De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Le Mans / LMS '07: Nieuwtjes en andere weetjes (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13333)

Bramzel 16-02-2007 18:52

Zal aan de kleur liggen, de enige verandering die ik zo zie is de antenne of pivot-buis of wat het is voorop de auto en de luchthapper bovenop. Vind hem op die foto wel erg raar uit balans lijken, maar dat zal de hoek van de foto zijn waardoor de achterkant zo lang lijkt.

JorritVD 16-02-2007 19:05

Misschien heb je gelijk dat het een lange achterkant heeft, maar dat net zo lijken omdat je die hoeken net niet ziet.
Wat ik zie is dat er een kleine bocht in de achtervleugel zit die ze volgens mij niet hadden op de "oude" auto.
Wat ik vreemd vind is dat de ramen van de deuren een beetje iets van scheeft zitten lijkt wel.

fish88 16-02-2007 19:12

Quote:

Originally Posted by JorritVD (Post 202392)

Ik moet zeggen dat de auto een stuk agresiever er uit ziet.

Agressiever? Vind hem juist minder agrievier tov vorig jaar en ook niet zo mooi als die van vorig jaar (nog steeds een mooie wagen daar niet van maar vorig jaar was toch mooier). Ach ja als het hun vooruit brengt hoor je me later niet meer klagen.

Mr.Dallara 26-02-2007 22:18

Op italiaracing.net staat te lezen dat Jean-Marc Gounon en de jonge Guillaume Moreau een (Frans)duo zullen vormen op één van de officiele Courages in de LMS!

Quote:

LMS - Gounon-Moreau con la Courage ufficiale

Jean-Marc Gounon e Guillaume Moreau disputeranno l'intero campionato Le Mans Series con la Courage LC70-AER ufficiale. Moreau parteciperà anche alla World Series Renault con il team KTR di Kurt Mollekens.
Moreau rijd dus ook dit seizoen World Series bij KTR, LMS en WS hebben 2 weekends die samenvallen op het zelfde circuit... nl. Monza en Spa. Wat gaat Moreau dan doen...? Of gaat Mollekens of Yves Courage ingrijpen en één of andere deal "ongedaan" maken???

Ik verwacht dat hier een vervolg aan komt...

FIRE 26-02-2007 23:14

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara (Post 203363)
Op italiaracing.net staat te lezen dat Jean-Marc Gounon en de jonge Guillaume Moreau een (Frans)duo zullen vormen op één van de officiele Courages in de LMS!

Moreau rijd dus ook dit seizoen World Series bij KTR, LMS en WS hebben 2 weekends die samenvallen op het zelfde circuit... nl. Monza en Spa. Wat gaat Moreau dan doen...? Of gaat Mollekens of Yves Courage ingrijpen en één of andere deal "ongedaan" maken???

Bericht op Italiaracing is inmiddels verwijderd.

Mark 26-02-2007 23:23

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara (Post 203363)

Bericht staat ook in de Autosport van 22-02. Zie eerlijk gezegd het probleem niet, waarom hij niet twee programma's kunnen rijden? In het artikel komt Moreau zelf aan het woord en zegt dat WSbR programma voorrang heeft op het LMS programma.

Benny_B 27-02-2007 18:22

de Le Mans Deelnemerslijst 2007 is bekend. 16 LMP1's, 12 LMP2's, 14 GT1's, 13 GT2's = Totaal 55 wagens.

Enkele verrassingen:
- 3 Audi's tegen 2 Pug's
- 2 Barazi Gulf Zytek's
- de Rollcentre Radical in LMP2
- 2 Luc Alphand Corvettes (C6-R en C5-R) -> Frans Team ;)

Spijtig genoeg 2 Belgische teams slechts bij de reserven, maar PSI is de eerste reserve dus als er eentje afvalt zitten ze erbij :p Ice Pol is de derde reserve

Benny_B 27-02-2007 18:29

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 203375)
Bericht staat ook in de Autosport van 22-02. Zie eerlijk gezegd het probleem niet, waarom hij niet twee programma's kunnen rijden? In het artikel komt Moreau zelf aan het woord en zegt dat WSbR programma voorrang heeft op het LMS programma.

