Ik denk eerder dat Bert Longin over zichzelf sprak...
Al lijkt me het JC verhaal eveneens plausibel... Is JC een sponser van Longin of van GLPK...Ik denk van Longin. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Hoplaké hier is (hopelijk) de volgende entree
Quote:
|
Eindelijk weer (minstens) twee Maserati-teams!
Hopelijk komt er nog die van Racingbox nog bij... |
Mijn vraag blijft: hebben de Maserati's een homologatie voor 2007? (2006 was laatste jaar tot dusver)
Ik heb een mail gestuurd naar SRO met deze vraag, maar geen antwoord terug gekregen. |
Quote:
Mvg... |
Andere plannen met de Maserati? :D
LMS wss :p |
Quote:
@ Thomas, dat zou inderdaad logisch zijn, maar toch vind ik het rot. :p |
Intresant artikel op project-lemans.de ivm. de veranderingen van FIA GT voor volgend jaar.
Sommige punten waren al eerder bekent gemaakt maar sommigen zijn toch wel even intresant om te lezen zoals bv. dat van de free practice tijden etc. Zo zou vanaf 2007 ook het veld in twee gesplitst worden tijdens de time trainings, wel niet slecht... zo kunnen de GT1's beter op jacht gaan naar een snelle ronde. Direct Link: http://66.249.93.104/translate_c?hl=...language_tools |
Quote:
Ook interessant: Prive-testen zijn verboden vanaf 2007. Dus geen fabriekstesten voor Maserati en Ferrari meer, zou een interessant gegeven kunnen gaan opleveren. Maserati rijdt immers alleen in het FIAGT, dus krijgt alleen daar gegevens van, terwijl bijvoorbeeld Prodrive teams in allerlei kampioenschappen heeft rijden en dus meer feedback krijgt. |
Quote:
Quote:
Volgens mij vergeten ze nog te melden dat er een test voor de 24u van Spa is. |
Quote:
Quote:
|
En de officiële testdag in juli, gaat die niet meer door dan?
|
All times are GMT +2. The time now is 22:39. |