![]() |
Quote:
|
Quote:
C U |
Quote:
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._4782152_n.jpg |
Dan stond je niet ver van mij :D
|
Quote:
|
Volgens mij hebben we die discussie hier al tig-keer gehad ;) Het is aan de snelle piloot die de langzame piloot voorbij gaat. Oftewel, de snelle laat de langzame leven. De snelle mag uitzoeken hoe hij het doet.
Met de lichtjes knipperen is de minst nette manier, komt aggresief over. In goeie ouwe tijd van de Belcar was er zelfs een team die het deed bij koersen overdag! Oja, dit was een editie met de meeste deelnemers sinds een jaar of 12? Welgeteld 0 vrouwen aan de start! Dat is toch wel opmerkelijk. |
Quote:
Quote:
|
ik vind het een overbodige discussie. je hoorde er niemand over klagen bij de 24u van Le Mans, en het gebeurt in zowat elke endurance-wedstrijd.
waarom het nu opeens een probleem zou zijn, ik snap het niet? |
Quote:
Hoe dan ook, meer wagens dan ooit en minder vrouwen dan ooit aan de start! Werk voor de FIA lijkt me zo. |
Quote:
|
wat heeft dat er nu mee te maken? het gaat over het flashen van lichten, en da's voor een piloot even irritant bij een groot snelheidsverschil als bij een klein.
bij de crash van rockenfeller waren er hier en daar stemmen als zou de ferrari afgeleid zijn door het flashen van de audi (met zowiezo al bijna verblindende lichten), maar toch hoorde je niemand roepen dat dat flashen daar paniek veroorzaakte, of dat daar een bende cowboys rond reed. |
All times are GMT +2. The time now is 17:42. |