De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   De droom van JorritVD...... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13739)

Bramzel 17-08-2006 22:16

Quote:

Originally Posted by Mark
:D :D :D Mop van de dag :D :D :D

Hou er rekening mee dat we commissie tellen op PM's met sponsorvoorstellen, in autosport is het eerste woord geld en het tweede commissie ;)

Dit is regelrecht gefantaseer en dagdromerij. Gaan we nu verder over de echte FIA GT op Paul Ricard?

Laat die jongen toch zeg. Als hij dat wil proberen moet hij dat toch weten? Moet je nou per se weer de eikel uithangen? Sheez... Volgens mij hoor je als administrator het goede voorbeeld te geven en iedereen normaal te behandelen, en niet de jeugddromen van jeugdige bezoekers op een sarcastische manier onderuit schoppen.

Grig-O 17-08-2006 22:20

Ja maar Markie is een pessimist (-> site)

Grig-O 17-08-2006 22:20

Quote:

Originally Posted by Belle
De 24 uren kun je winnen als je bijv. met een budget van 50.000 euro komt aandrijven (als piloot). Hij spreekt van een team oprichten en die prijzen lijken mij toch heel wat hoger te liggen dan dat. :rolleyes:

Hij mag zeker proberen hoor...but don't say we didn't warn him. ;)

En nu over naar Paul Ricard... :)

Te laat :D!

Integra 17-08-2006 22:21

Quote:

Originally Posted by Bramzel
Laat die jongen toch zeg. Als hij dat wil proberen moet hij dat toch weten? Moet je nou per se weer de eikel uithangen? Sheez... Volgens mij hoor je als administrator het goede voorbeeld te geven en iedereen normaal te behandelen, en niet de jeugddromen van jeugdige bezoekers op een sarcastische manier onderuit schoppen.

... nagel op de kop. :)

Mark 17-08-2006 22:32

Quote:

Volgens mij hoor je als administrator het goede voorbeeld te geven en iedereen normaal te behandelen, en niet de jeugddromen van jeugdige bezoekers op een sarcastische manier onderuit schoppen.

Heeft ie meteen een wijze les gehad hoe "hard" autosport kan zijn ;) Als ie het echt wil zal hij nog veel van dergelijke akkefietjes te verwerken krijgen. Beetje hardheid en weerstand kweken kan geen kwaad.

O ja, goede voorbeeld geven. Dat doen we dan bij deze. Onze Jorrit heeft een mailtje binnengekregen waarin bedragen genoemd worden. Is toch niet zo netjes op dat zomaar op een forum te kwakken. Of wel?

Brecht 17-08-2006 22:33

Grig-O en Jorrit, jullie kunnen misschien samen een team beginnen? Samson&gert racing of Plopracing? Jullie kunnen misschien een Porsche aankopen bij Nikko :)

http://www.nikko-rc.com/products/evolution/100407A2.gif

Grig-O 17-08-2006 22:35

Awel ja. Ik kan al een klein bedrag (15.000) sponseren en dan rijden we mss een jaartje belcar sprint of endurance ofzo ;)

JVD racing wordt dan vervangen door JVDG Motorsport ofzo.

Bramzel 17-08-2006 22:35

Quote:

Heeft ie meteen een wijze les gehad hoe "hard" autosport kan zijn ;) Als ie het echt wil zal hij nog veel van dergelijke akkefietjes te verwerken krijgen. Beetje hardheid en weerstand kweken kan geen kwaad.

O ja, goede voorbeeld geven. Dat doen we dan bij deze. Onze Jorrit heeft een mailtje binnengekregen waarin bedragen genoemd worden. Is toch niet zo netjes op dat zomaar op een forum te kwakken. Of wel?

Niks van dat is een vrijbrief om je te gedragen als een hufter, administrator of geen administrator.

Integra 17-08-2006 22:39

Quote:

Niks van dat is een vrijbrief om je te gedragen als een hufter, administrator of geen administrator.

Bram is on a rampage. ;)

Mark 17-08-2006 23:03

Quote:

In jouw beleving wellicht, ik zie de wereld iets anders ;) Maar daarvoor zijn we mensen :) Ben geen pessimist ofzo, gewoon een realist. En ja, de realiteit in de autosport is meestal niet fris te noemen. Toch een van de charmes van deze sport.

Echter als je mij wilt betichten van kwalijke uitspraken is dat voor mij geen probleem. Wel dat je je dan verlaagt tot mijn gewraakte nivo in jou ogen dan. Door mij hufter te noemen ben je uiteindelijk geen haar beter dan mij. Kijk, zoiets gewoon vrolijk met modder gooien.

