![]() |
Quote:
|
news
enkele rijderstrio's zijn vastgelegd voor de 24 uren
- Rollcentre Radical : Short / Barbosa / Mosely - Noel del Bollo Porsche : Tinseau / P. Bourdais en de jonge belg Tom Cloet - De Aston Martins zullen met de nummers 007 en 009 rijden => verwijzing naar de nieuwste Bond film??? :) |
Quote:
|
Het hele ALMS seizoen met 007 en 009.
Vorig jaar Le Mans hadden ze startnummers 58 en 59. |
Ik las net het volgende op turbomagazine.be:
Quote:
|
Dit is absoluut foutief. De wagen is zo goed als klaar en zal zelfs nog even getest worden alvorens naar Frankrijk af te reizen.
In naam van G-Force Joost PS. het desbetreffende bericht is ondertussen verwijderd. |
Die hebben toch al pech gehad ze met hun Courage .
Hebben intussen al 2 chassis plat gereden. |
Quote:
Quote:
|
Misschien een beetje off topic:no:
Ik volg en waardeer de activiteiten van G-Force Racing en vind dat deze renstal meer aandacht verdiend. Zou het niet mogelijk zijn dat hier in deze thread een sticky over G-Force Racng komt waarin iemand, verwant met het team, informatie en antwoorden kan geven. Een overrompeling zal het niet worden maar wat extra aandacht voor dit Vlaamse team kan geen kwaad, denk ik. |
Beetje onzin, we volgen hier iedereen, zie niet in waarom van alle Benelux-teams die hier besproken worden nou net G-Force een sticky zou moeten hebben.
|
Quote:
|
Quote:
Daarnaast is het nog maar de vraag of de mensen van G-Force e.e.a. zouden goedkeuren indien een teamlid/kennis via een gevaarlijk medium, zoals een forum, bepaalde zaken en ontwikkelingen kenbaar maakt aan de buitenwacht. Wat dat betreft zijn fora gevaarlijke jungles :D |
Quote:
|
.... En nu zit G-Force dus aan hun 3de chassis, leren tellen is voor sommige toch echt wel moeilijk zo te zien
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 00:58. |