Foto's van de laatste Courage testen. Aanwezig : Alexander Frei, Jonathan Cochet en Guillaume Moreau (tevens lid van de Equipe de France Circuits FFSA 2007). Misschien LMS seizoen, misschien enkel voor Le Mans???

Vorig jaar reed Valsecchi ook WSbR en LMS. dus waarom Moreau ook niet, hangt er gewoon vanaf aan welk kampioenschap je voorrang wil geven.

Er zit sowieso een trend in het overlappen van kampioenschappen dit jaar in het LMS (Moreau / Collard / Bouchut / Chilton / Johansson / Janis / Enge / ...)

gwyllion 27-02-2007 19:14

Quote:

Originally Posted by Benny_B
Enkele verrassingen:
- 3 Audi's tegen 2 Pug's

Geen verrassing. Audi heeft 3 automatische deelnames en gebruikt ze. Het budget voor de 3de wagen zou trouwens nog niet rond zijn en van externe sponsoring afhangen.
Quote:

- 2 Barazi Gulf Zytek's

Aangenomen verrassing.
Quote:

- de Rollcentre Radical in LMP2

Het was bekend dat Short zijn Radical ingeschreven had toen deze niet verkocht raakte. De wagen is ondertussen verkocht aan DAMAX, dus zouden die wel eens de wagen kunnen inzetten.
Quote:

- 2 Luc Alphand Corvettes (C6-R en C5-R) -> Frans Team ;)

Het feit dat de Alphand Corvette vorig jaar op het podium stond heeft er ook wel wat mee te maken ;)

gwyllion 27-02-2007 19:19

Een mooi deelnemersveld. Wel raar dat er geen enkel ALMS Porsche GT2 in de lijst staat. Slechts 4 Porsches aan de start. Ongelooflijk.

De 2 ORECA Saleens zijn ook een leuke verrassing. Benieuwd of de betrouwbaarheid voor een 24 uur race er zal zijn.

Bramzel 27-02-2007 19:42

Hoe zou jij de Flying Lizards 997 dan willen omschrijven? ;)

Erg mooie lijst, heel erg competatieve grids in alle klasses. Dit kon nog wel eens een intens spannende 24 uur worden :D

Dries DS 27-02-2007 21:13

Wat mij opvalt is de 'boycot' tegen wat ik maar als 'Weissach' (Porsche Motosport) zal omschrijven. Felbermayr-Proton & de tweede wagen van IMSA/Matmut werden naar de reservelijst verwezen. Ik kan me eveneens goed inbeelden dat ProSpeed niet gelukkig is met het feit niet bij de genomineerden te zijn, zelfs niet bij de reserven. OK: op ACO/LMS/ALMS kan ProSpeed inderdaad geen adelbrieven voorleggen, maar zo staan er wel velen op die fameuze lijst. Maar bvb een tweede of derde plaats op de reservelijst ware al een (verdiende) erkenning geweest voor de troepen van Penders. Met een mogelijkheid tot deelname zelfs...

Twee wagens van Barazi-Epsilon. Op welke basis? Ja, akkoord... LMS 2006, maar Barazi-Epsilon 2007 heeft niks meer te maken met het team van 2006, evenmin hun wagens. Twee Spykers? Ik heb respect voor het chauvinisme van de noorderburen, maar op het gebied van 'geld schuiven' moeten ze echt niet onderdoen voor de Fransen (die dan al iets minder geld moeten schuiven, nietwaar Luc Alphand?). Wees maar zeker dat die vijf extra pitboxen op voorhand al dik betaald waren met hoofdzakelijk Franse Euro's :) .

