geld genoeg steekt.
Oja, dan vergeet ik nog te zeggen dat ze vanaf 2008 F1 willen. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Nog eens gaan zoeken achter het bewuste artikel en inderdaad, hier staat Intercontinental Hotels & Resorts.
http://www.astonmartinracing.com/eng...1-57569ee3ac3b |
Quote:
Het 550 en AM verhaal is voor een groot deel te danken aan scheepvaartmagnaat Dor. Dat was de investeerder achter beide projecten. |
Ben niet zeker of het hier ergens al bevestigd is maar Larbre gaat zijn titel verdedigen in LMS dit seizoen!
http://www.racingworld.it/fiagt/noti...?idtitolo=2888 |
Due... betekent dat dat ze met twee wagens komen?
En dan onderaan staat er: 'vetture da parte dei team RaceAlliance e Phoenix' Volgens mij: 'Auto die vertrekt van het team RaceAlliance en Phoenix...' |
All times are GMT +2. The time now is 01:07. |