De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Games (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van een deel van de makers van GTR2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7497)

krikke 12-10-2004 19:18

Bij mij draait hij nu toch, na een uninstall van de pers demo.
De rondetijden zijn duidelijk omhoog gegaan tov de pers demo. Ik zit vanachter in de 1 22's nu. Ik draaide de "strenght" slider naar beneden, maar kan maar met moeite een andere lister volgen :D Kzal nog wa moeten oefenen vrees ik... ;)
Voor de rest merk ik niet echt véél verschil met de eerste demo. De auto is iets makkelijker op de baan te houden tijdens een slipper...

The Leader 12-10-2004 20:24

Mijn wagen schakelt wel automatisch op ma ni automatisch af. In de vorigen demo werkte dit nochthans correct. Heeft nog iemand dit probleem.

Of ben ik iets vergeten in de set up.

Integra 12-10-2004 20:48

Quote:

Originally posted by krikke
Bij mij draait hij nu toch, na een uninstall van de pers demo.
De rondetijden zijn duidelijk omhoog gegaan tov de pers demo. Ik zit vanachter in de 1 22's nu. Ik draaide de "strenght" slider naar beneden, maar kan maar met moeite een andere lister volgen :D Kzal nog wa moeten oefenen vrees ik... ;)
Voor de rest merk ik niet echt véél verschil met de eerste demo. De auto is iets makkelijker op de baan te houden tijdens een slipper...

1:22 is onmogelijk.
De reden dat het gemakkelijker is om de auto op de baan te houden is dat er geen sim mode in zit. (in de demo althans)

krikke 12-10-2004 21:40

Excuseer, het moet natuurlijk 2:22 zijn...:gas:

S. Claeys 13-10-2004 09:07

Je kan wel een aantal "aids" afzetten in de deze semi hardcore mode zodat het toch wat meer simulatie wordt.

Spijtig dat het weer Spa is en weer de Lister and de Morgan, ook voor de AI. Hat graag eens andere wagens zien bollen of mee rond gereden.

Zal wa wachten zekerst? :)

Trouwens, die release in Zweden, das toch de engelse versie of zou er nog verschil zijn?

R@ce@holiC 13-10-2004 13:19

Ik krijg hier nog steeds enorm slechte verbindingen... 600 bytes enzo , om mottig van te worden...

S. Claeys 13-10-2004 15:13

De Boomtown mirror is de beste en snelste.

fiagt 13-10-2004 15:31

Bij mij geen problemen gehad en mijn eerste raceje met (allemaal listers :p ) zit erop. De graphics zijn duidelijk verbeterd. De pret was er al een beetje af natuurlijk omdat ik hem al eens had uitgetest in Zolder in de tent.

Leuke dingen vind ik toch de formatie ronde en de marshals die echt vlaggen :p

Integra 13-10-2004 16:47

Quote:

Originally posted by fiagt
Bij mij geen problemen gehad en mijn eerste raceje met (allemaal listers :p ) zit erop. De graphics zijn duidelijk verbeterd. De pret was er al een beetje af natuurlijk omdat ik hem al eens had uitgetest in Zolder in de tent.

Leuke dingen vind ik toch de formatie ronde en de marshals die echt vlaggen :p

Wat is de pret van rijden in semi-pro mode met assists? :rolleyes: ;)
Probeer sim mode zonder assists maar eens en als auto een dikke 550. Dat is fun. ;)

fiagt 13-10-2004 16:52

Quote:

Originally posted by Integra
Probeer sim mode zonder assists maar eens en als auto een dikke 550. Dat is fun. ;)

Heb ik gezegd dat ik semi-pro gereden heb met assists ? :confused:

Ik weet zeker dat sim-mode vele leuker is, maar het gaat bij ook over de echtheid van het circuit, wagens qua look etc.. Ik ga hier niet zitten verkondigen dat ik blij ben dat arcade erbij is. Daar win je idd gewoonweg met je ogen dicht. Simulation is veel toffer. Daar heb je volkomen gelijk in ;)

Raceboy 13-10-2004 17:02

Quote:

Originally posted by Integra

iedereen mag toch rijden zoals hij wilt? I Jou manier de enige echte? Oppassen met dat sorrt gedrag, er zijn al genoeg oorlogen in de wereld, alleen maar omdat er mensne zijn die denken dat hun mening de enige mening is.

Ottooke 13-10-2004 17:33

Ondertussen heb ik de pers demo gewist en de nieuwe demo werkt! Eerste race zit er op, en niet over de lijn geraakt :) Ik had een kleine crash op de raidillon, ik zat zowaar op de betonnen baan langs het circuit :) Overigens loopt de groene draad dwars door mijn auto en kan ik dwars door de bomen rijden :D Nu ja, normaal gezien kom je daar toch nog als je een wedstrijd rijdt. Gele vlaggen alom, maar geen enkele andere vlag gezien, wel de lampjes in de cockpit. Spijtig dat enkel de gele vlag zichtbaar is, maar dat is al meer dan in sommige andere games.

Integra 13-10-2004 20:42

Quote:

Originally posted by raceboy
iedereen mag toch rijden zoals hij wilt? I Jou manier de enige echte? Oppassen met dat sorrt gedrag, er zijn al genoeg oorlogen in de wereld, alleen maar omdat er mensne zijn die denken dat hun mening de enige mening is.
Ik ben nog altijd vrij om mijn mening te verkondigen.
Nu terug on topic. Welke tijden rijden jullie in semi-pro zonder assists met de Lister Storm?
Ik heb met de standaard set-up een 2:15.0 gereden.
Aanvullen maar ... :)

S. Claeys 13-10-2004 20:45

2:19.7 als beste en in een 100% AI race.

Wel met eigen setup, beetje met de swaybars gedraaid.
Heb graag een wagen die zelf instuurt. ;)

Boetzie 14-10-2004 13:28

2:13.6 in training
2:17.0 in een 100% AI race

Zowel anti lock brakes en traction control zijn geactiveerd

Setup is de standaard setup met veranderingen aan de banden,
duct, radiator opnenig, Toe-in Voor, ophanging achter en Wing.

Wat me vooral verbaast aan dit spel is van tijd tot tijd de rijlijn en agressiviteit of durf van de tegenstander. Met een Lister een Morgan uitremmen in de chicane en dan plots merken dat die Morgan je op de eerste curbstone rechts terug inhaalt..... :D
LEKKER!

Wat mij persoonlijk wel wat stoort (maar het is dan ook realistisch) is het spiegel probleem. Je moet in feite op je stuurtje 2 knoppen al reserven om links en rechts in de spiegels te kunnen kijken. Maar dat maakt het alleen maar echter natuurlijk.

All times are GMT +2. The time now is 20:22.