De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Op de werkbank (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=70)
-   -   BSA Peugeot 307 WRC - Thiry - Condroz 2006 - Tamiya - 1/24 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14752)

Guido 09-10-2007 21:48

Zit ik me luidop af te vragen of hier eigenlijk wel gelezen wordt wat ne mens neertikt. Doet je verwondert opkijken waarom je al die moeite doet om alles neer te tikken. :rolleyes:

Zoals al gezegd door Sennake: kopen doe je dat bij

www.hiroboy.com

Kwestie dat iedereen het gehoord heeft en ook zoals gezegd:

Geen spuitbussen meer in mijn kot!

is dat duidelijk genoeg zo...?

:D :D

gofastfreddy 10-10-2007 04:16

Quote:

Originally Posted by Guido (Post 220967)
Zit ik me luidop af te vragen of hier eigenlijk wel gelezen wordt wat ne mens neertikt. Doet je verwondert opkijken waarom je al die moeite doet om alles neer te tikken. :rolleyes:

Zoals al gezegd door Sennake: kopen doe je dat bij

www.hiroboy.com

Kwestie dat iedereen het gehoord heeft en ook zoals gezegd:

Geen spuitbussen meer in mijn kot!

is dat duidelijk genoeg zo...?

:D :D

dus via die link , en geen suitbussen he :D :p .

heb het nu zeker gelezen hoor , goed om te weten , zal deze eens aan mijn schoonbroer bezorgen , kzn hij dat eens testen .

en nu weer naar de 307 :D

Lester 02-01-2008 12:24

Voila, project is gecrasht.

Vernist met de fameuze Gunze Mr.Hobby spuitbus om zeker te zijn dat er geen fratsen zouden gebeuren. Welnu, ook deze vernis is niet vrij van fouten. Op de motorkap niks anders dan blaasjes en over gans de auto witte spikkeltjes die er niet uitgaan. 307 steekt ondertussen in de remolie en ik kan op zoek gaan naar een nieuwe decalsheet.

Zoals op het begin van deze thread aangegeven ging ik er 2 bouwen. Eentje voor mezelf en eentje voor iemand anders. Helaas heb ik bij het model voor mij de deur er al uit gehaald, want anders had ik die kas kunnen gebruiken om verder te doen. Hopelijk duurt het decaperen niet te lang, want anders zou ik de motivatie wel eens durven verliezen om nog verder te doen.

Schijt spuitbussen.
Schreef onze Guido...

Guido hopelijk kom je het nooit meer tegen maar moest het zo zijn kan je mss je gecrashte body aan mij overlaten om te slotten? Witte spikkeltjes of niet, we spuiten er nog enkele bij en hebben een sneeuw effect.
Dan had jij een nieuwe body van mij gekregen en moest ik niet meer die moeilijke decals aanbrengen...

Wat denk je?

J.

Lester 08-01-2008 00:08

Guido, je gebruikt hier moerkopjes in fhoto-ets maar in het pe setje van Tamiya zitten er toch geen in? Waar haal je ze dan?

J.

Guido 08-01-2008 00:34

Quote:

Originally Posted by lester (Post 226042)
Guido, je gebruikt hier moerkopjes in fhoto-ets maar in het pe setje van Tamiya zitten er toch geen in? Waar haal je ze dan?

J.

Ik heb daar een apart setje van gekocht. Merk was Scale Race Cars, maar die bestaan ondertussen al meer dan een jaar niet meer. Maar, ik geloof dat Scale Motorsport er ook heeft. Je moet anders een kijken op www.scalemotorsport.com .

Domino heeft ze, maar momenteel niet voorradig.

Artikel: SMS08117
Omschrijving: Nuts, Bolts, Washers, Dzus, philips head fasteners All scales

Lester 08-01-2008 12:19

Ok, bedankt...ik zal de site van Domini in de gaten houden.

J.

All times are GMT +2. The time now is 09:02.