De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6682)

Mark 07-02-2004 00:14

Quote:

Originally posted by P De Sonville
Als de foto op www.autosport.be van Maes niet klopt, dan moet je bij Maes zelf gaan aankloppen. Hij heeft hem zelf naar mij doorgemaild. Daardoor veronderstel ik wel dat het om de juiste wagen gaat.
FF informatie ingewonnen op een duits forum, op de foto's gaat het dus om dezelfde wagen. Verschil in looks schijnt hem te zitten in specificatie "Langenstreckenpokal" en specificatie "24 uur" .................we waren dus alletwee juist ;)

ICEMAN 07-02-2004 14:18

Laat maar komen! Mij hoort ge ni klagen! :cool:

Baron 07-02-2004 15:46

Quote:

Originally posted by pipo
Ceusters/Metior zouden de GT3-R van Lamot gekocht hebben?
Lijkt mij onwaarschijnlijk gezien de reputatie van die 2 "piloten"

Er moet toch iemand de pispaal zijn.
En deze 2 "piloten" hebben daar toch al ruimschoots ervaring in! :D

Mistery 07-02-2004 16:14

deze heren "zouden" niet de betreffende wagen gekocht hebben, ze "hebben" hem effectief gekocht, werd bevestigd door Franz Lamot himself gisterenavond... De andere Belcar deelnemers zijn bij deze gewaarschuwd : HANS, minimaal zespunt gordel, drielagig brandvrij pak en voor alle zekerheid bij aanvang van het seizoen controleren of ze hun laatste wilsbeschikking reeds opgesteld hebben :D :D :D

Mark 07-02-2004 17:24

Heb de GT3-R van het Sport Promoteam Racing ertussen gezet...........

Trouwens, zelfs op www.fahrermarkt.de kom je de Belcarteams tegen. 2004 wordt met recht een internationaal seizoen voor de Belcar...........of wordt het: BeNeDeCar 2004 :D

Duijmski 07-02-2004 18:35

Quote:

Originally posted by Marshal
of wordt het: BeNeDeCar 2004 :D
Het is in ieder geval niet BeNeDe(n) peil .... wat een line-up tot nu toe zeg ! :eek: :gas:

Gr,

Duijmski

ikke 07-02-2004 19:19

Quote:

Originally posted by Mistery
deze heren "zouden" niet de betreffende wagen gekocht hebben, ze "hebben" hem effectief gekocht, werd bevestigd door Franz Lamot himself gisterenavond... De andere Belcar deelnemers zijn bij deze gewaarschuwd : HANS, minimaal zespunt gordel, drielagig brandvrij pak en voor alle zekerheid bij aanvang van het seizoen controleren of ze hun laatste wilsbeschikking reeds opgesteld hebben :D :D :D
Die mannen hebben dus echt een kat in een zak gekocht. De wagen z'n achterophanging is 12° uit de haakt getrokken door het grote vermogen. Zelf de mannen van Porsche kregen hem op de richtbank niet meer recht.

pipo 07-02-2004 19:26

Quote:

Originally posted by ikke
Die mannen hebben dus echt een kat in een zak gekocht. De wagen z'n achterophanging is 12° uit de haakt getrokken door het grote vermogen. Zelf de mannen van Porsche kregen hem op de richtbank niet meer recht.
En kunt gij mij ook zeggen hoe gij dat weet?
Kent gij de auto misschien?
Voor een auto die kampioen is in GTB lijkt mij dit zeer onwaarschijnlijk.

Vertigo Streiff 07-02-2004 19:50

12° uit de haak

ik denk dat als ge zo een "racemonster" koopt dat ge toch wel precies weet wat er met die auto is gebeurt en of die wagen in orde is of niet soms :confused: :confused: :confused: :confused:

ikke 07-02-2004 21:53

Quote:

Originally posted by pipo
En kunt gij mij ook zeggen hoe gij dat weet?
Kent gij de auto misschien?
Voor een auto die kampioen is in GTB lijkt mij dit zeer onwaarschijnlijk.

ik denk dat iedereen da weet in de belcar. je kan dat bijstellen door je het camber en spoor aan te passen maar eens zijn die stelschroeven op z'n einde.

Mr.Dallara 07-02-2004 21:58

Hé, mannen weten jullie wel waar jullie over spreken????

Een raceauto kopen waar van dat de achterophanging 12° uit de haakt getrokken is!
Daar heb ik nu nog nooit van gehoord! Het lijkt me wel een 1april grap!

Een wagen voor op de weg waarvan dat de achterophanging 12° uit de haakt staat, daar kan je gaan 500m mee rechtdoor rijden, laatstaan mee gaan racen!

Dit vind ik toch maar een rare uitspraak hoor…

pipo 07-02-2004 22:00

Quote:

Originally posted by ikke
ik denk dat iedereen da weet in de belcar. je kan dat bijstellen door je het camber en spoor aan te passen maar eens zijn die stelschroeven op z'n einde.
En dit wil dan zeggen dat er niet snel meer kan mee gereden worden?
Ik denk dat er weinig auto's zijn in de Belcar die zo goed onderhouden worden dan die van RTM. Wat die mannen allemaal vernieuwden voor een 24 uur. Als je ook ziet dat die auto de laatste 2 seizoenen maar 1 race uitgevallen is, en dan nog door een misschakeling, denk ik dat ze een zeer goede en betrouwbare auto gekocht hebben. Ik denk alleen dat het snel bergaf zal gaan met die auto. Niet simpel om zoiets deftig rijdende te houden.

Eygmar 07-02-2004 22:01

op een richtbank krijgt ge alles terug perfekt,als ge het kunt natuurlijk,en dan kunt ge camber,caster,sporing regelen zoals het moet
en over die twee piloten ik denk da iedereen de kans moet krijgen
iedereen maakt al eens een fout ook die rappe mannen :p

ikke 07-02-2004 23:12

wait and see is het enige wat ik hieraan nog wil toevoegen

Megane 08-02-2004 11:28

Waar blijft vader en moeder konijn, of stoppen die? :gas: :applaus:

All times are GMT +2. The time now is 13:49.