De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   wat verwacht jij van 2007 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14179)

Finish 25-10-2006 21:51

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 191115)
oe! de michelinstickers! ;):D Al bij al toch geen mislukking:)

Mutua madrilena klopt vanaf vandaag ook niet meer, dien gaan met alonso mee naar mclaren.

Guido 25-10-2006 23:19

het kampioenschap gaat volgend jaar dus niet tussen Ferrari en Renault. Renault heeft er de racer niet voor en bij Ferrari ligt heel de structuur op zijn gat. Structuur die jaren rond Schumi is gebouwd en waarvan nu zal blijken wat een gapend gat er zal achterblijven. Er zijn voorbeelden genoeg van in het verleden waar teams dit nog gedaan hebben en toch enkele jaren nodig hadden om te "recoveren".

Tussen wie dan wel? McLaren, niet echt, ook de rijders niet meer, motoren onzeker, ganse team structuur onzeker (possible Mercedes buy-out).

BMW en Honda zijn de teams die het volgens mij gaan beslechten op het eind. 2007 wordt het jaar van Button. BMW zal wellicht flink komen opzetten, maar nog niet helemaal klaar zijn. Honda daarentegen... Zelfde team, zelfde rijders, ervaren rijders, die al gewonnen hebben, en "determined to win".

Als ik een eurootje mag inzetten, dan op "Jef Knop" ofte Jenson Button. ;)

gwyllion 26-10-2006 00:08

Misschien eindelijk het jaar van Toyota ;) Of komt de verrassing misschien van de Newey Red Bull?

Het zal inderdaad een heel open kampioenschap zijn:
  • Renault: Fisichella is geen winner en Kovalainen is een groentje
  • McLaren: de wagen was de laatste jaren niet betrouwbaar (misschien minder een probleem met homologatiemotor), Alonso zal aanpassingsproblemen kennen, en geen sterke 2de piloot
  • Ferrari: Schumi weg, Todt weg, Brawn sabatjaar, Raikonnen aanpassingsproblemen; Massa heeft al wel getoond dat hij het kan
Ik moet toegeven dat ik Honda een grote kanshebber vind omwille van de continuiteit en de sterke Honda V8. Ik betwijfel of BMW er in zijn 2de jaar al volledig zal staan.

Het wordt in elk geval spannend. Op het einde van het seizoen verwacht ik mooie duels tussen Alonso, Raikonnen, Massa en Button.

A.J. 26-10-2006 00:23

Verwacht een dominant Ferrari.
Grootste concurenten van Massa en raikkonen zijn zijzelf (trouwens beiden onder veel kritiek door Peter Sauber aangetrokken)

verder hoop ik dat Hamilton bij McLaren uitkomt. Hij zal Alonso meer dan het vuur aan de schenen leggen. Is zelfs beter volgens mijn bescheiden mening

Kovalainen troeft Fisichella af

Kubica wint eerste race voor BMW

mijn voorspelling van de WK eindstand 2007

1 Raikkonen
2 Massa
3 Kubica
4 Kovalainen
5 Button
6 Alonso
7 Fisichella
8 Hamilton (of andere McLaren rijder)
9 Barrichello
10 Heidfeld

maar aangezien ik geen glazen bol heb kan ik er ook helemaal naast zitten...

gwyllion 26-10-2006 10:04

Ik verwacht Coulthard en/of Webber ook wel in de top 10. Je moet Toyota ook niet onderschatten; ze hebben al ervaring met Bridgestone rubber.

All times are GMT +2. The time now is 03:35.