De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6682)

The Interceptor 19-02-2004 14:39

doeme en ik zit hier vast in Leuven :(

Jan 19-02-2004 14:55

Quote:

Originally posted by Marshal
... of die oude van Vannerum...........want die staat niet meer te koop op Dsc.com, een verspreking op het forum van een redacteur zou er ook op wijzen dat ie verkocht is.
Op www.lemans-racing.com staat die anders nog steeds à vendre.

jan

Scapa 19-02-2004 14:59

Die is al enkele weken verkocht ;)

mse 19-02-2004 17:17

Quote:

Originally posted by Mistery
Diegenen die vandaag naar Zolder gaan, zullen ook de Pagani Zonda GR kunnen aanschouwen. Anthony Kumpen en Philippe Alliot zullen diverse testen afleggen...
hier al een foto van vandaag
meerdere foto's te vinden op http://users.skynet.be/m-s-e/

http://users.skynet.be/m-s-e/images%...r/IMG_0263.JPG

wiljo 19-02-2004 17:44

Goed werk m-s-e!

Zag ik daar zowaar toch de Marcos LM600 met Euser?
En wat was dat zilvergrijze duitse gevaar?

Scapa 19-02-2004 17:49

Die zilvergrijze Porsche is een 996 GT2 gebouwd door PSI. Die hebben er in totaal al wel een stuk of zes (misschien wel meer) van gemaakt en verkocht aan Franse, Britse en Spaanse klanten.

wiljo 19-02-2004 17:57

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Die zilvergrijze Porsche is een 996 GT2 gebouwd door PSI. Die hebben er in totaal al wel een stuk of zes (misschien wel meer) van gemaakt en verkocht aan Franse, Britse en Spaanse klanten.
Die kan dan helaas niet op ons Belcar-lijstje. Jammer mooi ding.

Maar die Marcos... Was het toeval dat Toon van de Haterd ook in de paddock rond liep?

Scapa 19-02-2004 18:11

PSI zou dit jaar terug met zo'n 996 GT2 in de Belcar rijden ;)

Gilles 19-02-2004 18:20

Quote:

Welke? Die nieuwe van Carsport Belgium / Selleslagh of die oude van Vannerum...........want die staat niet meer te koop op Dsc.com, een verspreking op het forum van een redacteur zou er ook op wijzen dat ie verkocht is.
wie zat aan het stuur van de corvette die vandaag gereden heeft in zolder? die van RTM?

Thomaske 19-02-2004 18:40

Heeft RTM nu een Corvette ofwat?

mse 19-02-2004 18:50

Quote:

Originally posted by wiljo
Goed werk m-s-e!

Zag ik daar zowaar toch de Marcos LM600 met Euser?
En wat was dat zilvergrijze duitse gevaar?

in dat duiste gevaar zat marcus patalla
en inde Marcos LM600 Cor Euser himzelf ja ja.....

laurent 19-02-2004 18:51

Quote:

Originally posted by Mistery
Diegenen die vandaag naar Zolder gaan, zullen ook de Pagani Zonda GR kunnen aanschouwen. Anthony Kumpen en Philippe Alliot zullen diverse testen afleggen...
heb ze gezien :-)
knap om hem eindelijk is int echt te zien

ikke 19-02-2004 19:30

Quote:

Originally posted by Gilles
wie zat aan het stuur van de corvette die vandaag gereden heeft in zolder? die van RTM?
bedoelde FLM die vorig jaar bij RTM reed ????

Gilles 19-02-2004 20:41

ik weet het niet wie gereden heeft ... ik las deze morgen dat laurent schreef dat een RTM Corvette aan het testen was ... en ik was nieuwsgierig naar wie aan het stuur zat ... :)

weet iemand dit?

Mark 19-02-2004 20:46

Quote:

weet iemand dit?

We wachten rustig op het verslagje van Rrubinio ;) Die heeft meestal wel alle namen paraat.

Vertigo Streiff 19-02-2004 22:14

heeft RTM met ne Corvette gereden????
hebben ze weer ne Callaway gekocht of ne echte corvette????

wiljo 19-02-2004 22:28

Quote:

Originally posted by Vertigo Streiff
heeft RTM met ne Corvette gereden????
hebben ze weer ne Callaway gekocht of ne echte corvette????