Voor het eerst sinds lange tijd ook geen WR aan de start. Jammer. Het is idd nooit een topteam geweest, maar steeds hebben ze de nodige inspanningen gedaan, via diverse motorenleveranciers, via privé-investeerders en vooral via de moed en het doorzettingsvermogen van Gérard en Rachel Welter. 'Toen' was er nog plaats voor hen, en voor notoire andere teams, die in de Sarthe mede de (eerste, tweede, derde... ) basis legden voor de Endurance van de 21ste eeuw. WR heeft jammer genoeg bedankt voor deze 75ste editie, die meer en meer een het imago krijgt van een (op voorhand verkochte) openbare aanbesteding. Money Makes The World Go Around... Again...

Mvg,
Dries DS

wedebe 27-02-2007 22:08

De ACO heeft voorkeur voor proto's en waarschijnlijk hebben daarom alle ingeschreven LMP's een entry gekregen. Luc Alfhand heeft het gewoon erg goed gedaan vorig jaar.
De suggestie dat Spyker geld zou schuiven is natuurlijk grote onzin.

fish88 27-02-2007 22:29

Mooie startlijst :applaus: , 6 DBR9's :drewl: . Mooi om te zien dat oreca het eindelijk wil proberen met de Saleen. Zou het leuk vinden als PSI ook aan de start zal staan dit jaar.

Bramzel 27-02-2007 22:31

Waar baseer je die 'openbare aanbesteding' beschuldigingen op Dries? Beetje absurd om dat zomaar zonder onderbouwing rond te gaan bazuinen.

gwyllion 27-02-2007 22:51

@Dries DS: Heb jij over het hoofd gezien dat Barazi Epsilon een automatische deelname verkregen heeft via LMP2 kampioen in LMS?

En dan even een overzicht van de GT2 deelnemers:
  • automatische deelnames (zie http://www.lemans.org/24heuresdumans...es_24h2007.pdf):
    • Team LNT Panoz Esperante: 1ste 24LM
    • Seikel Motorsports Porsche 911 GT3-RSR: 2de 24LM
    • Autorlando Sport Porsche 911 GT3-RSR: 1ste LMS
    • Team LNT Panoz Esperante: 2de LMS
    • Risi Competizione Ferrari 430 GT: 2de PLM (1ste Porsche voldeed niet aan ACO reglement)
    • Risi Competizione Ferrari 430 GT: 1ste ALMS
    • AF Corse Ferrari 430 GT: 1ste FIA GT
    • Scuderia Ecosse Ferrari 430 GT: 2de FIA GT
  • andere:
    • IMSA Performance Matmut Porsche 911 GT3-RSR: LMS en 24LM ervaring
    • Flying Lizard Motorsport Porsche 911 GT3-RSR: jaren ALMS en 24LM ervaring
    • White Lighting Racing Ferrari 430 GT: jaren ALMS en 24LM ervaring
    • Spyker Squadron Spyker C8 Spyder: jaren LMS en 24LM ervaring
    • Spyker Squadron Spyker C8 Spyder: jaren LMS en 24LM ervaring
Enkel op de 2de Spyker zou je wat kunnen aanmerken, maar houdt er wel rekening mee dat Spyker zich vorig jaar geengageerd heeft om met 2 wagens aan LMS deel te nemen.

gwyllion 27-02-2007 23:02

De Sebring deelnemerslijst is ook online: http://www.americanlemans.com/Events...%20Entries.pdf

"Verrassingen": Bill Binnie in VDS Radical en 2 Konrad Porsche. Geen Creation voorlopig, enkel Intersport :(

Dries DS 27-02-2007 23:08

Quote:

Originally Posted by Bramzel (Post 203470)
Waar baseer je die 'openbare aanbesteding' beschuldigingen op Dries? Beetje absurd om dat zomaar zonder onderbouwing rond te gaan bazuinen.

De vergelijking met een 'openbare aanbesteding' is gemaakt met een kwinkslag en een knipoog naar de Belgische bouwwereld (en tevens andere 'wereldjes'). Dat ACO manipuleerbaar is, is al langer geweten. Enige verdere onderbouw hoef ik daaromtrent niet te geven. Het volstaat om bij het hele LM gebeuren één keer van nabij betrokken te zijn om daaruit persoonlijke conclusies te trekken.

