De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Games (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van een deel van de makers van GTR2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7497)

fiagt 04-08-2004 21:15

Kweet niet of het hier al gepost is maareuhm, hier is een lijstje met wagens die er in mee gaan rijden :

• Ferrari 550 Maranello
• Ferrari 575 GTC
• Ferrari 360 Modena
• Chrysler Viper GTS-R
• Lister Storm
• Lamborghini Diablo GT-R
• Lamborghini Murciιlago R-GT
• Saleen S7-R
• Mosler MT900
• Chevrolet Corvette C5-R
• Porsche 993 GT2
• Porsche 996 Turbo
• Porsche 996 GT3-RS
• Porsche 996 GT3 Cup
• Seat Toledo
• Morgan Aero 8
• BMW Z3 M
• Lotus Elise
• Vertigo Streiff

marcel 04-08-2004 21:17

Quote:

Originally posted by fiagt

• Chevrolet Corvette C5-R

en we weten allemaal welke :D

The Interceptor 04-08-2004 21:40

Ik heb ook de donderdagavond een paar rondjes gereden, echt veeeeeeeeeel toffer met zo'n stuur en pedalen en een fatsoenlijke racestoel, ipv thuis met men keyboardje, maar een stuur staat er binnen enkele weken ook hoor :D

voor de release staat er op de Simbin foldertjes "Summer 2004" dus september kan wel kloppen dan he, hoeft zeker ni later te zijn voor mij :D

Bramzel 12-08-2004 20:27

Quote:

Originally posted by raceboy
Natuurlijk was het Spa. Op donderdag in de larbre viper 2.24. dit was simulation. O zaterdag in de force one viper 2.18 (arcade mode.

Releasedatum is mij nochtans meegedeeld door de mensne van simbin zelf.

Wie van Simbin heeft u dat verteld dan? Want kloppen doet het niet, het is meer een planning van de Scandinavische Uitgever.

Quote:

Die centjes zouden wel eens 60€ kunnen zijn. Dat was wat ze bij simbin zeiden. maar mss kosten alle games in Zweden 60€ en is het bij ons de normale prijs van 45€?
Nogmaals, wie heeft u dat verteld? Want volgens mij gaat het spel gewoon voor de normale prijs (40-50€, afhankelijk van winkel) in de schappen liggen. 60€ is meer een XBOX / PS2 spellen prijs volgens mij, misschien werd het daarvoor verwisseld? PC versie zal voor zover ik weet niet meer gaan kosten dan andere spellen.

Raceboy 12-08-2004 20:35

Quote:

Originally posted by Bramzel
Wie van Simbin heeft u dat verteld dan? Want kloppen doet het niet, het is meer een planning van de Scandinavische Uitgever.

Jestra of hoe schrijft ge da.

Quote:

Nogmaals, wie heeft u dat verteld? Want volgens mij gaat het spel gewoon voor de normale prijs (40-50€, afhankelijk van winkel) in de schappen liggen. 60€ is meer een XBOX / PS2 spellen prijs volgens mij, misschien werd het daarvoor verwisseld? PC versie zal voor zover ik weet niet meer gaan kosten dan andere spellen.
Kerel met zen zonnebrilleke (Jay?)

Bramzel 12-08-2004 20:36

Jestra zegt me niks. Maar wel, da's dan gecorrigeerd ;)

R@ce@holiC 14-08-2004 00:41

Bram check PM :)

The Interceptor 20-08-2004 20:02

Dit weekend met de 24 Uren van Zolder staat de GTR tent er ook, op die parking tussen de jacky ickx en de heuvel.
Ik ben er gisteren (donderdag) al geweest voor de kwalificaties, en toen stonde we daar maar met een man of 7 voor 6 simulators, dus ge kon constant weer rijden als ge wou :D Heb zo een keer of vier telkens twee rondjes gereden op Spa, want dan was de naft op. En telkens met de Corvette, want daar was ik toch zo van onder de indruk, nu niet meteen de prestaties, die zijn vergelijkbaar met de andere wagens, maar dat geluid :eek: echt bangelijk gewoon! Ik heb alvast mijn favoriete wagen gevonden voor GTR :D
Ook reed je nu met zen zessen tegelijkertijd op de piste, wel gewoon free practice, maar met de 24u van Spa was het (toch toen ik er ff was) allemaal apart op piste, dus niet via netwerkje.
Voor degenen die van't weekend naar Zolder gaan, zeker de moeite om een kijkje te gaan nemen, al zal het vast en zeker wel druk zijn.

