Quote:
Originally posted by FIRE
Gewoon 1 game maken met alle circuits en wagens uit LMES, JGTC, Belcar, Fia GT, ALMES, enzovoort. ;)
|
het zal zo moeten, wil je een big budget game zien met Belcar in. de Belcar heeft enkele problemen waardoor het vrij onmogelijk wordt om een losstaand commercieel spel van te maken:
- de populariteit is niet echt super te noemen (in tegenstelling tot het niveau)
- de naambekendheid van het gros van de piloten valt tegen
- er zijn maar een 7-tal wedstrijden
- er zijn maar 3 circuits
de Belcar is een fantastische reeks, met een mooie die-hard achterban. maar hoeveel van die achterban speelt al eens een game?
dus, als ze een spel gaan maken ivm, moet je wel gaan mixen met andere reeksen. misschien kan je dan een soort carriere-modus invoegen à la Race Driver (maar dan zonder verhaal, in een race-game past zo'n gezever gewoon niet).
ik zie het al voor mij...
je begint in de nationale reeksen:
JGTC - FFSA GT - Belcar - Spaanse GT - ...
als je goed genoeg wordt, krijg je een aanbieding uit de internationale reeksen:
ALMS - LMES - FIA-GT
en als einddoel heb je dan een ticketje bemachtigen voor de 24u van Le Mans.
in de lagere takken moet je dan met je team de mogelijkheid krijgen om een race (of meerdere) mee te pikken in een ander kampioenschap (als guest, dus).
och, had ik maar verder informatica gestudeerd... kon ik maar zelf games maken :frusty: :frusty: :frusty: :)