Dries DS 27-02-2007 23:12

Quote:

Originally Posted by gwyllion (Post 203477)
@Dries DS: Heb jij over het hoofd gezien dat Barazi Epsilon een automatische deelname verkregen heeft via LMP2 kampioen in LMS?

Neen, dat heb ik helemaal niet over het hoofd gezien, zie maar enkele posts hierboven:

Quote:

Twee wagens van Barazi-Epsilon. Op welke basis? Ja, akkoord... LMS 2006, maar Barazi-Epsilon 2007 heeft niks meer te maken met het team van 2006, evenmin hun wagens.
Blijkbaar heb jij dan weer mijn eerder geposte woorden over het hoofd gezien ;) Och ja, die lijst zal steeds vragen blijven oproepen, en niet enkel bij mij, maar ook bij vele anderen...

J.E. 27-02-2007 23:19

@dries DS

Even ter verduidelijking van jou verhaal over WR.
Gerard heeft enkele maanden geleden al besloten om dit seizoen geen races te rijden en dus ook van zijn deelname aan Le Mans af te zien.

Bij WR is men hard aan het werk om een compleet nieuw LMP2 chassis te ontwikkelen. Deze zal aandreven worden door een motor die op bio brandstof (de "diester" die we formula campus vinden) zal rijden.

De kosten die hiermee verbonden zijn plus de drukke agenda van Welter voor de rekening van Peugeot zijn de werkelijke reden.

Dries DS 27-02-2007 23:32

Quote:

Originally Posted by J.E. (Post 203491)
@dries DS

Even ter verduidelijking van jou verhaal over WR.
Gerard heeft enkele maanden geleden al besloten om dit seizoen geen races te rijden en dus ook van zijn deelname aan Le Mans af te zien.

Bij WR is men hard aan het werk om een compleet nieuw LMP2 chassis te ontwikkelen. Deze zal aandreven worden door een motor die op bio brandstof (de "diester" die we formula campus vinden) zal rijden.

De kosten die hiermee verbonden zijn plus de drukke agenda van Welter voor de rekening van Peugeot zijn de werkelijke reden.

Klopt voor de volle 100%. Daarom vermeldde ik ook al dat WR er zelf voor gekozen had om niet deel te nemen aan deze editie. Ik heb er echter geen reden bij vermeld. Bij deze mijn dank dat jij dit wel doet ;) . Blijft wel het feit dat er enkele jaren geleden plaats was voor de 'innovaties' van WR in Le Mans, nu dus niet meer, tenzij men een jaartje laat passeren en men ondertussen de benodigde centjes bij elkaar harkt. Maar in deze situatie staat WR niet alleen op de wereld...

Stranger 28-02-2007 01:03

Toch vreemd dat teams als James Watt Automotive en Tafel Racing aankondigen naar Le Mans te gaan en dan nu toch niet gaan.

Meen me te herinneren dat Tafel Racing zelfs een 'officiële uitnodiging' in handen had ten tijde van dat interview.

Stranger 28-02-2007 01:08

Quote:

Originally Posted by gwyllion (Post 203477)
Enkel op de 2de Spyker zou je wat kunnen aanmerken, maar houdt er wel rekening mee dat Spyker zich vorig jaar geengageerd heeft om met 2 wagens aan LMS deel te nemen.

De Speedy Racing Team Spyker is ook gewoon een nieuwe wagen met Zwitserse sponsoren en geen 2006 model. Zou me dus niet eens verbazen als die op Le Mans onder de Spyker Squadron vlag rijdt. Het gebeurde de afgelopen jaren nogal eens dat teams onder een andere inschrijving deelnamen.

gwyllion 28-02-2007 01:55

Quote:

Originally Posted by Dries DS
Och ja, die lijst zal steeds vragen blijven oproepen, en niet enkel bij mij, maar ook bij vele anderen...