Brecht 20-08-2004 20:51

Ik heb ook al een bezoekje gebracht aan de GTR tent. En ik moet je wel echt gelijk geven interceptor, die corvette zijn geluid is bangelijk. Ik heb al gereden met een Porsche, een Ferrari 575 Maranello, de Larbre Viper, de Lambo Murcielago, Lister Storm en de Corvette C5-R. Van circuits heb ik al gereden op Pergusa, Donington en Spa. Aanrader vindt ik persoonlijk Pergusa, gewoon een zalig circuit.

Greetzz.. Corvetteboy

yvdp 21-08-2004 00:39

en wanneer kwam het spel uit? ;)

Integra 21-08-2004 09:12

Quote:

Originally posted by corvetteboy
Ik heb ook al een bezoekje gebracht aan de GTR tent. En ik moet je wel echt gelijk geven interceptor, die corvette zijn geluid is bangelijk. Ik heb al gereden met een Porsche, een Ferrari 575 Maranello, de Larbre Viper, de Lambo Murcielago, Lister Storm en de Corvette C5-R. Van circuits heb ik al gereden op Pergusa, Donington en Spa. Aanrader vindt ik persoonlijk Pergusa, gewoon een zalig circuit.

Greetzz.. Corvetteboy

Ik wil niks zeggen, maar het Corvette geluid trekt (nog) op niks. Ze zullen dat geluid waarschijnlijk nog wel serieus omgooien tot ze iets beters hebben. ;)

Integra 21-08-2004 09:14

Quote:

Originally posted by yvdp
en wanneer kwam het spel uit? ;)
september-october.

marcel 22-08-2004 21:16

heb GTR niet getest. stond eigenlijk niet op de agenda, dus ja...

Integra 22-08-2004 23:00

Ik heb gewoon even gevraagd om zonder assists te mogen rijden en de 2 keer dat ik het gevraagd heb, hebben ze het vriendelijk voor me gedaan. ;)

S. Claeys 23-08-2004 15:37

Effe terzijde, alle sims stonden op semi-pro.

Ik heb een VIP treatment gekregen en dus op simulation gereden zonder aids. Heb de volgende wagens getest; Ferrari 550 & 575, Saleen, Porsche GT3, Elise, Lambo, Corvette en dit op Spa, Donington, Anderstorp en Brno.

Verdomme wat was da. Moest weer leren rijden. Een ander stuurtje enzo is ook al een aanpassing en de sensetivity stond eerst niet goed. Na wat gedraai was het veel beter maar toch nog zeg.

De Elise is traag, tof om het circuit te leren kennen.
De Corvette is makelijkste van al. Hij heeft HEEL veel koppel, dus zeer voorzichtig in het acceleren maar hij rijd zeer goed.
De Ferrari's, ja das zijn gewoon beesten ten top, zoals het een hengst beaamt zijn ze moeilijk berijdbaar.
Porsche was heel anders dan ik dacht. Het achterste komt je zo voorbij. Zeer veel overstuur bij het ingaan van de bocht. Zware moterrem die vlug blokkeerd.
Saleen rijd ook makelijk. Was een veraasing en is wel 1 van mijn geliefde.
De Lambo reed ook aangenaam, beetje tussen de Ferrari's en da Saleen.

Met dank aan RSC en Simbin voor de goede begeleiding en extra zorgen. :D

All times are GMT +2. The time now is 09:09.