Quote:
Quote:
|
Even een overzichtje van de 8 C6.R Chassis:
Quote:
|
Mooi dat ook Psi nog gaat racen met de C6.R! :worship:
Volgens Endurance-Info komen er een 30-tal auto's aan de start in het GT4 kampioenschap. De lijst met merken: Aston Martin, Maserati, Opel, Ford, Nissan, Porsche, Lotus, Lotus 2/Eleven, KTM, Donkervoort en Ginetta... :) |
Komt er een Audi R8 GT3
Volgens projectlemans is Abt Sportsline een R8 GT3 versie aan het ontwikkelen voor 2009.
|
Met deze (voorlopige!) startlijst kan ik al niet wachten om ze weer voor het eerst aan het werk te zien tijdens de avondkwalificatie voor de 24U :cool:
(testdag is er ook wel nog maar die avondtraining heeft echt iets speciaals voor mij) |
Ik sluit me volledig aan bij de mening van Bling.
Tijdens de avondkwalificatie zie je de wagens echt in hun snelste set-up. Ik herinner me in 2006 dat ik op de tribune zat aan de radillon. Piccini ging daar met de Phoenix Aston oerhard naar boven. Dit even off topic, mijn excuses :D |
PMB zet een 997 GT2-R in voor de 24h van Spa.
|
Quote:
|
Welke wagens komen er naar de testdagen op 13/14 Maart in Monza?
|
Quote:
Het is een verplichte testdag voor elk team en wagen. Mvg |
Volledig correct was Thomas zegt.
Van een team dat bv 2 wagens inzet, zoals Phoenix moet er dan wel maar 1 wagen verplicht aanwezig zijn. |
Vorig jaar waren er ook testdagen, maar toen waren er ook veel auto's van teams er niet.
|
Quote:
|
We zien mogelijk nog een Porsche 997 GT3-RSR voor Prospeed.
een member van ten-tenths heeft in de Autosport gezien dat Hisaq mogelijk niet een fabrieksauto wordt en dat Prospeed daardoor mogelijk nog een auto krijgt voor het duo Collard/Westbrook. |
Xavier Maassen rijdt op de C6.R van SRT. :) (Italiaracing)
|
All times are GMT +2. The time now is 11:42. |