ACO heeft in het verleden redelijk chauvistische deelnemerslijsten opgesteld en rare beslissing gemaakt (denk bv. aan Spinnacker), maar voor mij roept de lijst van dit jaar geen vragen op. Iedereen op het lijst verdient het.

Ik begrijp echt niet waarover jij reclameert. En dat Prospeed niet op de lijst staat is 100% logisch. Er zijn gewoon veel betere internationale teams die zich al jaren in ACO wedstrijden engageren :rolleyes:

En dan nog Spyker beschuldigen van omkoperij. Zeer laag :confused:

Bramzel 28-02-2007 02:01

Quote:

Originally Posted by gwyllion (Post 203517)
ACO heeft in het verleden redelijk chauvistische deelnemerslijsten opgesteld en rare beslissing gemaakt (denk bv. aan Spinnacker), maar voor mij roept de lijst van dit jaar geen vragen op. Iedereen op het lijst verdient het.

Ik begrijp echt niet waarover jij reclameert. En dat Prospeed niet op de lijst staat is 100% logisch. Er zijn gewoon veel betere internationale teams die zich al jaren in ACO wedstrijden engageren :rolleyes:

En dan nog Spyker beschuldigen van omkoperij. Zeer laag :confused:

Hier kan ik niet anders dan volledig mee instemmen :) Daarnaast is het ook nog eens een lijst met een enorme diversiteit aan modellen, wat mij ook alleen maar gelukkig stemt.

gwyllion 28-02-2007 11:38

Quote:

Ik kan me eveneens goed inbeelden dat ProSpeed niet gelukkig is met het feit niet bij de genomineerden te zijn, zelfs niet bij de reserven. OK: op ACO/LMS/ALMS kan ProSpeed inderdaad geen adelbrieven voorleggen, maar zo staan er wel velen op die fameuze lijst. Maar bvb een tweede of derde plaats op de reservelijst ware al een (verdiende) erkenning geweest voor de troepen van Penders. Met een mogelijkheid tot deelname zelfs...

Toch maar eens de reactie van Penders op pitstop.tv lezen
Quote:

Ik ben enorm teleurgesteld, maar de ACO heeft mijn inziens geen bizarre beslissingen genomen. De teams die wel in GT2 mogen starten, zijn topteams met een indrukwekkend palmares en dat missen wij vooralsnog. Geen wrang gevoelen dus…

gwyllion 28-02-2007 12:01

Ander nieuws:

Dries DS 28-02-2007 12:01

Quote:

Originally Posted by gwyllion (Post 203532)
Toch maar eens de reactie van Penders op pitstop.tv lezen

Ik heb het artikel van Joost Custers gisterenavond reeds gelezen en kort daarvoor had ik Rudi zelf ook al aan de telefoon gehad (weliswaar voor iets compleet anders dan de 24u LM, maar er werd natuurlijk ook over 24u LM gesproken).

In feite sloeg ik dus de nagel op de kop met de uitspraak die ik eerder op de dag deed over ProSpeed: "Ik kan me eveneens goed inbeelden dat ProSpeed niet gelukkig is met het feit niet bij de genomineerden te zijn, zelfs niet bij de reserven. OK: op ACO/LMS/ALMS kan ProSpeed inderdaad geen adelbrieven voorleggen..." ;)

Persoonlijk had ik hen op de reservelijst verwacht, niet bij de vaste nominaties... Rudi Penders is een heel sportieve kerel en hij en het volledige ProSpeed team zullen er m.i. ongetwijfeld voor zorgen dat ze tegen 2008 wel over die nodige adelbrieven beschikken.

Heeft iemand ondertussen ergens een reactie opgevangen van PSI Experience of van de Gordon-Boys?