Zoals Marshall al zei: We wachten rustig op het verslagje van Rrubinio Die heeft meestal wel alle namen paraat.

Maar omdat dat altijd te lang duurt (wachten toch) heeft RTM niet met een Corvette gereden en gaat dat ook niet doen. (bron: teamlid) RTM zou donderdag een ronde of twaalf gereden hebben met een nieuwe dubbeldikke Porsche. Maar wel eentje die het de Vipers, Corvettes en al dat ander spul wel eens heel moeilijk kan gaan maken.

Helaas zag ik bij m-s-e geen foto die een en ander kan bevestigen of is die er misschien wel? :confused:

wiljo 19-02-2004 22:31

Quote:

Originally posted by mse
in de Marcos LM600 Cor Euser himzelf ja ja.....
Reclamerondjes met de speciale aanbieding van de week.
Het snoepje van de week stond een paar boxen verderop!

wiljo 19-02-2004 22:37

Quote:

Originally posted by mse
in dat duitse gevaar zat marcus patalla
Was volgens aanwezigen meer een straatauto. Paltalla zou voor PSI willen starten met (deze?) GT2 maar budget is kennelijk nog niet rond. En bij PSI zullen ze van eerdere ervaringen geleerd hebben.

Zal die Paltalla vreemd gekeken hebben toen z'n ouwe baasje langs zunne neus voorbij reed....

wiljo 19-02-2004 22:41

Quote:

Was het toeval dat Toon van de Haterd ook in de paddock rond liep?
even een paar geheugensteuntjes
Toon van de Haterd reed met de Euser LM600 o.a. op Le Mans
Toon van de Haterd reed met de PSI Honda Integra in het Dutch Touring Car Championship

Was het een van deze teams?

Wie heeft Toon in welke box gesignaleerd?

pipo 19-02-2004 22:42

Quote:

Was volgens aanwezigen meer een straatauto.
Volgens de foto's is dit wel een volbloed GT 2 van PSI die vandaag in Zolder gereden heeft.

mse 19-02-2004 23:31

Quote:

Zoals Marshall al zei: We wachten rustig op het verslagje van Rrubinio Die heeft meestal wel alle namen paraat.

Maar omdat dat altijd te lang duurt (wachten toch) heeft RTM niet met een Corvette gereden en gaat dat ook niet doen. (bron: teamlid) RTM zou donderdag een ronde of twaalf gereden hebben met een nieuwe dubbeldikke Porsche. Maar wel eentje die het de Vipers, Corvettes en al dat ander spul wel eens heel moeilijk kan gaan maken.

Helaas zag ik bij m-s-e geen foto die een en ander kan bevestigen of is die er misschien wel? :confused:

de foto moet ik nog plaatsen maar alvast dit ..... Bart cauberghs heeft de dikke porsche even aan de tand gevoeld
.

joost 20-02-2004 01:12

Even een paar zaken rechtzetten:

de wagen van PSI was de GT2 Biturbo bouwjaar 2001 die enkel uitreed met de bedoeling op een kennismaking voor 2 Monegaskische piloten. De rest van het nieuws volgt binnenkort. Tijden waren niet relevant, dat maakte de piste die er koud bij lag trouwens onmogelijk.
RTM heeft een run-out gedaan van de 'oude' Biturbo met het oog op eventuele verhuur aan derden. Er is voorlopig totaal geen sprake van een Corvette of Viper.
De LM600 was idd van Euser en is ook de laatste versie van de wagen, voorlopig zijn er nog geen concrete plannen.

(c) dailysportscar.com

Rasse 20-02-2004 01:39

Alvast 2 leuke tuutekes :

http://users.skynet.be/raceplan/Pagani1.JPG

http://users.skynet.be/raceplan/Porsche1.jpg

Bedankt Marnix :)

laurent 20-02-2004 01:44

Quote:

ik weet het niet wie gereden heeft ... ik las deze morgen dat laurent schreef dat een RTM Corvette aan het testen was ... en ik was nieuwsgierig naar wie aan het stuur zat ... :)

weet iemand dit?

nee nee, k had t over die viperkiller waar wiljo t over had... k heb nergens gezegd dat t over een corvette of zo zou gaan. Blijkbaar was het dus die Biturbo...