Bramzel & Mark, de hufters van Poldercounty :D

Bramzel 17-08-2006 23:14

Fijn, gaan we nu ook nog woorden in de mond leggen. Ik noem jou nergens een hufter, ik zeg dat je je als een hufter gedraagt. Da's een groot verschil. Verder ben ik zelf ook een realist, maar dat kan je ook op een normale manier duidelijkmaken. Ik begrijp ook wel dat zijn plan optimistisch is en ook ik weet wel dat het bij dromen blijft, maar om dat dan gelijk voor schut te zetten vind ik gewoonweg bot. Dat kan je ook prima op een normale manier zeggen waarmee je zo'n jongen in zijn waarde laat, Belle bewijst dat met haar reply.

Mark 18-08-2006 00:02

Quote:

Fijn, gaan we nu ook nog woorden in de mond leggen. Ik noem jou nergens een hufter, ik zeg dat je je als een hufter gedraagt. Da's een groot verschil..

Als je gedrag gelijk staat aan een bepaalde kwalificatie, dan ben je dat toch ook in feite? Of, ik lees het anders dan jij het in gedachte had ;)

In ieder geval, ik wacht met spanning op het business development programma van JorritVD. Sterker nog, ik hoop dat ie me over 15 jaar om de oren slaat me deze thread als hij succesvol een tweetal C12R's heeft lopen in een kampioenschap ;)

JorritVD 18-08-2006 00:03

Als ik wil kan ik zelfs nu al Spyker bellen om te zeggen dat ik het geld heb om een team te starten. Maar dan krijg ik het geld van iemand (rijdt is de DSC met een BMW in de SS klasse) die ik nog niet zo lang ken en dan heb ik geen zekerhijd voor op de langere termijn, en dat wil ik juist. want zo als er al is gezegd dat je ervaring nodig hebt, en dat komt in de jaren en dan heb je de kans om op het podium te staan en dan het liefst aan het eind van het jaar bij de Fia bijeenkomst de kampioenschaal te krijgen. Die man heeft het geld omdat hij veel bedrijven financieel ervooruit heeft geholpen.
Ik heb ook een contact in Australië. Hij is bezig met een paar sponsors daar en ook een paar teams die in de Australien GT kampioenschap rijden.
Zelf ga ik zoizo eerst niet rijden. Dat omdat ik nog maar 16 jaar ben en nog maar 2,5 jaar kart ervaring heb met een 125cc nationaal (schakel).
Als het team er is, zal het waarschijnlijk op iemands anders naam komen te staan tot dat ik 18 ben(leerplicht e.d.).

p.s: de uitspraken vallen wel mee. Ik ben wel wat gewend :D

Raceboy 18-08-2006 00:10

Quote:

Originally Posted by JorritVD
Als ik wil kan ik zelfs nu al Spyker bellen om te zeggen dat ik het geld heb om een team te starten. Maar dan krijg ik het geld van iemand (rijdt is de DSC met een BMW in de SS klasse) die ik nog niet zo lang ken en dan heb ik geen zekerhijd voor op de langere termijn, en dat wil ik juist. want zo als er al is gezegd dat je ervaring nodig hebt, en dat komt in de jaren en dan heb je de kans om op het podium te staan en dan het liefst aan het eind van het jaar bij de Fia bijeenkomst de kampioenschaal te krijgen. Die man heeft het geld omdat hij veel bedrijven financieel ervooruit heeft geholpen.
Ik heb ook een contact in Australië. Hij is bezig met een paar sponsors daar en ook een paar teams die in de Australien GT kampioenschap rijden.
Zelf ga ik zoizo eerst niet rijden. Dat omdat ik nog maar 16 jaar ben en nog maar 2,5 jaar kart ervaring heb met een 125cc nationaal (schakel).
Als het team er is, zal het waarschijnlijk op iemands anders naam komen te staan tot dat ik 18 ben(leerplicht e.d.).

p.s: de uitspraken vallen wel mee. Ik ben wel wat gewend :D

nee dat kan jij allemaal niet. Jij bent niet handelingsbekwaam. Volgens de wet mag jij zelfs geen brommer kopen zonder de toestemming van je ouders.

Bramzel 18-08-2006 00:26

Quote:

Als je gedrag gelijk staat aan een bepaalde kwalificatie, dan ben je dat toch ook in feite? Of, ik lees het anders dan jij het in gedachte had ;)

Dus als ik me gedraag als een politieagent ben ik het gelijk? En als ik me gedraag als coureur ben ik het in feite? D'r gaat een wereld voor me open, ik ga me gedragen als bankdirecteur! :+

Maar laten we er maar over ophouden, denk dat we onze punten wel duidelijk gemaakt hebben nu.

Quote:

Originally Posted by raceboy
nee dat kan jij allemaal niet. Jij bent niet handelingsbekwaam. Volgens de wet mag jij zelfs geen brommer kopen zonder de toestemming van je ouders.

In Belgie misschien niet, maar in NL wel hoor. Je mag op je 16e zelfs al een auto kopen als je dat wilt, daar heb je geen ouders bij nodig.

All times are GMT +2. The time now is 04:55.