Mvg,
Dries DS

gwyllion 28-02-2007 12:21

Quote:

Persoonlijk had ik hen op de reservelijst verwacht, niet bij de vaste nominaties... Rudi Penders is een heel sportieve kerel en hij en het volledige ProSpeed team zullen er m.i. ongetwijfeld voor zorgen dat ze tegen 2008 wel over die nodige adelbrieven beschikken.

En wat moet je dan denken van Tafel Racing? Zij zetten 2 997s in ALMS in en hebben enorm veel ervaring, maar in verkeerde kampioenschappen (geen ACO/FIA reglement).
Quote:

Heeft iemand ondertussen ergens een reactie opgevangen van PSI Experience of van de Gordon-Boys?

Ik denk dat PSI nog wel kans maakt om als eerste reserve opgeroepen te worden. Voor mij zijn er 2 wagens waarover ik mijn twijfels heb of ze wel zullen starten: 2de Barazi Epsilon Zytek en Convers Menx Ferrari 550.

Dries DS 28-02-2007 13:06

Quote:

Originally Posted by gwyllion (Post 203535)
En wat moet je dan denken van Tafel Racing? Zij zetten 2 997s in ALMS in en hebben enorm veel ervaring, maar in verkeerde kampioenschappen (geen ACO/FIA reglement).
Ik denk dat PSI nog wel kans maakt om als eerste reserve opgeroepen te worden. Voor mij zijn er 2 wagens waarover ik mijn twijfels heb of ze wel zullen starten: 2de Barazi Epsilon Zytek en Convers Menx Ferrari 550.

Tafel Racing is inderdaad ook één van de 'slachtoffers', als ik het zo mag noemen. Net zoals ProSpeed kunnen zij momenteel ook nog geen adelbrieven voorleggen uit ACO/LMS races. Zoals gwyllion hierboven aanhaalde: net niet het juiste reglement... Jammer...

PSI maakt inderdaad een goede kans, als eerste op de reservelijst, gezien ook mijn reeds eerdere vraagtekens omtrent de tweede wagen van Barazi-Epsilon. Convers MenX is ook nog zoiets... Dan toch liever een (al dan niet Belgische) C6-R in de plaats ;) . (En persoonlijk ook liever een PSI C6-R dan een vastbenoemde LAA C5-R)

En wat van onze nationale rijders? Heeft iemand daar iets over gehoord/gelezen? We beschikken in ons kleine landje wel over een aantal vaste waarden, op endurance-gebied. OK, niet een massa 'helden', maar toch wel enkelen...

Benny_B 28-02-2007 14:01

Quote:

Originally Posted by gwyllion (Post 203533)
de identiteit van het 3de ALMS Porsche RS Spyder team is bekend: http://www.conzusmotorsports.com/ (wat een crappy website)[/list]

Als je bij de piloten kijkt zie je Ralf Kelleners staan, gek, hij was toch bevestigd bij Rahal Letterman Racing. Binnenkort hopelijk meer nieuws!!!

FIRE 28-02-2007 21:04

Prachtig startveld! :worship: :applaus:

In tegenstelling tot andere jaren is er dit jaar weinig reden tot discussie. ACO heeft een goede lijst afgeleverd. :applaus:

Fonne 28-02-2007 23:08

Quote:

En wat van onze nationale rijders? Heeft iemand daar iets over gehoord/gelezen? We beschikken in ons kleine landje wel over een aantal vaste waarden, op endurance-gebied. OK, niet een massa 'helden', maar toch wel enkelen...
Marc Goossens werkt ook aan een eventuele deelname.

gwyllion 01-03-2007 13:05

Quote:

Originally Posted by gwyllion (Post 203533)
Ander nieuws:

Dit blijkt toch niet het 3de team, maar een mogelijk 4de team :eek:
Quote:

Spyders: what webs we weave
Murphy’s seen Hartmut quoted various places lately, including sportscarpros.com, and projectlemans.de. In the latter of those articles he seems to rule out any Spyders other than the two already underway, and suggests those two are destined for ALMS grids some time this season, both in the hands of the same team. Should that be the case, there could be some very surprised and very disappointed people out there with strong and long-standing ties to Stuttgart.

