en die zou bij de 24h zijn debuut maken?
:worship::worship::worship::worship::worship: dan gaat het een mooie wedstrijd worden dit jaar de 24 uren van Zolder hier bestaat een woord voor ... :confused: ... zalig... |
Marshal,
Kleine correctie G&A komt met de GTR V8 uit in TA en zullen waarschijnlijk ook met de GTR V8 van Severich aan de start komen |
Quote:
|
dat ziet er wel plezant uit met ne M3 GTR op zolder te rijden:gas::gas:
|
Hey,
Ik zit nog met wat vraagjes over de deelnemers van de Belcar 2004 en deze zijn: - Is het gerucht waar dat de Mosler mee gaat rijden tijdens de 24uren van Zolder? - Komt Eurotech racing met een LM600? - Komt Marcus Paltalla nog rijden dit jaar? - Is het waar dat RTM niet mee doet dit jaar? - Dat Kelly Jamers met een Porsche gaat rijden? Dit waren ze dan :) Sportieve racegroetjes, Thomaske_GLPK |
Quote:
|
Paltalla wordt geciteerd bij PSI
|
Quote:
ik heb die verwisseld met een of ander amerikaans team dus ... helemaal niet op letten ik ben wat verward de laatste tijd :p :frusty: |
Rondje Belcar sites gedaan............er ijn er maar weinig die de jaarwisseling hebben vermeld. ;)
Maar kom wel tot de conclusie dat we de Saab terugzien in 2004, VTR zien we terug in de Belcar. |
Heel knap, in welke klasse komt deze uit. Ik wil echt wel een klasse TC zulle ;)
|
helaas, deze komt uit in klasse TA als ik mij niet vergis. 2.3 turbo.
|
Quote:
Zo vind je op de site van Ham-Car Tuning nu al de racekalender terug voor het seizoen ......2001 ! :rolleyes: :confused: :p |
Quote:
Hedenochtend, 1.39.7 na zeven rondjes op een niet geheel droog circuit. Tijden zijn geklokt met een Nokia ;) Wagen is vers uit de kist......... Ik was dus iets te voorzichtig met mijn voorspelling :D |
De Corvette van Vannerum is verkocht aan :p , gaat rijden in :p en de piloten zijn :p :D
|
Vertel het please :p wie de Corvette van Vanerum heeft verkocht
|
All times are GMT +2. The time now is 10:19. |