De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Media Corner (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Review BMR 2005 boek, (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12274)

McLarenboy 13-02-2006 15:51

In deze editie staat niets van de FR 1.6 maar we zijn nu uiteraard opzoek naar nieuwe mogelijkheden voor editie 2006

Belle 13-02-2006 15:59

Quote:

Originally Posted by McLarenboy
In deze editie staat niets van de FR 1.6 maar we zijn nu uiteraard opzoek naar nieuwe mogelijkheden voor editie 2006

Ik zal nu ook een exemplaar bestellen. Zal 'em dan ophalen tijdens het weekend van de 25ste in de Wheels, ok?

Greetz.

McLarenboy 13-02-2006 16:28

zou je dan zo vriendelijk willen zijn om dat via de site te doen? :)

Belle 13-02-2006 16:38

Quote:

Originally Posted by McLarenboy
zou je dan zo vriendelijk willen zijn om dat via de site te doen? :)

Ik had het ook op de bestelsite. Maar als ik het herlees, is het idd wel dubbel op te vatten. :)

De betaling heb ik daarnet gedaan...

Speedboy 911 13-02-2006 20:07

Ik heb hier en daar wat info ingewonnen over dat boek. En de eerste reacties die bij mij in de mailbox kwamen waren goed. Maar Mini, Touring Cup, Rallycrooss interesseren mij niet zo. Ik wou dan ook de editie Belcar en de editie BTCS aanschaffen, maar deze blijken uitverkocht te zijn. Klopt dat? Indien neen: waar kan ik nog aan een Boek Belcar en een Boek BTCS komen?

Fonne 13-02-2006 21:24

Quote:

Originally Posted by Speedboy 911
Ik heb hier en daar wat info ingewonnen over dat boek. En de eerste reacties die bij mij in de mailbox kwamen waren goed. Maar Mini, Touring Cup, Rallycrooss interesseren mij niet zo. Ik wou dan ook de editie Belcar en de editie BTCS aanschaffen, maar deze blijken uitverkocht te zijn. Klopt dat? Indien neen: waar kan ik nog aan een Boek Belcar en een Boek BTCS komen?

Bij Transporama normaal gezien de uitgever van dit boek.
info@transporma.be

McLarenboy 14-02-2006 10:28

dat is correct, hier hebben wij nog Belcar- en BTCS boeken beschikbaar. Stuur even een mailtje met je bestelling en hoe je graag wilt ontvangen (opsturen, the Wheels of zelf komen ophalen)

McLarenboy 14-02-2006 11:45

even een kleine mededeling; omdat Andy naar de Daytona 500 is deze week is er niemand in de Wheels. Dus we zullen volgende week maandag de boeken gaan afleveren.

Jo Smets 14-02-2006 13:28

Besten,

ik heb het boek vorige week ontvangen, en heb nog niet alles bekeken, maar het gedeelte van de Sprinters cup ziet er keurig en compleet uit. Mooie fotos ook.

Het is altijd leuk jezelf in zo'n boek tegen te komen.

Prima werk heren. Doe zo voort.

Race-groeten,
Jo Smets

McLarenboy 14-02-2006 14:57

:) dat doet ons een groot plezier om dat te horen

bluelite 16-02-2006 00:05

Ik was vandaag in de Standaard Boekhandel in Brussel. Blijkbaar duurt het om en bij de drie weken vooraleer ik het boek via SB kan krijgen. Ze zeiden me dus dat ik dan maar via de uitgever moest bestellen om het sneller te ontvangen.

Vooraleer ik ga bestellen via de website (bmr2005.com) wil ik wel nog dit weten. Hoe gebeurt de betaling? Is dat bij ontvangst als ik het boek in de Wheel ga ophalen? Of kan ik overschrijven via de bank? Ik ben geen internet-koper, dus wil ik eerst weten wat ik moet doen vooraleer ik op de knop "Bestellen" druk.

Chauffeur 16-02-2006 00:38

Beste,

Het duurt inderdaad ZEER lang, om iets in de de SB te krijgen. Hoe perfect je de zaken in orde hebt, oef zeg.
Bestellen kan je op volgende manieren:

1) Via de website. Alles invullen, op send drukken en dan krijg je de vriendelijke uitnodiging het bedrag over te maken. Van zodra wij de betaling ontvangen hebben verzenden wij het boek(en).

2) Bij Andy in Wheels Café Zolder. Dit kan je als afhaalpunt aanvinken op de website. Wij leggen het boek daar voor je klaar. Betalen kan je rechtstreeks aan ons (indien je een factuur nodig hebt), of bij Andy in Wheels café ( geen koffie vergeten drinken hé :))

3) Bij ons op kantoor, Mechelsesteenweg 326/4 - 2650 Edegem ( alle werkdagen tussen 09.00 en 17.00). Enkel contante betalingen en factuur mogelijk terwijl U wacht. Late afhalingen op maandag en woensdag mogelijk na afspraak op 0474/952386

4) Gewoon even bellen, wij noteren je bestelling, U schrijft het bedrag over en wij versturen het boek.

Ik kan ook 320 winkels bevoorraden, maar het volume en het aantal kilo's heeft ons voorlopig compleet in hun macht. Nog 8 palets uit te laden, om je maar een idee te geven van 1000 boeken. :)

bluelite 16-02-2006 00:54

Voila, dan heb ik nu mijn bestelling gedaan. Morgen ga ik naar de bank voor de overschrijving. Ik ga het boek bij Andy afhalen de 25ste, dus ik vermoed dat die tegen dan wel daar op stock zal liggen.

Merci voor de informatie Chauffeur ;)

TommySoprano 16-02-2006 22:19

Met alle respect, maar zou het commerciëel niet interessanter geweest zijn om het boek, nog voor de jaarwisseling uitgebracht te hebben?

Belle 16-02-2006 22:25

Ik heb mijn boek vandaag ontvangen (tot mijn grote verbazing want ik had aangegeven: afhalen in de Wheels, maar soit ;)) en ik verschoot eerst en vooral van het gewicht. Amai, dat ding weegt zwaar! :eek:
Ik vind het trouwens een mooi exemplaar...ik zal het met plezier doornemen.

Ik hoop dat er alleszins een editie 2006 uitkomt. :)

All times are GMT +2. The time now is 22:15.