The words above (italics) were written last night. Now dailysportscar has broken a story about a team and a car, Conzus Motorsport and a Porsche RS Spyder. And as the Bear said, there are still some parts of this story that are not correct. First, unlike the report tonight, Conzus Motorports is not the purchaser of the Spyder pictured, a car which will soon be delivered to another team. Conzus has just broken ground on a new shop in Homestead, Florida, and since they will not make an initial payment to Porsche until May, no build-up of their Spyder has yet begun. This is the team that Murphy said would be disappointed if Hartmut’s comments about the two pictured chassis going to the same team, and being the last to be built this year were correct, because they (Conzus Motorsport) are not that team. That is what the Bear hears, anyway. So we still don’t know what team will debut at Miller Motorsport Park. The saga continues.
bron: http://murphythebear.com/blog/2007/0...certainly-not/

Benny_B 02-03-2007 00:43

Pagani Zonda C12 R

Weet niet goed waar dit te plaatsen, maar er is een interessante post geplaatst op het ten-tenths forum.

Voila : De Pagani Zonda C12 http://www.supercars.net/carpics/374...ZondaC12R1.jpg
Volgens sommigen eentje zoals de MC12 Corsa of de Ferrari FXX, maar toch speculatie over een compititiemodel. Komt Pagani naar Le Mans in 200...?

iemand hier meer info over?

FIRE 02-03-2007 00:50

De eigenaar van Pagani heeft toch geen belangstelling voor de racerij?

gwyllion 02-03-2007 15:45

De naam van het 3de RS Spyder ALMS is bekend: CET Racing Solaroli Motorsports. bron: http://www.dailysportscar.com/subscr...ms/alms968.htm

Ter verduidelijking:
  • Penske: chassis 1 + 2, volledig ALMS seizoen
  • Dyson: chassis 3 + 4, volledig ALMS seizoen
  • CET Solaroli: chassis 5 + 6 (momenteel in opbouw), ALMS vanaf Lime Rock
  • Conzus: chassis 7, ALMS 2008

Benny_B 02-03-2007 18:36

Quote:

Originally Posted by gwyllion (Post 203690)
De naam van het 3de RS Spyder ALMS is bekend: CET Racing Solaroli Motorsports. bron: http://www.dailysportscar.com/subscr...ms/alms968.htm

Ter verduidelijking:
  • Penske: chassis 1 + 2, volledig ALMS seizoen
  • Dyson: chassis 3 + 4, volledig ALMS seizoen
  • CET Solaroli: chassis 5 + 6 (momenteel in opbouw), ALMS vanaf Lime Rock
  • Conzus: chassis 7, ALMS 2008

Aangezien er op projectlemans, dsc en mariantic gezegd wordt dat Porsche AG slechts 6 chassis gaat maken; kunnen we dan stellen dat er in 2008 geen Penske Porsches zullen rondrijden ???

2008:
2 x Dsyon voor ALMS
2 x CET Racing voor ALMS
1 x Conzus Motorsport voor ALMS
1 x ... voor LMS

FIRE 02-03-2007 20:27

Stefan Mucke, Alex Yoong en Jan Charouz besturen de Charouz Lola. In 2007 neemt het team deel aan LMS, Le Mans en de laatste 2 ALMS races.

Bron: www.dailysportscar.net

FIRE 02-03-2007 20:34

Quote:

Originally Posted by Benny_B (Post 203696)
Aangezien er op projectlemans, dsc en mariantic gezegd wordt dat Porsche AG slechts 6 chassis gaat maken; kunnen we dan stellen dat er in 2008 geen Penske Porsches zullen rondrijden ???

2008:
2 x Dsyon voor ALMS
2 x CET Racing voor ALMS
1 x Conzus Motorsport voor ALMS
1 x ... voor LMS

Voor dit jaar bouwt men in totaal 6 wagens.

All times are GMT +2. The time now is 01:12.