Goed nieuws! Die Murcielago blijft een genot om te horen, alleen daarom moet hij al blijven.
Het team wordt trouwens wel weer gerund onder de vlag van All-Ink.com. Helaas, betekend dus weer een netvliesverstuikend lelijke livery :( |
Ik begreep eigenlijk dat het om een Lamborghini gaat die door Reiter zelf gerund wordt in het Fia gt, naast de All-Ink.com entry.
Om eerlijk te zijn vond ik het geluid van de Lamborghini (voor het eerst en het laatst gehoord op Le Mans afgelopen jaar) niet heel bijzonder. Had er meer van verwacht na alle lofuitingen hier en op andere fora... |
Dat het om de All-Ink.com wagen ging maakte ik op uit het verhaal van Autosport.nl, misschien klopt dat dan niet.
Als je dat geluid niet bijzonder vind, wat vind je dan wel bijzonder? |
Het geluid van de Audi R10:D
|
Sorry, flauw grapje.
Het meest bijzondere geluid wat ik me herinner is nog steeds dat van de Panoz die ik in '98 voor het eerst in Le Mans zag. Tot aan dat moment had ik alleen Formule 1 auto's gehoord. Nogal een verschil. En genieten doe ik het meest van het harde, schelle geluid van de Judds, maar dat is persoonlijke smaak. We zijn geloof ik wel een beetje off-topic.. |
Dit haal ik van planetlemans:
"After the German ALL-INKL.COM Racing Team announced they would enter one Murcièlago in the FIA GT championship in november, Reiter Engineering began their search for sponsors and drivers for another Lamborghini entry. Two months before the start of the FIA GT season Reiter Engineering has found the budget to do the entire season and signed two drivers to do the job." Echter op DSC staat dat Kox en Menten op de ALL-INKL.COM Lambo zullen rijden.:confused: |
Ik denk toch dat er 2 Lambo's komen, omdat Bouchut al een contract had.
Ik denk dat beide auto's met All-Inkl sponsoring komen en de naam iets van "All-Inkl.com Reiter Lamborghini" wordt, als ik de website van Jos Menten moet geloven. Nu wil ik wel eens weten welke coureurs er komen op de PSI Corvettes. |
Andrea Piccini is de vierde piloot geworden van Playteam.
MC12 / Andrea Bertolini - Andrea Piccini MC12 / Giambattista Giannoccaro - Alessandro Pier Guidi Geen Toni Vilander dus? Bron: racingworld.it Het ziet er naar uit dat we Phoenix niet meer zullen terugzien, Piccini op Playteam en Deletraz rijd LMS op Proto. Heeft er ook 1 van de hoofdsponsers van Phoenix mee naartoe genomen dus vrees dat Phoenix niet meer in FIA GT zal rijden. Het snelste en beste Aston Martin team in FIA GT :( |
Heb geduld, Race Alliance heeft afgelopen seizoen als debutant veel geleerd, en nu ze waarschijnlijk 2 auto's het hele seizoen inzetten met supertalent Jarek Janis zou dat ook wel eens een snelle Aston kunnen zijn.
|
Team Felbemayer-Proton gaat wel naar Zhuhai met één Porsche GT3-RSR (996 of 997??) en misschien met 2 Porsche naar Boekarest.
http://www.projectlemans.de/content/view/2768/1/ |
even een lijstje van de deelnemers die (bijna) het hele seizoen meedoen
GT1: Aston Martin DBR9 2x Aston Martin Racing BMS 1-2x Race Alliance 1x Barwell Motorsport Corvette C5-R 1x GLPK-Carsport ???? 1x SRT ???? Corvette C6-R 2x PSI Experience 1x GLPK-Carsport Lamborghini Murcielago R-GT 2x All-Inkl.com Reiter Lamborghini Maserati MC12 2x Vitaphone Racing Team 2x Playteam SaraFree 1x JMB Racing --------------------------------------------- GT2: Ferrari 430 GT2 2x JMB Racing 2x AF Corse 2x Edil Chris Racing 2x Scuderia Ecosse Porsche 997 GT3-RSR 2x Ebimotors ???? 1x BMS Scuderia Italia 1x Tech9 Motorsport Porsche 996 GT3-RSR 1x Race Alliance ???? |
Quote:
(endurance-info forum) |
Quote:
Tot op heden staat er nog niets op All-Inkl.com, enkel dat Bouchut is gecontracteerd... |
Quote:
Dankzij deze knappe deal met een goede wagen/team én een zeer goede teamgenoot, heeft Menten het geflikt om "het ijzer te smeden wanneer het heet is", well done Jos! |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 11:49. |