![]() |
Een uitverkocht huis wil niet zeggen dat het een winstpakker is voor de organisator c.q. promotor ;) Vraag dat maar eens aan de lokale bevolking rondom de Nürburgring m.b.t. de GP 2004. De complete winst van de Nürburgring in 2004 was niet voldoende om het gat van de "uitverkochte" GP te compenseren.
|
en silverstone ligt ook in Engeland, waar autosport wél populair is. in duitsland is dat ook wel min of meer zo, maar je hebt daar ook 2 GP's he
|
Volgens mij ligt het probleem in Francorchamps bij de datum 11 september :crazy:
Nee maar zoals het nu loopt wil ik over pakweg 3 a 5 jaar nog wel eens zien hoe het rijk van Bernie Eikelstone gaat vallen als er percentage gewijs er minder en minder kaartjes zullen verkocht worden (op Engeland na dan), of ben ik zo mis? |
ecclestone heeft niets te maken met de kaartenverkoop.
|
Defourny zal zijn riem opnieuw moeten aantrekken. Weer een gat in "zijn" portefeuille...
Je kan niet blijven teren op "het mooiste circuit" van de wereld. Er moet ook gewerkt worden aan de zaak. Hopelijk komt het nog goed en mag Spa nog jaaaaaaaren op de kalender blijven staan maar eerlijk gezegd, vrees ik het ergste. C U |
Quote:
Het kwam erop neer dat de F1-boxen gingen verhuizen naar de overkant van de piste. De ingang van de pitstraat zou dan aan de Chicane komen en de uitgang via een tunnel onder de Source naar het rechtstuk.Zo heb ik het toch begrepen. De actuele pitstraat zou behouden blijven maar er is voorzien om op de boxen een tribune te bouwen. Nu weet ik niet of het definitief was of gewoon een studie. |
Vorig jaar hadden we 2 tickets van Proximus .
Fantastisch ! Wij naar Spa dus op vrijdag . 04h30 opstaan , werken , vertrek om 07h30 richting Spa . Volledig in de mood , uitgelaten tot en met . . . Eerst Brusselse ring , dan richting Luik , voorbij de Barchon , rustig blijven , motor stilleggen . Enfin , we waren op het circuit juist op tijd . . . om de laatste vrije sessie te zien in de namiddag . . . Huiswaarts viel mee , 4 uren stilstaan , af en toe motor starten , om van de parking tot aan de E 40 te geraken ! Maar Spa is en blijft het mooiste wat er is ! Morgenvroeg proberen we er nog eens te geraken . . . Opnieuw met vrijkaarten . Spa duur ? |
Ik ben net terug en ja, ik vind het wel duur. 12euro parking voor in een wei te staan en 3euro voor ne stomme cola, kheb lang genoten van die cola:-).
|
Meer problemen voor Spa?
Quote:
|
Het is inderdaad een grote geldklopperij geworden, vele promotors zagen jaren lang dollartekens voor hun ogen en hebben zich er aan gewaagd, die zelfde hebben het op hun manier toch kapot gemaakt.
Door de prijzen van entreekaarten dusdanig op te voeren, en dan nog niet over de belàchelijk dure tribune kaarten te spreken, heeft Francorchamps in de hele wijde omtrek toch de naam gekregen dat het daar duur is. Jan modaal komt niet meer, allen de echte fans en rijken zijn er daar aanwezig. Ik ga al jaren ook naar Monaco da was tot voor kort goedkoper op een zonnige 'luxe' tribune als in Francorchamps in de modder. Als de prijzen in Francorchamps vanaf nu gehalveerd zouden worden duurt het nog jaren voordat iedereen weer terug komt, want mai oh mai wat blijven er veel weg die eigenlijk dolgraag zouden willen komen. En dan nog te bedenken dat er velen jarenlang binnen zijn geraakt voor nog geen € 50,- met kaarten te kopen op de 'zwarte markt'. Met die (engels)mannen gingen duizenden toeschouwers mee naar binnen, ze gaven € 50,- met 30 man tegelijk (€ 1.500,- in één klap) en 5 minuten later kwam de volgende groep, enz. enz. en tmooiste was die (engels)mannen stonden aan elke ingang en niet allen in Francorchamps want alleen ik heb er al op verschillende F1 circuits in heel Europa gezien, en nog véél mooier was dat de politie gewoon langs liep alsof die daar snoep aan het uitdelen waren. Nu is die hun business ook ingestort want het in- en uitscannen van de tickets is nu ingevoerd, als we al hadden in de 24 uren van Zolder. Ik wil maar zeggen, die hebben goud verdient.....ten koste van de promotor, dus ook tenkoste van de sport. Nu is het dus zover dat de promotors niet meer kunnen, lees durven en daalijk is het zo dat we met z'n allen een geweldig mooi circuit in de Aardennen hebben liggen waar vroeger ook F1 verreden werd in dn tijd van Schumacher en Alonso............ Maar alléh, kzit daar morgen toch weer in dn talluu, zonder paraplu :crazy: |
hoeveel kost een ticket aan de kassa?
|
voor het bronzen ticket morgen 157 euro. enkel gold 1 was nog maar uitverkocht
|
Ga naar Maleisië op vakantie in maart 2006 en neem er voor amper 45 euro nog een GP bij.
|
Wat wordt er hier nu gezaagd over 2 miljoen euro. J.M. happart heeft dat juist in sportweekend "een klein verlies" genoemd. ;)
|
Het was simpelweg wachten op dit nieuws:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:51. |