![]() |
Ik kan wel mijn Porsche 917 LH meebrengen, die zit zo ongeveer in dat stadium. Maar eigenlijk was ik niet van plan de paneellijnen in te kleuren, sterker nog : ik heb een andere methode aangewend om de paneellijnen uit te laten komen, namelijk het ingraveren van de lijnen. Op zich is dat dus wel een ander goed voorbeeld van hoe men tewerk kan gaan, maar inkleuren ging ik niet doen. Tenzij : de scheiding tussen de motorkap en de rest van de wagen zou ik wél kunnen doen. Ik breng in elk geval de Porsche mee, en wat zwarte verf. We zien dan wel.
|
De methode met de stift ken ik ook, daar is nu niet zo veel aan te kunnen. Maar de wash blijft voor mij een misterie. Toch vooral omdat schoon in die lijn te laten lopen en dat dan een beetje op te kuisen zonder dat ge te veel wegveegt enz.... Ik heb hier wel nog een kas in primer staan anders moet ik die is meebrengen en kan dat daar ne keer op getoond worden.
|
Quote:
Dit alles van horen zeggen van mannen die het altijd zo doen. Zeker in de vliegtuig branche, waar de paneellijnen per definitie veel dunner zijn, dan bij een auto, en zij dus geen stift kunnen gebruiken. Misschien toch beter om dit mee te nemen naar een volgende meeting, totdat er iemand niet alleen gedegen ervaring mee heeft, maar ook totdat we een model in de juiste staat hebben om het te tonen. Allez, ik wil niet zeggen dat we er geen tijd aan moeten/kunnen besteden, ik wil alleen de verwachtingen niet te hoog zetten. ;) |
moet je lid zijn van de een of andere club om hier binnen te mogen? Anders denk ik er ook aan om eens binnen te springen ... als dat mag.
Misschien hebben jullie een adres van het café? |
Quote:
|
Kan er mij misschien iemand op de meeting een paar tips geven over het fotograferen van je modellen. Valt niet echt mee, te donkere foto's zonder flis, te heldere met flits. Zal mijn eigen toetsel meebrengen.
|
Quote:
Wat ik daarmee zeggen wil: Een groot gedeelte van de modelbouwers hier op het forum, ontmoeten elkaar niet enkel in "cyberspace", maar ook "in real life". Tijdens deze meetings proberen we in de praktijk te tonen wat we hier zoal doen (zie ook mijn oproep iedere keer). Dus, iedereen die wil, kan altijd eens vrijblijvend komen kijken hoe het een en ander in elkaar zit en verloopt. Lijkt het je wat om vaker te komen, dan kan dat. Kom maar af, dan leggen we het een en ander wel uit hoe het precies in zijn werk gaat. Een routeonschrijving kan je hier vinden: http://www.wheelscafe.be/2005/ Tot vrijdag? ;) |
Quote:
|
Geen probleem,
laat dat van die washes dan maar zitten tot volgende meeting, het is toch niet zo dringend. En dan kan het waarschijnlijk direkt op de juiste manier leren. |
Quote:
|
Wij hadden niets anders verwacht ! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Ik kan er morgen niet bij zijn.Moet naar een verjaardagsfeestje. Hopelijk volgende keer weer wel.
Grtz |
@Commanderke: ik moet vanavond eerst in Deurne passeren vooraleer ik naar de Wheels afgezakt kom. Ik vertrek dus vanuit Antwerpen richting Zolder, en ik zal je niet kunnen komen oppikken vanavond. Denk je dat je het gaat vinden?
|
Ja geen probleem ik zal zelf wel rijden, ik breng trouwens nog ne maat mee die ook al jaren bouwt (alleen ligt em de laatsten tijd wat stil). Ik zal het wel vinden met die routebeschrijving. Tot straks
|
ik zal waarschijnlijk een half uurke later zijn...
|
All times are GMT +2. The time now is 11:14. |