De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Race en Tuning Impact, 10/11 december, Grenslandhallen Hasselt (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11715)

Guido 15-11-2005 21:54

Quote:

Originally Posted by Mark
Dat was ook de bedoeling maar er was gisteren een klein technisch probleempje ;)Voor straf ga jij twee volle dagen "masterclass" modelbouw geven op onze stand ;) :D

Lap, daar hebt ge het al. Wordt ik nog gestrafd voor de technische probleempjes van een ander. :D :D Moet het normaal gezien wel ingepast krijgen, maar zal nog bevestigen. ;)

Quote:

Originally Posted by Mark
Er is gelukkig al een strikte scheiding tussen tuning en racing, dat hebben die andere beurzen niet ;) Daar moet je tussen de pimp-mobielen op weg naar die ene schaarse wagen met een rolkooi.

We zullen onze wedstrijd "Wie-gaat-er-met-de-grootste-hoeveelheid-tuning-spul-onder-de-arm-naar-buiten" moeten houden voor in Essen dan. Tenzij dat die jongens de doorsteek maken naar de racewagens. Kunnen we alsnog gieren. :D

kristofgtv6 16-11-2005 23:48

Ik ga naar die van Luxemburg, daar zie! Zéér internationaal, allesomvattend en prachtige stands. Bovendien vul ik dan op de terugweg mijne koffer met sigaretten en alcohol, heb ik meteen mijn reis teruggewonnen :applaus:

carboost 17-11-2005 00:17

Andy , uwe Sky staat daar toch ook zeker ? :worship:

B.V.S. 17-11-2005 09:06

Quote:

Originally Posted by carboost

Ik denk nochtans dat em den hond gaat thuislaten... :D

A.J. 17-11-2005 10:39

Quote:

Originally Posted by carboost

Klopt BVS, mijne hond heet namelijk Sky.

Mijne Skyline zal mij op en af brengen denk ik maar er zal een driftstand zijn met ook zulke bolides.

Clubman 17-11-2005 13:31

@ Andy :

een vraagje : zijn de auto's verzekerd als ze daar staan ?

( het ding kan immers niet meer op slot ; en uit ervaring ( Autosalon ) weet ik dat er dan alles uit verdwijnt wat niet muur en muurvast zit )

A.J. 17-11-2005 13:34

wagens zijn verzekerd en er zal tevens constant toezicht zijn in de hallen.

Clubman 17-11-2005 13:36

en heb je d'r nog nodig ?

carboost 17-11-2005 17:42

Quote:

Originally Posted by A.J.
Klopt BVS, mijne hond heet namelijk Sky.

Mijne Skyline zal mij op en af brengen denk ik maar er zal een driftstand zijn met ook zulke bolides.

nice :cool: Ilove it :worship:

ikzelf sta op het tuning gedeelte ;)

Rohrl-fan 23-11-2005 12:51

Ik moet toegeven dat toen ik de laatste keer naar de Racing Show in Hasselt ben geweest ik er niet van onder de indruk was. Naar mijn mening iets te veel tuning (en dan vooral van een bedenkelijk niveau... :rolleyes: )

Dit lijkt mij echter een volledig nieuw en goed doordacht concept, dus als ik enigzins kan kom ik de 11de zeker af! Dat concept van die formulewagens van Marc Goossens in gedeeltelijke opbouw lijkt me alleen al de moeite van de rit waard. :)

pudding1 23-11-2005 16:16

HRT zou er een bescheiden standje hebben :D

http://www.hrt-racing.be/images/even...cing_Wieze.JPG

eventueel kan er nog een posterke af.

Thomaske 23-11-2005 16:30

[QUOTE=pudding1]HRT zou er een bescheiden standje hebben :D
QUOTE]

Bescheiden of niet. Het belangrijkste is dat jullie er zijn hé. Zo zijn ook de Touring Cup deelnemers wat vertegenwoordigd!

Mvg...

M-jo 23-11-2005 22:24

Als buitenstaander in de echte autosport ,
vond ik de Racing Show Hasselt altijd een van de betere .
Je moet de andere eens bezoeken . . . .

Enfin .
Traditie getrouw gingen we 's vrijdags .
Ook om de bar te sluiten , tussen P-Girls en
andere vedetten . . .

Is het deze editie ook open voor publiek op vrijdagavond ?

A.J. 24-11-2005 00:43

Quote:

Originally Posted by M-jo
Is het deze editie ook open voor publiek op vrijdagavond ?

nee, we gaan dit jaat alles concentreren op zaterdag en zondag. We gaan eerst proberen te wandelen alvorens te lopen.

Alain 03-12-2005 13:44

Ik kom beslist een kijkje nemen, zaterdag en/of zondag. Zet den Duvel al maar koud ;)

All times are GMT +2. The time now is 12:15.