Quote:
|
Dat zou ik écht niet kunne zegge.
Echt waar, als ik er iets van zou weten, dat zou ik het zeker zeggen (of toch zeker jullie er mee curieus maken :D ) Kijk het zit zo: Ik kom regelmatig in de workshop van KTR, ik steek er zoveel mogelijk een handje toe. Verder ga ik ook zoveel mogelijk mee naar de race weekends. Maar dan word er steeds (ja écht altijd!!!) gesproken over de World Series! En nooit over wat Kurt Mollekens zelf (als piloot) doet! Vandaar dat ik dus écht niet kan melden wat en/of waar Kurt het komende seizoen gaat rijden. Wel heb ik gelezen op pitstop.tv dat hij mogelijk ergens gaat rijden als BMW fabriekspiloot. Meer daar over HIER . Ik weet het mensen het was hier wel eventjes :Offtopic: , maar dan weten jullie bij deze ook weeral van waar al mijn info komt i.v.m. de World Series. |
onze 2de Viper staat nogaltijd niet vast (ben ongeduldig aan't wachten op een antwoord)
|
Quote:
|
Viper Power ik zie ook dat je net zoals ik een teamlid bent van GLPK zou ik je naam dan eens mogen weten.
Sportieve racegroeten Thomaske |
Kleine wereld hé Thomas ... heb al klein vermoeden wie het is maar ben niet heel zeker ... :) zullen wel zien. Hoop alvast dat alles goed loopt daar in't atelier.
|
Net gelezen op autosport.be ! :)
Quote:
|
Te lezen op Autosport.be :
Gordon Red-mannen Christian Lefort en Yves Lambert rijden het volledige Belcar-kampioenschap met een Porsche 996 GT 3-RS in de GTB-klasse. |
Mr. Dallara was mij net een stapje voor, zie ik! ;)
|
Tja, in de Belcar gaat het er snel aan toe, dus als je er een postje over wilt doen moet dat minstens even snel gaan hé!!! :D
|
Eindelijk weer eens mensen die iets hebben gelezen ;) Als u trouwe dienaar zal ik de eerste post weer aanpassen.
|
Quote:
John Van den Branden / Pascal Nelissen Grade (ex TC BMW nr 6) wagen: Porsche GT3 (ex Ooms) Wedstrijden: Zolder Touring Cup (Full time) Spa Euro race 24 uren van Zolder Bron: John Van den Branden |
Quote:
Afdeling Guests begint aardig groot te worden.........vanaf 5 deelnemers per wedstrijd hebben die eigen punten ;) :D |
nog geen nieuws van raceprojects?
|
Ik las dit in deze thread :
Quote:
|
gingen die ni in GTA aande start komen me nen bmw z8 ofzo iets ???
|
BMW Z8 een nieuwe aanwinst voor de Belcar of hebben ze deze ooit al eens ingezet.
|
Quote:
Djeezes, waar komde gij nog mee af :crazy: Die PLANNEN zijn er ooit geweest maar dat is nog iets heel anders als de echte realisatie van een project ;) |
ja ik had da alleen gehoord eh....
|
en als dat project er zou zijn (of komen) dan is het nu toch wel een beetje te laat;)
ik denk dat we allemaal verrast zullen zijn als de belcar tijden het new race festival van start gaat:):) |
Iemand nog iets gelezen of gehoord van RTM?
Waar staat dat eigenlijk voor RTM? Rudi Toon Marc? ;) Of is dat van die ouwe televisiekwis. Wie van de drie... :D |
Racing Team Mechanics dacht ik.
|
R echter T riangel M ist :)
|
Quote:
|
Racing Team Mechanics inderdaad
En de Race Projects Z8 is nog altijd een project dat zou kunnen verwezenlijkt worden, als er budget wordt gevonden voor het bouwen ervan... |
Ziet ge nog steeds nie veel he. Ollander die geld in Belgisch team steekt.
Weet ge eigenlijk waarom een Hollander zo weinig vreemd gaat? Omdat het uit z'n eigen zak komt Volledig :Offtopic: of misschien toch nie.... Wait and see for Regelmatig Toerend Machientje |
Quote:
Tegenwoordig staat RTM voor Racing Team Mechanics. Maar oorspronkelijk was het de afkorting voor Racing Team Meulevest, genoemd naar de taverne waar de teamvergaderingen doorgingen. Dat was in de periode 89-92, de tijd van de Mazda's RX 7 met o.a. Raoul Fredericx, Eddy Willems en Dirk Van Rompuy. |
@ thomaske GLPK
die lange op racepromotion night die ludo goed kent, weede nu genoeg? :-) |
Ludo Bex zeker?
|
Nope nog niet ben niet van de slimste hé ;) maar dat zal je al wel weten hé. Als je nu je naam eens zei dan weet ik het direct :d
|
:Offtopic:
|
Yep dat klopt sorry hiervoor nu terug naar de TOPIC
|
hehehe yep, dieje ludo
thomas, de naam is jimmy ik sta toch in u msn :) valt u da nie op dat mijn signature identiek aan mijne nick is? :) |
Hou vandaag de ogen (en oren!) goed open als je rond Zolder zijt. Er is een Viper-killer on the loose kennelijk. Het grote gevaar komt uit Berlaar!
Enne.. is 'ie nou rood wit zwart of rood wit blauw. Kijken of het kwartje (oude Hollandse munt) nu dan toch valt. |
k denk dak effe naar zolder ga gaan :-)
|
RTM heeft een Viperkiller dus :-)
|
Wie zit aan het stuur van de CR5?
|
Quote:
|
Diegenen die vandaag naar Zolder gaan, zullen ook de Pagani Zonda GR kunnen aanschouwen. Anthony Kumpen en Philippe Alliot zullen diverse testen afleggen...
|
En ik kan ni gaan zien :(
|
All times are GMT +2. The time now is 07:30. |