De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar race 4: Brands Hatch, the post Le Mans endurance weekend (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10795)

Bramzel 16-06-2005 00:58

Quote:

Originally Posted by MichelRacing
Ik verwacht wel dat Goosens en Co de leiding over nemen na Brands-Hatch van Kuismanen, maar in de 24uren acht ik dat Kuismanen gaat winnen of een Porsche... Niet dat ik iets tegen de Corvette heb, maar iemand als David Hart heeft nog niet zoveel 24-uursraces gereden... Hij is er wel aan veel gestart, maar in 75% van de gevallen uitgevallen na een paar uur wedstrijd... In dit opzicht lijkt Kuismanen mij een betere bezetting te hebben met Vincent Vosse(talloze 24-uurs races gereden) en Duncan Huisman(Winnaar van de 24ur van Nurburgring dit jaar)
En wat betreft de PSI-Porsches kan ik nog geen uitspraken doen, omdat deze nog namen hebben vrijgegeven van de andere piloten...
We zullen wel zien, een aantal van jullie zullen het wel oneens met me zijn...

Goed punt wat betreft de bezetting van de Kuismanen Viper. De PSI daar durf ik al wel uitspraken over te doen; die redden het geen 24u probleemloos. De strijd zal écht gaan tussen Kuismanen en SRT denk ik.

Maar ontopic weer; Wie van de huidige bezettingen heeft Brands Hatch-ervaring waardoor hij zou kunnen uitblinken?

ICEMAN 16-06-2005 02:09

Zover ik my kan herinneren heeft alleen Marc Goossens vroeger op het GP circuit gereden.

The Interceptor 16-06-2005 02:28

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
Zover ik my kan herinneren heeft alleen Marc Goossens vroeger op het GP circuit gereden.

Of hij de enige is, durf ik me niet over uitspreken, maar omwille van zijn ervaring aldaar (het mag dan al ff geleden zijn) verwacht ik een héél sterke prestatie van SRT ginder!

En ben toch eens benieuwd wat de eerste passage door die eerste bocht gaat geven, echt geen simpele bocht, en daar dan met 40-50 wagens doorgeraken :confused:

Bramzel 16-06-2005 08:08

Duncan Huisman dan? Heeft die daar geen toerwagen ervaring?

A.J. 16-06-2005 09:05

Volgens mij zijn Marc Goossens en Vincent Vosse de enige met Brands Hatch GP ervaring. Vosse reed namelijk ook het UK FFord

Bart.Vandecavey 16-06-2005 12:09

Quote:

Originally Posted by MichelRacing
Ik verwacht wel dat Goosens en Co de leiding over nemen na Brands-Hatch van Kuismanen,

Als Kuismanen 2de is en Goossens wint is Kuismanen nog altijd leider...

Integra 16-06-2005 12:36

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
Als Kuismanen 2de is en Goossens wint is Kuismanen nog altijd leider...

Maar dan moet Kuismanen ook zeker 2e worden. ;)

POL 16-06-2005 12:43

en Srt winnen... ;)
als als en nog een als, als ons kat een koe was, konden we ze melken aan de stoof :fight:

marcel 16-06-2005 17:42

Quote:

Originally Posted by Integra
Maar dan moet Kuismanen ook zeker 2e worden. ;)

met de afwezigheid van GLPK hebben ze toch al een serieuze concurrent minder he. en als ge Sporza moet geloven, schiet er dan nog maar 1 over :p

PILOT 16-06-2005 20:32

ietsje meer

Quote:

Originally Posted by A.J.
Volgens mij zijn Marc Goossens en Vincent Vosse de enige met Brands Hatch GP ervaring. Vosse reed namelijk ook het UK FFord

Beweren dat alleen Marc en Vincent ervaring hebben op Brands is wel kras...
Christophe Geoffroy ( 2x Europees kampioen Radical) heeft behoorlijk wat ervaring op dit snelle technische circuit. oh ja Christophe rijdt op de Ultima 33 van ...PILOT. Hij is dit WE ook te zien in de 12h in de jaguar naast van de Poele.

ICEMAN 16-06-2005 20:33

Quote:

Originally Posted by A.J.

Dit heb ik vandaag ook gehoord dat Vosse ook ervaring heeft op Brands Hatch. Aan al de rest: haal jullie playstation maar boven. :D

Raceboy 16-06-2005 21:01

Quote:

Originally Posted by PILOT
Christophe Geoffroy ( 2x Europees kampioen Radical) heeft behoorlijk wat ervaring op dit snelle technische circuit.

op het GP circuit?

PILOT 17-06-2005 09:29

Quote:

Originally Posted by raceboy
op het GP circuit?

Yeps, hij was toen de grote tegenstander (en intussen goede vriend ) van Nigel Greensall.

ICEMAN 17-06-2005 09:34

Dus 3 piloten die Brands ervaring hebben:

- Marc Goossens
- Vincent Vosse
- Christophe Geoffroy

Nog iemand?

Raceboy 17-06-2005 11:18

awel, nigel greensall als die meedoet.

All times are GMT +2. The time now is 16:18.