![]() |
Quote:
Het officiele persbericht van Aston Martin zegt totaal iets anders: Piccini vervangt Lamy in de ALMS race in Salt Lake dit weekend omdat Lamy voor Larbre uitkomt in 1000 km van Nurburgring ;) |
Quote:
|
lmsr.net is toch redelijk duidelijk:
Quote:
|
Zie http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12042 voor meer info over Kruse/G Force.
De Bruichladdich Radical ziet er prachtig uit. Ik had alleen een Bruichladdich livery verwacht ipv Radical. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
LMP2 is geen gemakkelijke klasse en zij hebben wel dikke pech gehad met de crashes. |
Quote:
Volgens mij gaat de tweede naar Francorchamps, voor de 24 uur de week er na. |
Twee weken, en iets zegt me dat je gelijk hebt ;)
|
Ok...laatste bericht is toch twee Spykers.
|
Jep, 2 wagens: J Bleekemolen - Hezemans en Kane - Dumbreck
|
Vraag me af waarom Donny Crevels gepasseerd wordt. Deed het vorig jaar op de Nurburgring toch goed...
Gezien de berichtgeving op z'n site had ie er zelf wel op gerekend om te rijden. |
Quote:
|
Quote:
Ze gaan gewoonweg voor échte goede piloten denk ik en willen zo het potentiël van de Spyker laten zien. (wat keer op keer beter lukt :) ) Wat G-Force betreft: een meer dan logisch einde aan hun LMS verhaal, meer valt er niet over te zeggen denk ik... Dat ze gingen stoppen met LMS na Le Mans was voor iedereen wel duidelijk -denk ik-, maar dat ze het nu pas in de media gooien zo net voor hun volgende "optreden", das toch wel zwak vind ik... |
Misschien is er wel ergens een jaarmarkt, waar Donny aanwezig is, omdat hij daar altijd goed verkoopt:D, dus is dat misschien de reden dat hij niet aanwezig is, denk wel dat we Donny aan 't werk zien tijdens de 24uren van Spa, als Spyker van start gaat...
|
All times are GMT +2. The time now is 07:01. |