![]() |
Quote:
|
Ik denk dat andy op eigen initiatief gaat. Er was veel interesse voor de reis maar weinigen die toezegden
|
Quote:
Velen toonden interesse maar toen de deadline van de inschrijvingen gekomen was was er eigenlijk niemand. Toen ik de reis afgezegd heb waren er terug mensen die wilden gaan maar die moeten hun plan maar trekken. Ik zal me er wel amuseren |
Het is allemaal veel geld he. Het is ook voor mij eens een droom om z'n race te gaan bekijken maar dan liever een short track zoals Martinsville, Gateway, Milwaukee Mile,....
|
Quote:
|
Een weekend is echt niet de moeite, tegen de tijd dat je uitgerust bent van de jetlag mag je al terug het vliegtuig op naar huis
|
Zo een verre reis on dan een weekendje te gaan is ook wat teveel van het goede want de ticket prijs blijft hetzelfde.
Ik denk dat dit puur een extra vakantie is voor vele mensen en dus geen vervanging van de familiale. Dat maakt het dus ook extra duur maar het staat zeker op mijn "to do" verlanglijstje. :drewl: |
Riley start volgend jaar met een team met 2 auto's in de busch serie en 1 wagen die enkele Sprint cup wedstrijden zal rijden. Nu die Riley en Goossens gaan nogal goed samen. Zou dat soms iets worden? ;)
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:53. |