![]() |
Jorge Segers, teammanager PK-Carsport heeft me deze gegeven ;)
|
Is nu bevestigd dat GS Motorsports die Saleen gekocht heeft.
Hopelijk komen er enkele ervaren piloten op... (genre Bert, Montermini... :)) http://www.racecarsdirect.com/viewlisting.php?view=9520 |
Quote:
|
Racing for Belgium met de Aston Martin DBRS9.
Bron: Introductie bronchure van Racing for Belgium van de AM. |
Quote:
|
Stéphane Lemeret is in onderhandeling voor een zitje op de Vitaphone N°2. (LDH)
Er gaan heel wat Belgen in GT1 aan de start komen, als je rekent dat Goossens en Raedermecker nog ontbreken, dat er een Belg op de N°33 Aston Martin komt en dat de C5-R van LAA met een deels Belgische bemanning rijdt. :crazy: |
Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst de 24uren van Spa bij te gaan wonen, het is niet mijn eerste keer op het circuit, maar ik heb wel een aantal vraagjes: Is het mogelijk om onbeperkt het circuit op en af te gaan met je kaartje (ik mag toch hopen van wel?) Campings, zitten die vol? Ik zat zelf aan camping Domaine l'Eau Rouge te denken, beetje op afstand, lekker voor een paar uurtjes nachtrust... Ten slotte de tickets, als ik het goed begrijp €30 voor general admission en dan 5 tot 10 euro extra voor de tribunes, klopt dat?
Thanks alvast! |
First Motorsport zal aan de start met een Porsche.
bron: hun kalender. |
RSV Motorsport ook met een Ferrari 430.
|
Kaartjes en route naar een camping
Quote:
Wil je niet in de file staan voor je campingplaats achter de tribunes, jneem dan op de E42 afslag 11 (uit mijn hoofd gezegd is dat Malmedy) maar ga einde afslag rechtsaf en weer rechtsaf rij richting Combes. en daar waar de auto's geparkeerd staan. (je rijd tegen een heuvel op en ergens bijna bovenaan moet je linksaf of anhouden) dan rij je vanzelf tegen het hek wat het circuit afsluit. linksaf voor het hek, camping plaats zat. (alleen een stukje wandelen naar de pits en tribune's, goed voor de spijsvertering) Kaartje inderdaad € 30,- je krijgt een polsbandje en kan in en uit lopen. Paddock € 30 extra, tribunes weer extra. Zie de site van Total24hours.com a.s maandag de testdag. ga ik wederomnaar toe, misscien even naar Spa kaartje halen in de voorverkoop. Veel plezier, het is de moeite waard. |
Quote:
|
Quote:
Thanks, daar kan ik wat mee! :worship: |
De bemanning op de Vitaphone MC12's is bekend:
#1 -> Bartels-Biagi-Van de Poele-Lamy #2 -> Ramos-Bobbi-Montanari-Lémeret Bron: La Dernière Heure Yes, blijkbaar mag Lamy wel aan de 24 uren van Spa deelnemen van Peugeot! :) En Bobbi na z'n vertrek bij AF Corse ook nog een zitje gevonden. |
via een collega bc vernomen dat ook Marino Franchiti op een MC12 gaat uitkomen. Nu de stoeltjes bij Vitaphone zijn gevuld blijven Playteam en JMB over. Ik vermoed dat Dario's jongere broertje wel eens een combo kan gaan vormen met de beide Andrea's... (bron: Marino zelf na zijn crash op de ring tijdens de 24 uur. Of was hij door de harde klap nog beduusd ;) ).
|
Als Bobbi op de #1 zou rijden, zou het een nog grotere kanshebber zijn op de overwinning. Nu maar hopen dat Bobbi geen wraak gaat nemen op AF Corse. (of stiekem hopen van wel :D )
|
All times are GMT +2. The time now is 02:29. |