![]() |
Quote:
|
Quote:
Wel spijtig dat Barwell niet komt met hun Aston (heeft er iemand bevestiging?), aangezien Cocker bij Tech 9 rijdt. |
Quote:
|
Quote:
EDIT: Sean Edwards zegt op 10/10 dat ze met 3 piloten rijden; Cocker is dus uitgesloten... |
Een journalist van endurance-info zegt op de topic '24 uren van Spa dat we weldra nieuws over Zakspeed krijgen ... :) Ik leid hieruit af dat ze iets van plan zijn voor Spa.
|
Collaboratie van GS Motorsport en Zakspeed voor Spa?
Of heeft GS dan zo een groot budget voor 2 GT1's en 1 GT3 aan de start te krijgen? |
Quote:
|
IMSA Performance komt naar Spa met dezelfde piloten en met dezelfde steun van Porsche als in Le Mans.
Patrick Long - Raymond Narac - Richard Lietz |
Wohoo, ik ben gek op die Porsche. :champagne:
|
Dan zeg ik: WTF???
La Dernière Heure: "Heureusement, même si l'on n'en a pas encore fait beaucoup la publicité, le grand public devrait assister nombreux, fin du mois." Pas beaucoup la publicité? Hopen voor hen dat er veel volk komt kijken... http://www.dhnet.be/sports/moteurs/a...e-etoiles.html |
er staat "zelfs al is er nog niet publiciteit aan gegeven, ..."
der zal nog wel komen ze, t zelfde als andere jaren, waarschijnlijk |
Vorige jaren was er toch steeds reclame te zien op Kanaal2, ik vermoed dat dat nu niet anders zal zijn, zeker?
|
Quote:
In voorverkoop betaal ik 30 EUR zonder paddock Mijn zoon gaat mee (of wat dacht je?), is 14, betaalt dus niets en mag bovendien gratis in de paddock......zonder mij (tenzij ik nog eens 30 EUR extra neertel). Als we daarentegen onze ticketjes pas aan de ingang kopen, kost het voor mij precies evenveel als in voorverkoop, alleen gaat het tarief voor de zoon plots van 0 naar 30 EUR. Conclusie: of je nu je tickets via voorverkoop of aan de kassa aanschaft, als je met kinderen komt is hun streefdoel steeds minstens 60 EUR inkom binnen te rijven :( |
Quote:
Voor reclame moet je bij RTL terecht ;) |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 00:28. |