![]() |
Quote:
|
Quote:
Waar halen diegene die ook gaan hun tickets? Want de enige manier die ik weet is die ticketservice via dtm.de, maar ik vrees dat het al laat is indien we het nog op die manier moeten doen.. :confused: |
Quote:
|
Ik hoop ook dat er ter plaatse nog gewoon zone bronze te verkrijgen is, maar dat zal wel he, ik verwacht er nu wel veel volk dit weekend,maar nu geen 120.000 man :)
Ik weet alleen nog niet wanneer ik ga: zaterdag en/of zondag :) |
Wij willen wellicht op zaterdag heen. Weten jullie of je dan ook aan het hek op Eau Rouge kan staan, gelijk als bij de andere races op Spa. Of is dat gebied slechts voorbehouden aan tribune klanten en wordt je achterlangs door het bos er omheen geleid net als bij GP. Wel ff belangrijk want ik wil alleen daar staan en ga echt geen 50 euri voor een trib.kaartje betalen op zaterdag.
|
Quote:
|
Quote:
|
Die stond ook al ff op www.dtm.de ;)
Trouwens, op die planning op dtm.de staat zaterdag net na de kwalificatie, en zondag rond de middag, een PitWalk op. Is deze eigenlijk toegankelijk voor iedereen? Uit een artikeltje eerder deze week op racingworld.be kon ik precies afleiden van wel? |
Quote:
|
Quote:
Allé, zo geraak ik de paddock toch altijd binnen. |
Quote:
|
En tribunekaarten hebben wel paddock-toegang? Mja kga daar toch niet speciaal een tribunekaart voor kopen moest het zo zijn. 't Zal er toch een drukke bedoening worden.
|
Quote:
|
Quote:
|
het is nu officieel we gan terug naar Lausitz dit jaar:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 08:22. |