De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Games (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van een deel van de makers van GTR2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7497)

ICEMAN 13-09-2004 10:53

Dat dat spel ook maar rap op PS 2 verschijnt.

Integra 13-09-2004 13:05

Quote:

Originally posted by ICEMAN
Dat dat spel ook maar rap op PS 2 verschijnt.
Met een controller een racesim spelen? :confused:
Absoluut onmogelijk zonder assists. :)

ICEMAN 13-09-2004 13:20

So?

Integra 13-09-2004 14:20

Quote:

Originally posted by ICEMAN
So?
Minder plezier?

ICEMAN 13-09-2004 15:10

Ieder zijn plezier.

S. Claeys 13-09-2004 15:17

Stuurtjes voor PS2 bestaan toch ook, ik heb hier nog eentje staan waar het allemaal mee begonnen is. Heb het nog voor de PC gebruikt achteraf ook nog.

FIRE 13-09-2004 18:54

Quote:

Originally posted by S. Claeys
Stuurtjes voor PS2 bestaan toch ook, ik heb hier nog eentje staan waar het allemaal mee begonnen is. Heb het nog voor de PC gebruikt achteraf ook nog.
Idd, ik speel regelmatig GT3 met een Logitech Driving Force stuur.

Raceboy 26-09-2004 21:23

Quote:

Q: Will you make any more race sims after GTR?
A: Yes, two further racing games are signed up at present.

Q: *chants* J-G-T-C!! J-G-T-C!! They are moving to the US too and would surely grant some nice conditions on their license after seeing GTR.
A: JGTC would definetly be an option just like Le Mans, ALMS, the French GT, the British GT, the Belcar series, the Spanish GT, LMES, or VLN. All of these are options and nice championships, and it would be lovely to do them all, but we will see what happens in the future.

bron: racesimcentral.com
nice :D

FIRE 26-09-2004 21:28

Gewoon 1 game maken met alle circuits en wagens uit LMES, JGTC, Belcar, Fia GT, ALMES, enzovoort. ;)

marcel 26-09-2004 22:06

Quote:

Originally posted by FIRE
Gewoon 1 game maken met alle circuits en wagens uit LMES, JGTC, Belcar, Fia GT, ALMES, enzovoort. ;)
het zal zo moeten, wil je een big budget game zien met Belcar in. de Belcar heeft enkele problemen waardoor het vrij onmogelijk wordt om een losstaand commercieel spel van te maken:

- de populariteit is niet echt super te noemen (in tegenstelling tot het niveau)
- de naambekendheid van het gros van de piloten valt tegen
- er zijn maar een 7-tal wedstrijden
- er zijn maar 3 circuits

de Belcar is een fantastische reeks, met een mooie die-hard achterban. maar hoeveel van die achterban speelt al eens een game?

dus, als ze een spel gaan maken ivm, moet je wel gaan mixen met andere reeksen. misschien kan je dan een soort carriere-modus invoegen à la Race Driver (maar dan zonder verhaal, in een race-game past zo'n gezever gewoon niet).

ik zie het al voor mij...

je begint in de nationale reeksen:
JGTC - FFSA GT - Belcar - Spaanse GT - ...

als je goed genoeg wordt, krijg je een aanbieding uit de internationale reeksen:
ALMS - LMES - FIA-GT

en als einddoel heb je dan een ticketje bemachtigen voor de 24u van Le Mans.

in de lagere takken moet je dan met je team de mogelijkheid krijgen om een race (of meerdere) mee te pikken in een ander kampioenschap (als guest, dus).

och, had ik maar verder informatica gestudeerd... kon ik maar zelf games maken :frusty: :frusty: :frusty: :)

The Interceptor 26-09-2004 22:43

Een goeie game ontrent Le Mans (met LMES en/of ALMS erbij dan) zit ik echt wel op te wachten anders :D
En Zolder in een deftige game ook natuurlijk.
dreaming ....

Aan GTR 2 waren ze alvast bezig heb ik ergens gelezen, ze hebben toch nog de rechten van de FIA GT voor enkele jaren.

yvdp 26-09-2004 23:20

Quote:

Originally posted by marcel

och, had ik maar verder informatica gestudeerd... kon ik maar zelf games maken :frusty: :frusty: :frusty: :)

ik ben nu aan men 3de jaar informatica bezig, men eerste in hoger onderwijs, en geloof me, games make lukt niet zomaar na die studies hoor ;)

DJ Scorpio 27-09-2004 08:06

Quote:

Originally posted by yvdp
ik ben nu aan men 3de jaar informatica bezig, men eerste in hoger onderwijs, en geloof me, games make lukt niet zomaar na die studies hoor ;)
Inderdaad yvdp, ik ben al 12 jaar aan het werk als programmeur en heb informatica gestudeerd maar ik zie me nog niet dadelijk games maken. Alhoewel een ex-collega van mij al reeds 1 jaar aan het werk is bij een hollandse game-bedrijf Guerilla games dat pas Shellshock Nam '67 heeft gereleased en nu zijn ze bezig met Killzone voor de PS2.

Games ontwikkelen is echter een heel apparte materie.

Integra 27-09-2004 16:35

Quote:

Originally posted by The Interceptor
Een goeie game ontrent Le Mans (met LMES en/of ALMS erbij dan) zit ik echt wel op te wachten anders :D
En Zolder in een deftige game ook natuurlijk.
dreaming ....

Aan GTR 2 waren ze alvast bezig heb ik ergens gelezen, ze hebben toch nog de rechten van de FIA GT voor enkele jaren.

Ze zijn nog lang niet bezig aan GTR 2. Ze zijn voorlopig bezig om de value pack (met de Vertigo en andere deelnemers van de 24 u + 24 u Spa modus)
Deze value pack zal trouwens gratis te downloaden zijn. :)
GTR 2 zal waarschijnlijk gebaseerd worden op 1 van onderstaande series: JGTC, ALMS, LMES, FIA GT en Belcar (kleine kans en ik zou het ook niet echt appreciëren)

The Interceptor 27-09-2004 17:14

Quote:

Originally posted by Integra
Deze value pack zal trouwens gratis te downloaden zijn. :)
Ja, dit heb ik overlaats ook in de Turbo gelezen, wel enkel te downloaden indien er een officiele copie van GTR op de pc geinstalleerd is ;) Maar ik vind het wel erg knap dat ze dit doen, kan ik toch met Marc in de Corvette racen :p

All times are GMT +2. The time now is 23:30.