![]() |
Quote:
Quote:
|
Quote:
De GV5 is een goede motor. |
Wel zeer opmerkelijk dat ze niet de laatste specificatie (S2) gebruiken. Die zou iets lichter zijn.
|
Financiele redenen?
|
|
De derde rijder voor Racing For Holland is Stefan Johansson hij zal samen met Jan Lammers en Alex Yoong deelnemen aan de 24 uur van Le Mans
|
Mooie line-up voor RfH: Jan Lammers, Alex Yoong en........Stefan Johansson!
Quote:
|
Is er al een line-up bekend van G-Force voor Le Mans?
Fransman Leroch deed de LeMans ook dacht ik met G Force, de kosten die hij heeft gemaakt vamiddag zullen wel geen probleem zijn denk... Rooky Ed Morris rijd ook de 24u met G Force dacht ik? Lemeret, zie ik nog niet direct aan LeMans beginnen, hij heeft amper ervaring (2dagen trainingen in Spa) in LMP's Gaat Frank Hahn weer zelf rijden in Le Mans? of halen ze er nog een rooky bij? of...? |
Eric helary heeft getekend bij peugeot. Hij zal de eerste zijn die op het einde van dit jaar aan het stuur komt.
|
wel merkwaardig dat het 'racing for holland' is en er maar 1 nederlander mee rijdt...
|
Die Nederlandse coureurs gaan blijkbaar liever met een kleiner budget naar andere teams zoals Crevels/Coronel/Bleekemolen/Hezemans bij Spyker en Vergers bij Barazi-Epsilon. Peter Kox zal wel een Aston Martin of Ferrari 550 besturen.
Wie houden we dan over, Doornbos/Albers zullen niet mogen, Verstappen zal geen zin hebben en andere coureurs zie ik zo 1-2-3 niet in staat de 24 uur te rijden. |
Quote:
|
Quote:
|
Acemco
Volgens de officiële Le Mans website gaat Christian Fittipaldi op de acemco saleen rijden samen met Mowlem en Borcheller.
|
Quote:
Ik vind hem voor een andere race van dit jaar toch niet terug... |
All times are GMT +2. The time now is 00:54. |