|
da wilt precies ni werken bij mij...
|
|
|
dien laatste is droog! :p:D
|
Quote:
|
bierke tappen
|
Een weduwnaar over zijn pas overleden echtgenote: Heer; ontvang haar met de zelfde vreugde als waarmee ik ze naar U zend !
|
een advertentie:
WANTED: A tall well-built woman with good reputationn who can cook frogs legs, who appreciate a good fuc- schia garden, classical music and tal- king without getting too serious. But please only read lines 1,3 and 5. |
Pinguin
|
|
|
|
Links rijden
President Moboetoe van Zaire is op bezoek in Londen en is onder de indruk van het verkeer, dat daar links is. "Zouden we dat systeem bij ons ook niet invoeren?", vraagt zijn secretaris. "Tja", antwoordt Mobutu, "ik ben die zelfde mening toegedaan hoor! Maar zouden we toch maar niet eerst eens beginnen met een proefperiode?" "Kijk we gaan eerst beginnen met de vrachtwagens en als het goed loopt, dàn pas met de personenwagens." |
|
|
|
er valt mij iets op aan deze thread
496 replies en 505 views dus als je hier komt kijken, post je ook sowieso kan toch bijna niet of ga ik hier de mist in? |
535 views, maar ik heb hier ook al ongeveer 20 keren gekekn zonder iets te posten.
Dus zet ik hier iets :D http://www.madblast.com/funflash/swf/realhussein.swf http://www.liquidgeneration.com/popt..._champions.asp Deze vind ik geweldig. Zingen op de melodie van Bohemian rapsody van Queen. "The eating of curry" Naan, just killed a man Poppadom against his head Had lime pickle now he's dead Naan, Dinner's just begun But now I'm gonna c**p it all away Naan, ohhhh ohhhhhh Didn't mean to make you cry Seen nothing yet, just see the loo tomorrow Curry on, Curry on 'cause nothing really Madras Too late, my dinner's gone Sends shivers down my spine Rectum aching all the time Goodbye Onion Bhaji, I've got to go Gotta leave you all behind and use the loo Naan, Ohhhh Ohhhhhh The Doopiaza is so mild I sometimes wish we'd never come here at all Guitar Solo I see a little Chicken Tikka on the side Rogan Josh, Rogan Josh, pass the chutney made of mango Vindaloo does nicely Very very spicy Meat Byriani (Byriani) Byriani (Byriani) Byriani and a naan (A Vindaloo loo loo loo) I've eaten Balti, Somebody help me He's eaten Balti, get him to the lavatory Stand you well back, 'cause the loo is quarantined... Here it comes There it goes Technicolour yawn I chunder NO! It's coming up again (There he goes) I chunder It's coming back again (There he goes) Coming back again (up again) Here it goes again (No, no, no, no, no, no, NO) On my knees I'm on my knees On his knees, oh, there he goes This Vindaloo It's about to wreck my guts Poor me.... Poor me.... Poor meeeee....... Guitar Solo So you think you can chunder and feel alright? So you try to eat curry and drink beer all night? Oh maybe, but now you puke like a baby Just had to come out It just had to come right out in here :D |
Quote:
|
in de 11000
|
paar keer geprobeert en 6822
|
|
Quote:
|
Zouden er géén strings bestaan met "uitzonderlijk vervoer" op?
:D |
|
|
Enkel voor diegene die 'The Scoprions' nog kennen. Dit is een heel grappige versie van 'Still loving you'
http://sl12.com/bird.swf |
variantje op de pinguin maar dan anders :)
haha |
955.1 na drie pogingen
|
ik ook 955.1
|
955.1 eerste poging, toeval? of is dat gewoon het maximum?
|
:D Wel grappig, ik had ook 955.1 bij mijn derde poging.
|
986.2
|
Altijd al graag naar GRATIS webcamgirls willen kijken? Dat kan, deze pittige webcamgirl doet alles wat jij intikt!
Klik hier Ok, ze is wat zwaar behaard, maar daarvoor is het gratis :D |
wat een boeltje......soms denkt een mens toch "waar ben ik mee bezig"...955.1 na een keer of 10 :)
|
joepie,
na een keer of 10 964.7 kilian |
hihi
zoontje van "fordje" ook op depaddock :p |
Quote:
|
idd.. roll over, play dead, run, jump!
|
All times are GMT +2. The time now is 21:56. |