De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Le Mans / LMES '06: Nieuwtjes en andere weetjes (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11239)

Bramzel 19-05-2006 01:26

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Deze Saleen rijd dit jaar dus alleen 24 uren LeMans??
Ik vind hem voor een andere race van dit jaar toch niet terug...

Correct.

Benny_B 20-05-2006 18:34

news

enkele rijderstrio's zijn vastgelegd voor de 24 uren
- Rollcentre Radical : Short / Barbosa / Mosely
- Noel del Bollo Porsche : Tinseau / P. Bourdais en de jonge belg Tom Cloet
- De Aston Martins zullen met de nummers 007 en 009 rijden => verwijzing naar de nieuwste Bond film??? :)

gwyllion 20-05-2006 18:40

Quote:

Originally Posted by Benny_B
- De Aston Martins zullen met de nummers 007 en 009 rijden => verwijzing naar de nieuwste Bond film??? :)

Dat was vorig jaar ook al het geval als ik mij niet vergis. Bij de 12 uur van Sebring dit jaar trouwens ook.

Stranger 20-05-2006 18:58

Het hele ALMS seizoen met 007 en 009.
Vorig jaar Le Mans hadden ze startnummers 58 en 59.

Mr.Dallara 23-05-2006 11:45

Ik las net het volgende op turbomagazine.be:

Quote:

Le Mans : G Force avec Kruse Motorsport

Après l'accident survenu au départ des 1000 Km de Spa, et qui a fortement endommagé la Courage C65 Judd de l'équipe belge G Force, Frank Hahn, responsable du team, doit impérativement trouver un deal avec une autre formation, s'il veut honorer son engagement aux 24 Heures du Mans et participer aux essais préliminaires, qui se dérouleront la semaine prochaine. Un délais très court qui pose problème, mais aux dernières nouvelles, et selon la presse britannique, un accord serait déjà conclu avec le team allemand Kruse Motorsport, qui dispose également d'une Courage C65 figurant sur la liste des réservistes en vue du Mans. Voilà donc une solution qui pourrait faire l'affaire de tout le monde... (V. Franssen & L.C.)
Als ik het goed begrijp, is dus de Courage van G force niet klaar tegen de test van Le Mans (door de crash in Spa) en gaan ze dus de test (en de 24u?) doen met de wagen van Kruse Motorsport...

joost 23-05-2006 16:43

Dit is absoluut foutief. De wagen is zo goed als klaar en zal zelfs nog even getest worden alvorens naar Frankrijk af te reizen.
In naam van G-Force

Joost

PS. het desbetreffende bericht is ondertussen verwijderd.

Fonne 23-05-2006 21:20

Die hebben toch al pech gehad ze met hun Courage .
Hebben intussen al 2 chassis plat gereden.

Mark 23-05-2006 21:41

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Ik las net het volgende op turbomagazine.be:.

Bij Pitstop waren ze iets sneller met de feiten:
Quote:

24LM - G-Force op weg naar Le Mans
21:07 18-05-2006

Begin deze week kwam er een nieuw chassis in de ateliers in Alken aan en de technische crew rond Jeroen Liebens, zoon van journalist Germain Liebens, brengt op dit ogenblik alles voor de testdag op 4 juni in gereedheid.

http://pitstoptvftp.belbone.be/nieuw...p?newsid=11609
Als ik goed tel is dit dus het derde chassis voor G-Force. Vorig jaar hebben ze een dergelijk huzarenstukje gedaan tussen de kwalificaties en de wedstrijd op Le Mans.

MGF75LE 24-05-2006 17:02

Misschien een beetje off topic:no:

Ik volg en waardeer de activiteiten van G-Force Racing en vind dat deze renstal meer aandacht verdiend.
Zou het niet mogelijk zijn dat hier in deze thread een sticky over G-Force Racng komt waarin iemand, verwant met het team, informatie en antwoorden kan geven.
Een overrompeling zal het niet worden maar wat extra aandacht voor dit Vlaamse team kan geen kwaad, denk ik.

Bramzel 24-05-2006 17:22

Beetje onzin, we volgen hier iedereen, zie niet in waarom van alle Benelux-teams die hier besproken worden nou net G-Force een sticky zou moeten hebben.

Integra 24-05-2006 17:37

Quote:

Originally Posted by Bramzel
Beetje onzin, we volgen hier iedereen, zie niet in waarom van alle Benelux-teams die hier besproken worden nou net G-Force een sticky zou moeten hebben.

Feit.

Mark 24-05-2006 19:28

Quote:

Originally Posted by MGF75LE
Zou het niet mogelijk zijn dat hier in deze thread een sticky over G-Force Racng komt waarin iemand, verwant met het team, informatie en antwoorden kan geven.

Als er daadwerkelijk behoefte aan is kan dat altijd bekeken worden. Op dit forum zijn over bepaalde Nederlandstalige teams heel wat exclusieve threads te vinden ;) :D

Daarnaast is het nog maar de vraag of de mensen van G-Force e.e.a. zouden goedkeuren indien een teamlid/kennis via een gevaarlijk medium, zoals een forum, bepaalde zaken en ontwikkelingen kenbaar maakt aan de buitenwacht.

Wat dat betreft zijn fora gevaarlijke jungles :D

Fonne 24-05-2006 20:56

Quote:

Originally Posted by Mark
Als ik goed tel is dit dus het derde chassis voor G-Force. Vorig jaar hebben ze een dergelijk huzarenstukje gedaan tussen de kwalificaties en de wedstrijd op Le Mans.

Heb ik er dan naast geteld ? Het eerste hebben ze toch kapot gereden in Le Mans vorig jaar en het tweede in de 1000KM van Spa dit jaar. Waar is het derde dan,of heb ik een ongeval overgeslagen ?

Brecht 24-05-2006 21:30

.... En nu zit G-Force dus aan hun 3de chassis, leren tellen is voor sommige toch echt wel moeilijk zo te zien

Fonne 25-05-2006 20:59

Quote:

Originally Posted by corvetteboy
.... En nu zit G-Force dus aan hun 3de chassis, leren tellen is voor sommige toch echt wel moeilijk zo te zien

Ah ja natuurlijk. Mijnen euro is gevallen. Kmoet toch nog eens terug naar de schoolbanken :)

All times are GMT +2. The time now is 00:58.