Quote:
Als ik het goed begrijp zet Reiter in 2008 zelf geen auto's in, maar geven ze technische ondersteuning aan een Russisch team dat FIA GT en LMS gaat rijden. Mooi dat er een Lamborghini rijdt in beide series dan, maar hopelijk haalt de Russische rijder(s) de snelheid niet teveel omlaag! |
Het is mogelijk dat we Vincent Vosse terug zien in de Fia GT op de Luc Alphand Adventures Corvette C5-R samen met Greg Franchi. Het is nog niet zeker welke klasse wordt gekozen (LMS of Fia GT), maar Franchi heeft liever de FiaGT.
www.endurance-info.com |
JMT zou aantreden in de Citation Cup-klasse, nl in Adria, Zolder, mss Nogaro en de 24 uren van Spa... De 24 Uren als een Citation Cup-manche?
Verder werkt SRO aan Argentijnse rijders in zowel GT1 als GT2. Tevens hopen ze op een Argentijns team in de Fiagt. (wss de Corvette van PK Carsport) bron: SRO |
Nog een GT2 F430: Kessel Racing met Henri Moser en nnb voor het volledige seizoen.
http://www.racingworld.it/fiagt/noti...a-ferrari-f430 |
Quote:
|
Gigawave is géén semi-fabrieksteam... Het is wachten op JetAlliance of op een nieuw team. (Phoenix?)
|
Quote:
Maar ik denk dat de grootste kans is dat we JetAlliance als fabrieksteam in actie gaan zien. Zo ja, dan ben ik wel heel erg benieuwd met welke line-up ze gaan komen en of ze een derde auto gaan inzetten. |
http://www.kenneth-heyer.de/
Kenneth Hayer heeft plannen om in de GT1 of GT2 van de Fia GT of LMS te gaan rijden. Das neue Jahr ist noch jung und die Planungen der Saison 2008 laufen auf Hochtouren. Dem jungen Wegberger liegen einige Angebote vor und man ist in konkreten Verhandlungen. Kenneth Heyer: "Wir haben noch nichts entschieden. Grundsätzlich wollen wir FIA-GT1 oder GT2 machen. Hier gibt es konkrete Angebote und Verhandlungen die wir momentan abwägen und hoffen bis Ende Januar klare Verhältnisse zu haben. Dazu ist von der LMS, auch mit GT1 oder GT2, bis hin zu einer nationalen GT3 Serie wie ADAC GT Masters oder Belcar alles möglich. Wir suchen sowohl in der FIA-GT wie auch bei allen Zweitprogrammen eine Konstellation mit einem Top Co.Piloten. mehr Informationen kann man zu diesem Zeitpunkt leider noch nicht Preis geben." |
Bij Spyker hebben ze duidelijk niet stil gezeten deze winter, ze hebben al getest op Estoril de voorbije week!
Ik las het volgende op italiaracing: Quote:
Spyker zal dus de eerste race vd FIA GT in Silverstone meerijden (als voorbereiding op het LMS seizoen... / voor een entry voor de 24u Spa...) |
't Wordt beter en beter zo te zien :p Hopelijk blijft het goede nieuws komen.
Men beweert nu zelfs dat Larbre Fiagt gaat rijden, naast LMS... |
Quote:
Sterke line up bij Gigawave |
www.endurance-info.com
Eric van de Poele komt naar België voor de 24 Uren van Spa 2008, en zal hiervoor een wedstrijd van de Grand-Am laten vallen. Een pak van mijn hart! |
Quote:
|
Prospeed Competition
Prospeed laat in 2008 de Belcar links liggen en concentreet zich volledig op het FIA GT kampioenschap. Er zijn plannen om 2 GT2 Porsches in te zetten waarvan eentje voor Penders/Lamot en de andere voor 2 profs. Lukt dit niet, dan is er de mogelijkheid dat het 1 GT2 en 1 GT3 wordt
Bron: projectlemans |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 09:29. |