En die PSI is precies toch wat verder ontwikkeld hoor. k zag 2 luchtinlaatjes, waar er vroeger geen zaten

yannick88 20-02-2004 01:45

Ik heb venomen dat RTM dit jaar op een laag pitje zal draaien aangezien er verschillende personen het team zullen verlaten .

RTM zal zeker niet uitpakken met de Corvette aangezien zij er ook geen hebben aangekocht

The Interceptor 20-02-2004 03:48

Quote:

Originally posted by yannick88
Ik heb venomen dat RTM dit jaar op een laag pitje zal draaien aangezien er verschillende personen het team zullen verlaten .

RTM zal zeker niet uitpakken met de Corvette aangezien zij er ook geen hebben aangekocht

ik verschoot me ook bijna een bult toen ik las dat RTM de Corvette gekocht zou hebben en er donderdag mee getest had in Zolder. maar heeft er nu een Corvette gereden of niet?

mse 20-02-2004 09:26

Quote:

Originally posted by Rasse
Alvast 2 leuke tuutekes :

http://users.skynet.be/raceplan/Pagani1.JPG

http://users.skynet.be/raceplan/Porsche1.jpg

Bedankt Marnix :)

1° heb jij deze foto verkleint ??
2° waar is de naamsvermelding
3° het is marnik met "K" ipv "X"

Baron 20-02-2004 11:36

De Belcar 2004 belooft een echte "grand cru" te worden.

Toch zijn we misschien wat over-optimistisch. Als ik de laatstse berichten links en rechts bij elkaar verzamel, dan stel ik vast dat een aantal projecten die als zekerheid worden aangekondigd toch nog niet helemaal in kannen en kruiken zijn.

PSI : budget is blijkbaar nog niet rond, en deelname dus onzeker.

GLPK: 2e Viper is nog onzeker.

Manthey : niets meer van gehoord. Is dit misschien dezelfde wagen waarmee Maes en Verbist gaan racen?

Cor Euser : heeft al getest met de nieuwe Marcos LM 600, maar Belcar-deelname is nog onzeker. Euser kennende kan die wagen, naargelang van wie het budget meebrengt, nog overal opduiken: niet alleen Belcar, maar ook Dutch Supercars, Euro GT, British GT, LMES en zelfs FIA-GT.

RTM : veel geheimzinnigheid, maar niets concreets. Van een Corvette is geen sprake, en blijkbaar is ook nog geen enkel Porsche-project definitief. Een aantal teamleden blijkt trouwens vertrokken te zijn naar het Audi TT-team. Voor RTM zou het wel eens een jaar in mineur kunnen worden.

Chevrolet Corvette : Komt er überhaupt nog wel een Corvette in de Belcar in 2004? Van Carsport Belgium horen we al een tijdje niets meer en geruchten zeggen dat het hele plan financiëel niet zou rond geraken. De RTM-Corvette was slechts wishful thinking. Ook wat er met de Vannerum-Corvette is gebeurd, is onduidelijk. Is die wagen nu wel of niet verkocht; en zo ja aan wie dan wel en wat gaat men er mee doen?

TT Racing : Marc Ceulemans heeft blijkbaar zijn succesvolle Ceco-team terug bij elkaar gekregen. Het team werkt aan een Audi TT "DTM-look". Maar die mannen willen met die wagen ook voorin rijden, en dat zou binnen de Belcar-reglementen niet mogelijk zijn, en dus kijken ze ook naar andere kampioenschappen. Dus : Belcar-deelname nog onzeker.

Gilles 20-02-2004 12:22

Quote:

Originally posted by laurent
nee nee, k had t over die viperkiller waar wiljo t over had... k heb nergens gezegd dat t over een corvette of zo zou gaan. Blijkbaar was het dus die Biturbo...

En die PSI is precies toch wat verder ontwikkeld hoor. k zag 2 luchtinlaatjes, waar er vroeger geen zaten

sorry laurent, my mistake. ik dacht dat je met viperkiller een Corvette bedoelde ....

laurent 20-02-2004 12:53

kan ook een R5 zijn, met een dikke moteur :D
;-)

wiljo 20-02-2004 13:09

Quote:

Originally posted by baron
RTM : veel geheimzinnigheid, maar niets concreets. Van een Corvette is geen sprake, en blijkbaar is ook nog geen enkel Porsche-project definitief. Een aantal teamleden blijkt trouwens vertrokken te zijn naar het Audi TT-team. Voor RTM zou het wel eens een jaar in mineur kunnen worden.
Definitief? Dacht het toch echt wel!
Mineur? Dacht het toch echt niet!

