![]() |
Quote:
|
Ik heb ook eens BRL gezien, en trucks, en de superkarts, ja allemaal de eerste keer voor mij.
Bij de trucks heb ik me beter geamuseerd dan verwacht, echt spektakel, zeker in de Jacky Ickx. BRL was ook een mooie race, Marc heeft goed gereden, en 't podium was zeker verdiend. Ik heb maar paar fototjes kunnen trekken (batterij heeft niet opgeladen de morgen :s) maar kzal er morgen enkele online zetten! Morgen kom ik niet meer terug, familiale verplichtingen (die zijn er ook ja) |
Wat ik al wist werd vandaag nog eens bevestigd, truckracen is het leukste en imposantste wat er te zien is op een circuit!
Het blijft ongewoon, dat deze mastodonten zomaar effe gaan racen tegen elkaar... Eèn van de sterke punten van Circuit Zolder ook, dat dit kampioenschap elk jaar terugkomt. |
is er ergens live timing te vinden van de BTCS koersen??
|
Top 3 van race 1:
1. Jaguar (Thiry/Deman) 2. BMW (Lupant/Slaus) 3. Porsche 997 GT3 (Duez/Vandewauwer) De Mégane (Vosse/Bouvy) kreeg een stop-and-go aan z'n broek vanwege te hoge snelheid in de pitlane... Zij eindigden 5e |
ben even gaan kijken op uw site , zeer mooie foto's
wil je mij de foto's van mijn wagen nr22 verkopen ? mvg xavier xavier.moerman@pandora.be |
Weet er iemand wanneer de Trucks te Zolder worden uitgezonden op Eurosport?
Foto's van de Trucks, BTCS en Historics volgen zo snel mogelijk. Mvg... |
Dinsdag 19/09 om 22:00 uur (volgens Humo 23:00 uur).
Woensdag 20/09 herhaling om 9:00 uur. Ook op Motors Tv... |
Uit de press release van GS motorsport
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Toch een serieus verschil vindt ik. |
All times are GMT +2. The time now is 09:05. |