![]() |
hmm, dan gaat hij volgend jaar niet voor de titel?
|
Quote:
|
Het hoort hier niet 100% thuis, maar volgens f1racing.nl heeft F3000-kampioen Vitantonio Liuzzi een contract voor meerdere jaren getekend bij het Ferrari-team.
Hij zal dus volgend jaar testpiloot zijn voor Ferrari, maar misschien ook nog de officiele reserve piloot bij Sauber. |
volgens pitstoptv.be is Sato voor 2005 bevestigd bij BAR. Voor de tweede rijder bij BAR is het natuurlijk nog even wachten tot de uitspraak omtrent Button.
|
Quote:
Quote:
|
Tja, het verstand komt met de jaren zegt men. All due respect, maar Coulthard is een goede rijder, van het niveau van Berger, Herbert, Patrese die als ze in een goede wagen zitten hier een daar een GP winnen en na zoveel jaren een tiental overwinningen hebben verzameld.
|
coulthard is altijd tweede piloot geweest he, als t ne goeien auto was zat hij me hakkinen, en vanaf da hakkinen weg was trok de mclaren al direct op veel minder
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Hakkinen had toen door de schuld van het team zijn eerste plaats verloren aan Coulthard en ze hebben dat toen op die manier rechtgezet. |
t was trouwens compleet coulthard zijn eigen keuze. Maar ge hebt tweede piloot en ge hebt knecht zoals bij ferrari, groot verschil
|
Dat is wat ze vertellen... ik weet niet of we hier naief moeten op reageren of niet. Moest het bij Ferrari gebeuren zou er toch waarschijnlijk anders gekraaid worden!
Een 1ste en 2e piloot is een keuze... daar kan altijd over gediscusieerd worden. |
Quote:
al heeft DC achteraf wel ergens gezegd dat hij en Hakkinen voor de race hadden afgesproken dat degene die eerst door de eerste bocht ging, mocht winnen... |
Ja dat wist ik ook..
Wel vgl het met Ferrari, bij Ferrari spreken ze af: Rijdt Bar op kop dan mag Schum winnen (tenzij het er niets meer ih WK mag verandere) :) |
Vandaag gelezen da BAR Barrichello graag wilt hebben voor volgend jaar, en da Liuzzi dan vaste piloot wordt bij Ferrari.
Ik kwam bijna nimeer bij toen ik het las |
All times are GMT +2. The time now is 01:36. |