Quote:

Originally posted by karld
Het raden naar is toch een plezante bezigheid ...

En RTM ... wij blijven in stilte afwachten .......

We hebben plannen !!!! Dat is zeker .... maar wat en hoe ... ge zult nog een beetje moeten wachten !!!!

In ieder geval moet je een combinatie maken tussen wat er zich momenteel in de RTM-garages aan het afspelen is en de belcar-piloten die dit jaar nog geen plannen hebben vrijgegeven. Dan alles goed schudden in een cocktailbeker, uitgieten en serveren met een rietje om aan de RTM-opstelling anno 2004 te geraken ...

Loop de lijsten van vorig jaar maar eens af en zie waar je kan komen !!!

Eén dezer dagen beginnen we af te tellen op de site naar de datum van de bekendmaking toe ....

Groeten
Karl
RTM

wiljo 20-02-2004 13:12

Quote:

Originally posted by joost
RTM heeft een run-out gedaan van de 'oude' Biturbo met het oog op eventuele verhuur aan derden.
(c) dailysportscar.com

:D Belgische humor zeker. LOL!

wiljo 20-02-2004 13:17

Quote:

Originally posted by Mr.Dallara
Als ja het mij vraagt, dan wordt het RTM met de Biturbo Porsche en als piloot o.a. Toon van de Haterd!

Als mijn cocktail de juiste is, dan hebben we er weer een knaller bij voor de Belcar 2004!

Anti-gif voor agressieve Amerikaanse slangen uit Berlaar?

Mistery 20-02-2004 13:26

Quote:

Originally posted by Baron
De Belcar 2004 belooft een echte "grand cru" te worden.

Toch zijn we misschien wat over-optimistisch. Als ik de laatstse berichten links en rechts bij elkaar verzamel, dan stel ik vast dat een aantal projecten die als zekerheid worden aangekondigd toch nog niet helemaal in kannen en kruiken zijn.

GLPK: 2e Viper is nog onzeker.

Die tweede Viper is door de teamleiding ook nooit als een zekerheid aangekondigd, wel als een mogelijkheid... en die mogelijkheid is er nog steeds...

flugel 20-02-2004 13:55

Ik vind dat hier veel onduidelijke en tegenstrijdige berichten staan...
'k Raak er meer en meer van overtuigd om gewoon te wachten tot het begin van het seizoen... (zoals elk jaar trouwens)

Mistery 20-02-2004 14:00

Quote:

Originally posted by flugel
'k Raak er meer en meer van overtuigd om gewoon te wachten tot het begin van het seizoen... (zoals elk jaar trouwens)
Dat lijkt me persoonlijk veruit het verstandigste...

carrera911 20-02-2004 15:27

Hi,
Mijn Vlaams is zeer slecht...so I'll carry on in English! There was a rumour last week that Goossens might be competing in a Corvette..can anyone confirm this? :confused:

Mark 20-02-2004 15:37

Re: Startlijst Belcar 2004

Quote:

Let wel, dit overzicht is een vezameling van de berichten en publicaties die we in de diverse media tegenkomen. Dus geen hersenspinsels of andere rare gedachten ;)

Mag ik nogmaals iedereen verzoeken om de oorspronkelijke gedachte van deze thread te eerbiedigen.

Het lijkt hier wel een stel ouwe wijven.........................ik word een beetje moe van het gezever over bepaalde piloten, wagens en teams. Als de tijd rijp is zullen we dat wel ergens lezen en kunnen we dat hier neerzetten.........

Wat mij betreft mogen een hoop postings door de moderatoren ge-delete worden.

ICEMAN 20-02-2004 16:37

Quote:

Originally posted by carrera911
Hi,
Mijn Vlaams is zeer slecht...so I'll carry on in English! There was a rumour last week that Goossens might be competing in a Corvette..can anyone confirm this? :confused:

Carsport Belgium has a Corvette but the drivers will be Vosse and Bouvy. (I guess)

All times are GMT +2. The time now is 01:26.