![]() |
Quote:
http://www.autonews-magazine.com/blognl/?p=14662 |
Quote:
|
Mja beter dan niets;)
|
Zelfs ik ben nu een slachtoffer van deze crisis! Dank u Theunis en Van de Ven voor deze major fuck up.
Bij elke koers krijgen wij een maaltijdvergoeding. Als ploeg stoppen we dat in een gezamelijke kas waar we dan het ene jaar orannje kleding van kopen (kleding van de RACB is volstrekt onveilig!) en het andere jaar een uitje organiseren voor de leden en hun partners. Vorig jaar kleding gekocht, kas leeg. Dit jaar geen uitje...........want we hebben geen wedstrijden om maaltijdvergoedingen te scoren. (wees gerust, baanpost zijn is een hobby/passie en dat mag geld kosten) Overigens is op Circuit Zolder ook de eerste grote gesneuveld, een iemand is minder duurzaam actief ;) |
Voor het einde van de week zou er meer klaarheid moeten zijn over de toekomst van het Belgische nationale circuit kampioenschap. Start kampioenschap is nu voorzien op Zolder het weekend van 20 mei, ruimte die vrijgekomen is na annulatie ELMS.
|
is dus officieel nu :
http://sport.turbomagazine.be/news_N...in_Zolder.html |
Ik ga er helemaal nie moeilijk over doen maar je moet eens www.brcc.eu intikken.
|
www.brcc.be ze hebben al een blauw scherm opgezet
|
Quote:
Ben eens benieuwd welke wagens we te zien gaan krijgen?! |
Vermoedelijk iets dat sterk lijkt op de BTCS tussen 2004 en 2007, namelijk een mix van silhouettes en Porsches en andere oude GT3's. De serie start blijkbaar ook in het voorprogramma van de 24u van Spa, waarvoor al British+Euro F3, Lamborghini Trofeo, JK Asia Series en Blancpain Revival aangekondigd werden... Wordt een druk weekend.
|
Quote:
|
vandaag mail gekregen van Kronos:
Inschrijvingsgeld; nog duurder !? Maar nog erger, je bent verplivht vier neuwe banden te kopen per weekend, van een leverancier die nog niet gekend is, en een prijs die nog niet gekend is.... Lang leve de democratie !!! Ik vond de races van DSC super dit weekend. De realisatie van SOT, rijden zonder inschrijvongsgeld, betaald door een sponser, dit is klasse !!!!! RACB neem hier een voorbeeld aan8 |
Quote:
|
Ze moeten toch ergens het geld halen om hunne dikke nek te kunnen houden, droevige RACB boys!! :fight:
|
All times are GMT +2. The time now is 03:28. |