Quote:
Originally Posted by gwyllion
De motor tussen de Courages en Pescarolos verschilt trouwens ook :D : 5 liter Judd V10 i.p.v. 4 liter Judd V10.
|
Kijk, m'n beste, als je pijlen op je boog wil zetten, richt die dan ook WEL GERICHT. OP DOEL, en met de JUISTE ROOS in het vizier. In het desbetreffende artikel is nooit gesproken over een bepaalde motorversie, enkel over een V10, wel degelijk afkomstig van Judd, en op basis van een C60 chassis. Iets dat je trouwens zelf bevestigt :worship: . Van een 'kenner' had ik toch meer 'leesbekwaamheid' verwacht. Als het de bedoeling is om via achterpoortjes een forum te vullen, en kritiek te spuien, ga dan gerust je gang, doch, het zal absoluut niet toedragen aan enige vorm van meerwaarde, tenzij sommigen werkelijk lezen wat er staat. En dat spreekt nu eventjes niet in je voordeel...Maar dan weet ik zelf ook wel van waar de zgn 'meerwaarde' komt... Ofwel is er nieuwsgeving (van waar deze ook maar mag komen), ofwel doe je aan (veelal) ongefundeerde kritiek... Het laatste van deze twee is zeer makkelijk... Je ge(mis)bruikt diverse bronnen en tracht deze achteraf (zonder enige vorm van toegevoegde waarde, integendeel, soms worden zelfs de bronnen vergeten...) als waarheid te verkopen op een forum. Je kan er misschien een bepaalde vorm van 'respect' mee verdienen bij bepaalde leeftijden (ik schat zo ongeveer -12j) dan toch, maar bij mij pakt dat niet meer...
|