De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rally (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=5)
-   -   WRC 2005 - Wales Rally (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11322)

Jo Smets 18-09-2005 15:27

artikel op
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_125098.html

mvg,
Jo Smets

smiley 18-09-2005 15:31

Heel triestig nieuws... :(:(

Bart.Vandecavey 18-09-2005 17:02

Fuck... Ik dacht dat er teveel volk stond op de laatste stages toen ik cancelled zag staan. Wat een opdoffer! :(

Integra 18-09-2005 18:11

Ik denk dat dit toch wel grote gevolgen gaat hebben voor de opbouw van de auto's. (en terecht !) Ik denk dat ervoor gezorgd moet worden dat zowel de piloot als co-piloot verder van de deur moeten zitten.

smiley 18-09-2005 19:36

nu hoorde ik net (op vrt1) dat loeb zijn 'zege' weigert... wegens de omstandigheden.. kan dat zomaar ??

sledge 18-09-2005 19:49

Quote:

Originally Posted by smiley
nu hoorde ik net (op vrt1) dat loeb zijn 'zege' weigert... wegens de omstandigheden.. kan dat zomaar ??

Hij reed opzettelijk te snel in het servicepark en kreeg daardoor 2 minuten straftijd. Daardoor was Solberg de uiteindelijke winnaar.

Thomaske 18-09-2005 19:52

Weigeren, ik weet niet ofdat kan maar je kan ook gewoon zoals hij heeft gedaan een overtreding begaan en een straftijd krijgen enzo de rally niet op je naam schrijven.

Ik vind het echt triestig nieuws en dit gaat gevolgen hebben voor de opbouw van de wagens voor komend seizoen.

Mvg...

The Interceptor 18-09-2005 22:07

Op de radio tijdens het nieuws van 17u werd er ook over gesproken, maar dat van 20u al niet meer. Waar ik wel van verschoot eigenlijk, toch wel de gelegenheid om de autosport, meerbepaald de rallysport nog wat zwarter te maken.

Guido 18-09-2005 22:10

mijn avond is om zeep.

:confused: :(

Sennake 18-09-2005 22:56

:( Een verjaardag die ik allicht nooit meer ga vergeten :(

Vreselijk triest. Zowel voor de familie en nabestaanden van Park als voor de rallysport.

We stevenen weer af op een situatie zoals na 1986 vrees ik...

Baron 18-09-2005 23:23

Quote:

Originally Posted by Huudo
mijn avond is om zeep.

:confused: :(

Je bent niet alleen Huudo.
Op zulke momenten bloedt je autosporthart.
Ik voel me door en door rottig.

Guido 19-09-2005 10:28

Quote:

Originally Posted by Sennake
...

We stevenen weer af op een situatie zoals na 1986 vrees ik...

Dat zou ik niet durven stellen. '86 was toch wel anders. Niet alleen lieten er crews het leven, er vielen toen ook regelmatig slachtoffers onder de toeschouwers. Dat de grote constructeurs zich nu terugtrekken heeft een andere reden. Tevens is er geen crisismeeting geweest van de piloten zoals destijds na de crash van Toivonen enz.

Jo Smets 19-09-2005 10:45

Heeft er iemand beelden, fotos gezien ??

Ik wil ze niet voor het spectakel, maar om te zien wat er met de wagen gebeurd is tijdens de crash.

Toch wil ik even, ondanks het feit dat ik meeleef met deze gebeurtenis, zeggen : "Dat is het risico van het vak". De wagens zijn relatief veilig, maar er is altijd een risico he.

Race-groeten,
Jo Smets

student 19-09-2005 10:48

er zijn beelden van, maar die zijn voorlopig nog ni vrijgegeven door de politie

Sennake 19-09-2005 10:53

Quote:

Originally Posted by Huudo
Dat zou ik niet durven stellen. '86 was toch wel anders. Niet alleen lieten er crews het leven, er vielen toen ook regelmatig slachtoffers onder de toeschouwers. Dat de grote constructeurs zich nu terugtrekken heeft een andere reden. Tevens is er geen crisismeeting geweest van de piloten zoals destijds na de crash van Toivonen enz.

Wat ik eigenlijk bedoelde was : dit gaat rechtreeks ingrijpende gevolgen hebben voor het reglement. De wagens van 2006 zullen (misschien via een overgangsfase) aan andere, strengere bepalingen moeten voldoen dan die van dit jaar. Enfin, dat zegt mijn glazen bol me toch...

All times are GMT +2. The time now is 05:50.